V ý p o č t y p l o c h Milan HanušPřehled učiva TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Výuka anglického, německého.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních.
Advertisements

* Měřítko plánu, mapy Matematika – 7. ročník *
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Obvod a obsah rovnoběžníků
F U N K C E Ing. Milan HANUŠ TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Výuka anglického, německého jazyka a matematiky.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Slovní úlohy o společné práci
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Obvody a obsahy rovinných obrazců
Hra milionář Procvičujeme si jednotky hmotnosti
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
řešené soustavou rovnic
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních.
% % PROCENTA PŘEHLED UČIVA Milan Hanuš DOC PDF
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
MILAN HANUŠ Přehled učiva TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Výuka anglického, německého jazyka a matematiky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
PŘEVODY JEDNOTEK DÉLKY, OBSAHU, OBJEMU, HMOTNOSTI A ČASU
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
20_Obvody a obsahy rovinných obrazců -kružnice, kruh
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch
Povrch hranolu S = 2.Sp + Spl Spl = op.v
výpočet obvodu a obsahu
Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních.
Krácení a rozšiřování postupného poměru.
Obsah čtverce a obdélníku 5. ročník
Milan Hanuš TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních.
Matematika a její využití v geografii
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Kvadratické rovnice pro S O U (x - 5)(x + 5) = 0 S = 1/2gt2
Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních.
Milan Hanuš TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních.
Milan Hanuš TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Kvádr Síť, povrch, objem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Měřítko mapy, plánu Matematika – 7. ročník
Goniometrické funkce pro III. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Milan Hanuš PŘEHLED UČIVA Výuka anglického, německého jazyka a matematiky.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Lineární funkce Zdeňka Hudcová Přehled učiva ÚvodÚvod Definice a=b=0 a=0 b=0 Vyšetření monotonie Průsečík s y Úkol 1 Úkol 2Definice a=b=0a=0 b=0Vyšetření.
* Tělesa Matematika – 6. ročník *.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
* Procenta kolem nás Matematika – 7. ročník *
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Milan Hanuš TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních.
Milan Hanuš TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních.
Obvod, obsah – 1 Čtverec, obdélník, pravoúhlý trojúhelník
Čtyřúhelníky Matematika – 7. ročník
5,2 Milan Hanuš X Poznámky TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Výuka anglického, německého.
Milan Hanuš Přehled učiva TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Výuka anglického, německého jazyka a matematiky.
Milan Hanuš TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních.
Výpočty obvodů a obsahů rovinných obrazců
Obvody a obsahy rovinných obrazců
Výpočty obvodů a obsahů rovinných obrazců
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PŘEVODY JEDNOTEK DÉLKY, OBSAHU, OBJEMU, HMOTNOSTI A ČASU
Transkript prezentace:

V ý p o č t y p l o c h Milan HanušPřehled učiva TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních a komunikačních technologií K učebnici Calda, E.: Matematika pro dvouleté a tříleté učební obory SOU 1. díl Prometheus, 2002, s. 193

Kuchař Automechanik Opravář zemědělských strojů Zedník

Vypočtěte plochu podložky pod šroub. S = S 1 – S 2 S 1 = πd 1 2 /4 – πd 2 2 /4 = π30 2 /4 – π23 2 /4 = π/4(30 2 – 23 2 ) =291 mm 2 ÚSTNÍ TEST

Kolikrát se zvětší obvod a plocha podložky, když se • Ø A i B zvětší 5 krát Kolik % z celkové plochy kruhu A tvoří kruh B ? • Ø A i B zvětší n krát ESF podporuje politiky a priority usilující o plnou zaměstnanost, o zvyšování kvality a produktivity práce a o prosazování sociálního začleňování a soudržnosti.

Určete plochu těsnění pod hlavu motoru dle obrázku Ø 10 Ø S = S 1 - 4S 2 - S 3 – S 4 S = (a+b)/2·v – - 4πd 1 2 /4 - πd 2 2 /4 – - (a 2 +b 2 )/2·v = (a+b)/2·v – - π(d d 2 2 /4) - (a 2 +b 2 )/2·v S = ( )/2·280 – - π( /4) – ( )/2 ·24 = mm 2

Jeden pytel sádrovápenné omítky Gipskalkputz 150 o hmotnosti 30 kg má vydatnost 1 pytel / 15 mm / 1,5 m 2. Kolik pytlů omítky bude třeba na omítnutí dvou shodných bočních stěn obývacího pokoje? /1200/500 S = 2 (S1 + S2 – S3) / 1,5 S = 2 (7,4 · 1,4 + (7,4 + 4,4)/2 · 1,35 - – 2,4 · 1,2) / 1,5 = 21 pytlů ÚSTNÍ TEST

Na 1 m 2 omítky se spotřebuje 0,02m 3 maltové směsi. Kolik m 3 malty je třeba na omítnutí 2 zdí o délce 5 m a 2 zdí 3,5m dlouhých, když výška všech zdí je 2,75 m, ve zdech jsou 3 okna 2200/1800/500 a dvoje dveře 120L. Celková délka stejně vysokých zdí je 2 · (5 + 3,5) m S = ab Celková plocha zdí bez otvorů = 2 · (5 + 3,5) · 2,75 Celková plocha zdí s otvory = 2 · (5 + 3,5) · 2,75 – 3 · 2,2 · 1,8 – 2 · 2 · 1,3 Okna jsou v otvorech 2,2 x 1,8 m, dveře 2 x 1,3 m, špalety zanedbáme. Potřeba malty = S zdi · 0,02 Potřeba malty = (2 · (5 + 3,5) · 2,75 – 3 · 2,2 · 1,8 – 2 · 2 · 1,3) · 0,02 = 0,6 m 3 Na omítnutí stěn je třeba 0,6 m 3 malty. 5 m 3,5 m 2,75 m

Polem tvaru rovnoběžníku vede vysoké napětí. 4 sloupy stojí na neose- tých ostrůvcích o průměru 20 m. Pole hraničí se dvěma rovnoběžnými cestami, s každou v délce 852 m. Vzdálenost cest je 753 m. Kolik kg pše- nice je třeba na osetí pozemku při výsevku 210 kg/ha? 852 m 753 m Ø 20 m Potřeba osiva = (S – 4S o ) / 10 4 · výsevek Potřeba osiva = (a · v a - 4πd 2 / 4) / 10 4 · výsevek Potřeba osiva = (852 · π · 20 2 ) / · 210 = kg Co je ESF? ÚSTNÍ TEST

Z jednoho balení čokolády na vaření se vytvoří ¼ m 2 polevy. Kolik balení čokolády na vaření se spotřebuje na 12 plechů na pečení moučníku. Plech je 35 cm široký a 48 cm dlouhý. Plech na pečení má tvar obdélníku. S = ab Potřeba polevy = 12 · 0,35 · 0,48 / ¼ =8 balení čokolády

Kuchař po skončení práce musí vytřít podlahu kuchyně. Vypočtěte plochu, kterou musí kuchař denně vytírat S = S 1 + S 2 – S 3 S = ab + (a 2 + b 2 ) / 2 · v – - a 3 b 3 S = 2,3 · 4,8 + (2,8 + 6,2 – 0,85 – 2,3) / 2 · 2,6 – - 0,6 · 1,8 = m 2 Kuchař musí denně vytírat téměř 18 m 2 podlahy. Vypočtěte úložnou plochu spíže, ve které jsou 4 poličky a podlaha spíže. Spíž: S = 5 · 0,6 · 1,8 = 5,4 m 2 Úložná plocha spíže je 5,4 m 2. ÚSTNÍ TEST

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR

Ústní test Který z dvojice obrazců zaujímá větší plochu a proč? S1S1 S2S2 A1A1 A2A B1B1 B2B2 Zpět Automechanik OZSKuchařZedník