Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 OBCE a MĚSTA  SPONZOŘI  VEŘEJNÉ SBÍRKY  AKCE JEDNOTY  NADAČNÍ FONDY  DOTACE EU  ČESKÁ OBEC SOKOLSKÁ.
Advertisements

Sportovní centrum pro mládež v areálu ZŠ Vrchlického a Sokolovská Námět projektu IPRM : - Atraktivní a kvalitní život v Liberci - Rozvoj infrastruktury.
Praktické informace k programu Škola pro udržitelný život.
ZAČLENĚNÍ PODNIKATELŮ DO TVORBY REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE KONKRÉTNÍ AKTIVITY SPOLUPRÁCE S VÁMI PRO OBDOBÍ OD DO – JAK SE MŮŽETE.
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Financování komunitních projektů Tento příspěvek vznikl při řešení grantu podpořeného Vzdělávací nadací Jana Husa Ing. Jana Krbová.
Od nápadu k úspěšnému řešení Radim Klaška TenSeconds.cz.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Návrh změn v organizaci a řízení soutěží Valná hromada MK Jihlava –
Projekty ve sportu Brigita Stloukalová. „Pobytová“ – „rekreační“ akce 1.CO? 2.PROČ? 3.PRO KOHO? 4.KDE? 5.KDY? 6.S KÝM? 7.S ČÍM? 8.JAK? 9.ČÍM SE LIŠÍM?
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
FC Slovan Rosice, o.s. Mgr. Petr Čejka.
Lobbying Pavel Čech Učo: Úvod Prezentovaný projekt již úspěšně 15 let funguje. Vše se povedlo, ale jak to začalo……. Na počátku byl internet v plenkách.
Rámcové představení projektu TRIATLON DĚTI 9. listopadu 2013 Voroněž, Brno.
Seminární práce Finance a sport Lenka Šikolová Dagmar Nášelová 3.ročník MngTVS.
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Mgr. Alena Lehmannová Nýrsko PROGRAMY PODPORY EKOLOGICKY ŠETRNÝ CESTOVNÍ RUCH, OCHRANA ŽP.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
České vysoké učení technické v Praze Fakulta Dopravní Vít Šklebený 1.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Mateřská školka - Zlonín
AC SPARTA PRAHA. Tournament of companies Fotbalový turnaj firem  Fotbalový turnaj na Strahově  Pořadatel: AC Sparta Praha  Místo: PRE Tréninkové centrum.
NIPOS – Lenka Lázňovská.  Velký okruh subjektů poskytujících veřejné služby v kultuře, a to zejména v oblasti veřejné osvěty a edukace. Jsou naplněním.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Grantové programy Odboru školství, mládeže a sportu KrÚ pro rok 2008: Sportoviště 2008 Jednorázové akce 2008.
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
Realizované aktivity v roce 2013 Komise pro technické vzdělávání Sekce Marketing Ing. Pavel Duchek.
Sportovní klub Case study EKOS P10. Typologie sportovních klubů Dle velikosti (počtu členů) –Univerzální organizace (Sokol, Orel,..) –Velké – nad 300.
Místní akční skupina Rakovnicko
Marketing klubu a události (Club Marketing and Event Marketing)
Struktura podnikatelského plánu
Personální strategie mezinárodní firmy
Úspěchy MAS Brdy OD ZALOŽENÍ PO SOUČASNOST Mgr. Helena Kosová , Jince.
Role koordinačních skupin komunitního plánování v prorodinné politice Konference k zahájení projektu „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně“
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
FC Slovan Rosice, o.s.. Činnost klubu v roce 2015 Informace v číslech: ● Počet týmů – 11 ● Členská základna – 247 členů ● Roční rozpočet – ,-
 kolektivní halový sport, který se hraje na hřišti o rozměrech 40x20 metrů a lehkým dutým míčkem z plastu. V jednu chvíli je z každého.
Dívčí složka volejbalu v Příbrami TJ BANÍK PŘÍBRAM VOLEJBALOVÝ KLUB POD SVATOU HOROU.
SK Slavia Praha pozemní hokej Nejstarší a nejúspěšnější klub v ČR
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Vytrvalostí a dalším vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu SPORTEM PRO LEPŠÍ ŽIVOT Vzděláváním k vyšším.
Meath Local Sports Partnership - Committed to the development of sport in Meath Místní sportovní partnerství Meath.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
SPORTOVNÍ KLUB JIHLAVA ROK ZALOŽENÍ 1910 ROK ZALOŽENÍ ČLENŮ ČLENŮ 17 ODDÍLŮ 17 ODDÍLŮ TRADICE TRADICE KOLÉBKA SPORTŮ – FOTBAL, HOKEJ,
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
RegioTalent – Regionalisierung ohne Grenzen1 Posouzení zřízení coworkingového centra v Jindřichově Hradci Leden 2015, Vypracovaly: Božejovská Martina,
Sponzoring. Tři pilíře Sponzor (firma, podnik) Sponzorovaní (neziskové organizace) Zprostředkovatelé spolupráce (média)
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Vítejte v klubu HC Bobři Valašské Meziříčí
ROZVOJ ŽENSKÉHO FOTBALU
ÚVODNÍ SETKÁNÍ SE STAROSTY
HOKEJBALPROTI DROGÁM SK KELTI 2008 Roman Novák
Aplikace nových forem marketingu
Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
BSE České Budějovice o. s.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Sponzoring.
Aplikace managementu ve sportovním klubu (min
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Plavecký klub Děčín.
Svaz měst a obcí ČR Základní informace o činnosti
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová Mo 421 Seminární práce Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová

Sportovní klub Orel Studenec Komunikační plán Sportovní klub Orel Studenec

Osnova SWOT analýza Orel Studenec SMART analýza cílů Cílová segmentace Strategie Taktika Časový plán, finance Hodnotící kritéria, hodnocení 5.12.2006

Představení Komunikační plán sportovního klubu Orel Studenec, který: zaštituje soutěže ve volejbale družstev žen a juniorek stolním tenise mužských družstev A a B vytváří prostředí pro možnost sportu pro všechny 5.12.2006

SWOT silné stránky mladý kolektiv dobré zázemí práce s mládeží kolektivní přístup v menším klubu dlouholetá tradice oblíbenost sportu možnost prezentace v místním zpravodaji zainteresovanost obce více podnikatelských jednotek v obci 5.12.2006

SWOT slabé stránky malý počet členů malé peněžní prostředky žádné velké úspěchy v soutěžích málo volného času hráčů na tréninky závislost na cizí hale neexistence stálých sponzorů 5.12.2006

SWOT příležitosti seznámení se se sportem na nových TV stanicích – přilákání nových hráčů růst obezity – motivace ke sportu dobré výsledky v soutěžích - zájem sponzorů snaha rodičů o rozvoj dětí 5.12.2006

SWOT hrozby preference hráčů jiných zájmů špatné výsledky – následný nezájem sponzorů zranění hráčů, nedostatek hráčů na soutěže preference fanoušků jiného sportu (fotbal, tenis) 5.12.2006

SWOT SWOT S - silné stránky W - slabé stránky 9 6 O - příležitosti Strategie SO Strategie WO 4 T - hrozby Strategie ST Strategie WT  4 5.12.2006

SMART cíle Hlavní cíl Vedlejší cíle Cíl do budoucna zlepšení finančního zázemí klubu – získání stálého sponzora na cca 50 000,- Kč ročně Vedlejší cíle zlepšení podvědomí okolí o klubu zvýšení úrovně – postup v soutěži Cíl do budoucna získat sponzora(y) pro plánovanou výstavbu sportovní haly 5.12.2006

Cílová segmentace hlavní cílová skupina (hlavní cíl – zlepšení zázemí) firmy v blízkém okolí se zaměřením na: sportovní potřeby, potřeby na vybavení klubu potřeby využitelné při pořádaných akcích – občerstvení cílová skupina pro budoucí cíl (výstavba haly) stavební firmy využitelné při stavbě haly větší prosperující firmy se zájmem o zviditelnění kvůli konkurenci (př.benzina Shell) vedlejší cílová skupina (zlepšení povědomí o klubu) mladší generace - nábor nových členů rodiče - podnikatelé 5.12.2006

Strategie ze SWOT analýzy se nejlépe jeví strategie založená na využití silných stránek klubu při snaze využít příležitosti a vyvarovat se hrozbám 5.12.2006

Strategie Strategie pro 1. cíl 2. cíl - rozvoj klubu oslovení místních podnikatelů ve snaze získat peníze pro klub, sponzoring 2. cíl - rozvoj klubu získávání členů informování veřejnosti o klubu, příležitostech, soutěžích zatraktivnění soutěže, přilákat fanoušky - zvýšit návštěvnost 3. cíl výstavba haly vytváření prostředí pro dotace: Orel, obec, kraj oslovení místních firem s prosbou o spolupráci na projektu spoření financí na stavbu vytváření prostředí pro dotace - stát, EU 5.12.2006

Taktika pro hlavní cíl osobní oslovení potenciálních sponzorů a nabídnutí: reklamních prostor – dresy, webové stránky propagace jeho produktů informace médiím o sponzoringu akce pro sponzory – turnaje, on-event promotion výroba merchandise pro sponzory – kalendář, samolepky, „důkaz sponzorství“ 5.12.2006

Taktika pro vedlejší cíl nábor členů ve školách- informace o kontaktech, možnostech přihlášní založení a trénink nové mládežnické kategorie ((mini)žákyně) – nová základna komunikace s rodiči – motivování úspěchem dětí – získání zájmu a podpory přátelská utkání, soustředění za účelem zlepšení stávajících hráčů motivace stávajících členů – zvýšení zájmu o trénink pořádání sportovních akcí, př. sportovních dnů, turnajů nábor, informování, propagace sponzorů 5.12.2006

Taktika pro vedlejší cíl informace veřejnosti v obecním zpravodaji o družstvech, utkáních, umístění v soutěžích, případně fotky informace na vývěskách o konaných utkáních přilákání fanoušků – oslovení blízké veřejnosti (pozvání) rozšíření nabídky sportů – noví členové (podmíněno osobní aktivitou) nabídka možnosti realizace dalších sportů – pro zájemce nabídka zázemí 5.12.2006

Taktika pro budoucí cíl oslovení potenciálních větších sponzorů informování veřejnosti o plánovaném projektu komunikace a spojení s dalšími kluby v obci sportovní klub Studenec (fotbal) tenisový klub vytvoření prostředí pro dotace – sbírání motivačních informací oslovení potenciálních donorů: obec Studenec organizace Orel severočeský kraj projekt navrhnout orgánům EU 5.12.2006

Časový plán do 3 let do 6 měsíců oslovení potenciálních sponzorů – jednání o sponzoringu informace ve zpravodaji, že se „něco děje“, že něco podnikáme o hledání sponzorů získávání nových členů – kontakty, kde se informovat, přihlašování o plánovaných akcích nabídka možnosti realizace dalších sportů informace ve škole o nabírání členů přátelská utkání – zlepšení potisk nových dresů informování o utkáních (dále už soustavně) oslovení blízké veřejnosti - fanoušci 5.12.2006

Časový plán do 3 let 6 měsíců až 1 rok – během letních měsíců, před začátkem soutěží úvodní zapojení, představení a trénování nových členů – v létě pořádání letního soustředění pro stávající členy pořádání sportovních akcí – turnajů 1 rok až 3 roky časově závislé na plánech obce (až po výstavbě školky) komunikace s většími sponzory – informace o projektu získávání dotací pro projekt 5.12.2006

Finance finance na většinu plánovaných aktivit nejsou třeba – hlavním problémem je osobní aktivita a zájem členů o popsaný plán prezentování ve zpravodaji i vývěskách je zdarma (malá obec) vedlejší náklady by financoval Orel ze stávajících zdrojů pro zajímavost: přehled financí na dalších snímcích 5.12.2006

Přehled příjmů Orel Studenec Rok 2003 2004 2005 2006 Celkové příjmy 106850 104000 105600 104330 Obec 45100 48200 53300 59300 Příspěvky Orel 15170 6200 7400 7030 Dary 34400 32150 21000 22000 Akce 5000 6715 4300 10000 5.12.2006

Přehled výdajů Rok 2003 2004 2005 2006 náklady na soutěže 25477 29678 27640 22110 pronájem haly 34425 26500 32300 28050 sportovní materiál 3160 12201 31358 11782 provoz Orlovny 8930 22776 1021 2312 5.12.2006

Hodnotící kritéria získání sponzorů (stálých i pro plánovanou výstavbu haly) zvýšení zájmu hráčů, rodičů, okolí výkonnost družstev, soutěžní postup návštěvnost při zápasech nabídky přátelských zápasů vystavení haly 5.12.2006

Zdroje: www.tauchy.cz/volejbal www.studenec.cz www.orel.cz www.kuchy.cz/foto peněžní deník Orel Studenec 5.12.2006

Děkujeme za pozornost 5.12.2006