Vysokorychlostní vlaková jednotka Velaro E

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KOLESOVÉ RÝPADLO KU Severočeské doly a. s
Advertisements

PROVOZNÍ ASPEKTY APLIKACE ERTMS/ETCS V ČR
Rychlost, dráha a čas Autor: Lukáš Polák.
Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby
Rychlost, dráha, čas, zrychlení – řešené příklady
Výpočet práce z výkonu a času. Účinnost
OPEL AMPERA Brno Obsah prezentace OPEL AMPERA • Technické parametry • Jízdní parametry • Bezpečnost • Design • Výbava • Cena • Úspěchy • Velcí.
APLIKACE ERTMS/ETCS v ČR
Škoda 110 Super Sport „Ferat“. Škoda 110 Super Sport „Ferat“
Elektromobily Předpokládá se, že elektromobily se budou v budoucnosti stále více využívat. Jejich největší výhodou je převádění energie na pohyb s účinností.
Profesionální monitory Společnost HANTAREX vyvinula a zpracovala technologii modulárních monitorů pro digitální video stěny.
Degradační procesy Magnetické vlastnosti materiálů přehled č.1
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
LZA Liniový zabezpečovač s automatickým vedením vlaků metra
AIRBUS A380 Zvuk Myš, Enter.
Ochrana letišť Zákon 49/1997 o civilním letectví Pro výkon státní správy ve věcech civilního letectví je zřízen Úřad pro civilní letectví se sídlem v Praze.
MECHANIKA KOLEJOVÝCH VOZIDEL
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
EM radiální pneu + Jeřábové pneu Product Story
Jednotky délky a jejich převody 5. ročník
Rovnoměrně zrychlený pohyb – test 2
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Výkon (Učebnice strana 22 – 24)
LOKOMOTIVA řady 380 aneb TAURUS po česku….
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Radializace Nový Smokovec, září 2011.
A a 5.A. 7:30 – odjezd od hlavního vchodu GVN J. Hradec 9:30 - příjezd na Lipno 10:00-11:00 – informační centrum (všichni) 11:00-12:00 –
Na cestě do Dubaje Superbus - nejrychlejší hromadná doprava? Budoucnost dopravy samozřejmě do značné míry spočívá v rychlosti. I přes.
Dosazování číselných hodnot do vzorců
Dispečerské řízení pražského metra
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Charakteristické znaky MHD
Hybridní pohon Vojtěch frajt
Dopravní charakteristiky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Vývoj železnic Koňské dráhy Parostrojní železnice
12. ROVNOMĚRNĚ ZPOMALENÝ PŘÍMOČARÝ POHYB
10. ROVNOMĚRNĚ ZRYCHLENÝ PŘÍMOČARÝ POHYB I.
Železniční dvojkolejné příhradové mosty
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
ZAŘÍZENÍ A PROSTORY PRO DIVÁKY
Rovnoměrný přímočarý pohyb
Produktová prezentace
Tramvaje: Škoda 15T.
Modernizace záp. části ŽST.
Za předpokladu použití psacích potřeb
Tramtrain Vozidlo pro kombinaci městskou a příměstskou dopravy při využití vozidel uzpůsobených pro jízdu na železničních i městských kolejových tratích.
VÝKON.
Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Vysokorychlostní vlaky AGV. Počátky vlaků AGV První studie vztahující se k vlakům s obchodním názvem Automotrice Grande Vitesse (dále jen AGV) se datují.
Tramvaje: T3.
Tramvajová vozidla.
PŘEHLED VÝVOJE TRAKČNÍCH POHONŮ ELEKTRICKÝCH LOKOMOTIV Stejnosměrné lokomotivy Odporová regulace stejnosměrných motorů Pulzní regulace stejnosměrných.
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Eurotrans, Brno Po Brně - zeleně Překlad pro Brňáky: Po štatlu bez rychny.
Změny v tabulkách traťových poměrů. Změny v tabulce č. 01 Proti původní směrnici byly z tabulky vyjmuty údaje o zábrzdné vzdálenosti a údaje o délce vlaku.
INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL.
Dopravní charakteristiky
Tabulky traťových poměrů
SDP – Autobusová skupina
Město Zwickau Zwickau (česky Cvikov či Zvíkov) je okresní město ve Svobodném státě Sasko a zároveň důležitým centrem západní části Saska čtvrté největší.
LOKOMOTIVA řady 380 aneb TAURUS po česku….
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
Transkript prezentace:

Vysokorychlostní vlaková jednotka Velaro E

Historie červenec 2001: podpis smlouvy mezi Španělskými státními drahami RENFE a společností Siemens předmět: 16 vysokorychlostních vlaků pro trať Madrid – Barcelona plus kompletní infrastruktura Velaro E je postaveno na základech ICE 3, který patří mezi nejrychlejší komerčně využívané vlaky na světě ICE v provozu 20 let leden 2007: začátek provozu

Madrid - Barcelona nově budovaná dvojkolejná trať celková délka 625 km stoupání až 40 ‰ cestovní doba 150 minut interval ve špičce 30 minut

Představení jednotky osmivozová plně průchozí vlaková jednotka konstrukce z hliníkových segmentů délka 200 m pohon třífázovými asynchronními motory tři třídy: Club 1 Preference 2 Turista 4 Cafeteria 1 (bistro a samoobslužné nápojové automaty) počet sedadel: Club 30 + 7 (salonek) Preference 103 Turista 264

Jízdní vlastnosti a komfort cestování maximální rychlost 350 km/h akcelerace 0- 320 za 380 s zastavení z maximální rychlosti na 3 900 m díky umístění trakčních motorů a ostatních technických modulů pod podlahou celé délky vlaku o 20% více místa velkoplošná skla klimatizace čtyřjazyčný informační systém na stropních displejích u každého sedadla možnost volby ze sedmi rozhlasových programů internetové přípojky u vyšších tříd

Bezpečnost dokonalé boční vedení podvozků používaných na ICE 3 tři nezávislé brzdné okruhy: rekuperační odporové pneumatické vlakový zabezpečovacím systém ETCS - level 2: žádná návěstidla strojvedoucí dostává příkazy a informace od dispečera sledujícího pohyb vlaku na displeji v centrále rádiem prostřednictvím mobilního systému GSM-R. čtyři identické, nezávislé trakční jednotky: pokud se jedna trakční jednotka porouchá, zbylé umožní bezpečné dosažení cílové stanice s 75% výkonností

Další přednosti rovnoměrné rozdělení technologického vybavení po celé délce jednotky: redukce váhy na jedno dvojkolí menší (prázdná jednotka 13,5 tun), než je mezinárodní standard 17 tun hladší a pohodlnější jízda větší součinitel adheze díky 50% poháněných náprav jednotka o délce 200 metrů má možnost se spojit s další jednotkou a utvořit tak vlak o délce 400 metrů

Technická data Maximální rychlost 350 km/h Délka vlaku 200 m Délka koncového vozu 25 675 mm Délka vloženého vozu 24 775 mm Vzdálenost os podvozků 17 375 mm Šírka vozů 2 950 mm Výška vozů 3 890 mm Rozchod kolejnic 1 435 mm Prázdná hmotnost 439 t Napájení 25 kV, 50 Hz Trakční výkon 8 800 kW Rozjezdová trakční síla 283 kN Počet náprav 32 (16 trakčních) Uspořádání podvozků Bo'Bo'+2'2'+Bo'Bo'+2'2'+2'2'+Bo'Bo'+2'2'+Bo'Bo'