Autor prezentace : Jakub Skála, I1.A Odborný poradce: Ing. K. Vondrák (auto) Mgr. M. Tunturovová (IT) Spuštění tl. F5.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zatížení od dopravy v tunelu metra
Advertisements

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Stavba moderní pneumatiky pro osobní automobily
Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby
Ing. Kateřina Blažková, Ph.D.
Úloha 6. Stanovení dynamické tuhosti izolačních materiálů s´
Projekt spolupráce auto a IT oborů
s dopravní infrastrukturou
Firemní auto roku testovací den Automotodrom Brno 9. června 2009 Richard Plos šéfredaktor.
Následky nehod u osobních automobilů ve vazbě na jejich věk a roční proběh km (počty nehod a usmrcených osob při nehodách osobních automobilů) (vývoj za.
Škoda 110 Super Sport „Ferat“. Škoda 110 Super Sport „Ferat“
Dynamická tuhost pneumatiky
Opel a stlačený zemní plyn (CNG) Zbyněk Janeček Fleet & CV Manager GM Southeast Europe (Opel, Chevrolet) Branch office Praha Praha,
Vyšší odborná škola požární ochrany ve Frýdku - Místku Technické prostředky Bc. Petr Jirout 2011.
Zahoření komína Ing Jan Mareček.
Speciální vozidla Dle předpisu SŽDC (ČD) S8
Milovy DRIVES 2012 MOTORY VELKÝCH VÝKONŮ.
Měřítko mapy a plánu 1 : a na mapě ve skutečnosti na plánu
První – učebního oboru „Mechanik opravář motorových vozidel
Ing. Ivan Sedlák, Ph.D. Ing. Hana Konečná, Ph.D.
Plošné konstrukce, nosné stěny
Výpočet hustoty látky (Učebnice strana 90 – 91) Hustotu látky ς, ze které je těleso zhotoveno, vypočítáme tak, že hmotnost tělesa m dělíme jeho objemem.
Augmented reality applications in embedded navigation devices Semestrální práce Martin Jaroš.
CAS 25 - ŠKODA 706 RTHP Cisternová automobilová stříkačka CAS 25, je požární automobil určený k rychlému zásahu při požáru a místech s nedostatkem vody.
Dopravní charakteristiky
Umělé sušení dřeva Přípravné práce
s dopravní infrastrukturou
Honda Civic ( ). V roce 1991 dostal Civic úplně novou, klínovitě se svažující aerodynamickou karoserii s většími rozměry. Hatchback měl rozvor.
Miroslav Kanči I4.C Konzultant: Mgr. M. Tunturovová SOŠ a SOU Weilova 4, Praha 10.
MECHANIZMUS ŘÍZENÍ NÁKLADNÍHO AUTOMOBILU
Petr Horník školitel: doc. Ing. Antonín Potěšil, CSc.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Tramtrain Vozidlo pro kombinaci městskou a příměstskou dopravy při využití vozidel uzpůsobených pro jízdu na železničních i městských kolejových tratích.
První – učebního oboru „Mechanik opravář motorových vozidel“
Reakce a adaptace oběhového systému na zátěž
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
4x4 LAND ROVER. O soutěži... -soutěží členné týmy studentů ve věku let -úkolem týmu je navrhnout.
KONSTRUOVÁNÍ 3 Presentace výsledků konstrukční činnosti týmu č LINEÁRNÍ VEDENÍ -Michal Student -Petr Student -Pepa Student -Tomáš Student.
© 2008 Verze Katedra textilních a jednoúčelových strojů Analýza a optimalizace tuhosti příruby osnovního válu.
Automobily – koncepce, karoserie
TDI – Sádrokartonové příčky
MODERNIZACE AUTOBUSŮ FORST Štěpán, ŠÍMA Radim, VEDRAL Lukáš
Návrh složení cementového betonu.
Ohmův zákon akustiky Δx=c Δt ρc=Z … akustická impedance.
Vypracoval: Ing. Roman Rázl
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ing. Marcela Koubová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
Zařízení na likvidaci čidel neutronového toku a termočlánků reaktoru VVER1000 Divize D3, Konstrukce Vývoj Ing. Antonín Rudolf Cena Inovace roku 2015 Praha,
Montážní systémy. Framo – nesvařované ocelové konstrukce výhody systému Framo - možnosti použití - technické parametry - možnosti připojení – komponenty.
Palivová soustava vznětového motoru OB21-OP-STROJ-SMV-JEŘ-U
STAVEBNÍ TRUHLÁŘSTVÍ Zkoušení oken. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
PRAVIDELNÉ TECHNICKÉ PROHLÍDKY SILNIČNÍCH VOZIDEL.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 31 Anotace.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Spalovací motory Ing. Jan Hromádko, Ph.D. Témata cvičení.
VY_32_INOVACE_AUT1_15 Požadavky na karoserii z hlediska bezpečnosti.
INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL.
Dopravní charakteristiky
Spalovací motory Témata cvičení
Představuje se: Střední průmyslová škola Ostrava – Vítkovice,
Jednotky délky, hmotnosti, obsahu
- Objem a povrch tělesa – rozšiřující příklady
Teplovodní kotle UT do tepelného výkonu max. 50 kW Vypracovala: Ing
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Asistent couvání.
Analýza tamburu mykacího stroje
PHmax ve středním vzdělávání
Analýza a optimalizace tuhosti příruby osnovního válu
Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_DRUHY SÁDROKARTONU_Z2
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
* Měřítko plánu, mapy Matematika – 7. ročník *
Transkript prezentace:

Autor prezentace : Jakub Skála, I1.A Odborný poradce: Ing. K. Vondrák (auto) Mgr. M. Tunturovová (IT) Spuštění tl. F5

Jednou z podstatných a příznivých změn v oblasti rozměrů vozu ŠkodaOctavia, je zvětšení rozvoru proti stávajícímu modelu o 66 mm, což má za následek zvětšení prostoru pro cestující o 47 mm. Jednou z podstatných a příznivých změn v oblasti rozměrů vozu ŠkodaOctavia, je zvětšení rozvoru proti stávajícímu modelu o 66 mm, což má za následek zvětšení prostoru pro cestující o 47 mm. Rozměry vyznačené modře jsou rozměrové změny oproti vozu ŠkodaOctavia první generace.

 Zavazadlový prostor 560 l  Objem palivové nádrže 55 l  Pohotovostní hmotnost kg  Užitečné zatížení vozu kg Maximální povolená hmotnost přívěsu:  Brzděný 1) kg  Nebrzděný 1) kg  Maximální povolené svislé zatížení koule tažného zařízení 75 kg *) Uvedené hodnoty představují rozsah hmotnosti, který je závislý na použitém agregátu a na mimořádné výbavě vozu.

Charakteristika karoserie Cílem konstrukčních prací na karoserii vozu: Cílem ŠkodaOctavia II bylo vytvořit karoserii zajišťující ještě vyšší bezpečnost, než tomu bylo u předchozího modelu. Pomocí moderních matematických výpočtů a modelů, byly optimalizovány profily karoserie, čímž byla stanovena nová měřítka v oblasti statické a dynamické tuhosti. Díky těmto poznatkům bylo dosaženo zvýšené tuhosti karoserie a zároveň došlo ke snížení její hmotnosti. Odlehčená karoserie se vyznačuje ještě větší propracovaností detailů, než u předchozího modelu. Tomu také odpovídá dosažení nižšího tzv. „koeficientu kvality“ konstrukce karoserie

Akustická signalizace začíná upozorňovat řidiče 160 cm od překážky a se zkracováním vzdálenosti se zkracuje interval mezi tónovými impulzy. Od vzdálenosti 30 cm (tzv. nebezpečná oblast) se ozývá nepřerušovaný tón. Akustická signalizace začíná upozorňovat řidiče 160 cm od překážky a se zkracováním vzdálenosti se zkracuje interval mezi tónovými impulzy. Od vzdálenosti 30 cm (tzv. nebezpečná oblast) se ozývá nepřerušovaný tón.