Kolja 5. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol? RL8 nová slova.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PKML.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
ČEŠTINA PRO CIZINCE A AZYLANTY A1, A2 (učební materiály)
Města ČR – orientace na mapě
Napoleon Bonaparte.
Kolja 2 Otázky a film. Konverzace: Máte nějaký nový nábytek.
Jména a pády Put the nouns between slash marks into the appropriate case, as determined by the context. Vzor: Román se stal tím, čím v /minulost/ byla.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Song Presentations. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Ten, ta, to II Fill in the blanks with the appropriate forms of ten. Vzor: Proč potřebuješ ___ knihy? Proč potřebuješ ty knihy? *Taken from Review Lesson.
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Zápis čísla v desítkové soustavě
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Týden Vojty Machaly.
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Animace Demo Animace - Úvodní animace 1. celé najednou.
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Konverzace Máte psa nebo k očku?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Konverzace: Který měsíc se vám líbí a proč?. Kolja 3 Otázky a film.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Pády a koncovky: Cases & Endings Adjust the words between slash marks to fit their contexts, using the appropriate case endings. Vzor: Co budeš dělat o.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Únorové počítání.
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Budoucí a minulý čas II Rewrite the following sentences in the past and future. Use the perfective if possible. Vzor: Začíná překládat román. Začal překládat.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Lounky PRO Vratimov, o.s. ( 1 Charitativní sbírka Lounky 06/2013.
DĚLITELNOST Prvočísla Dělitel Násobek Znaky dělitelnosti Čísla složená.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Fyzika 2 – ZS_4 OPTIKA.
Song Presentation. RL10 nová slova Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Konverzace: Kam pojedete v létě?. Kolja 3 Otázky a film.
Konverzace: Jsi dnes unaven/a? Proč?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Vývoj Evropské integrace
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Transkript prezentace:

Kolja 5

Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

RL8 nová slova

RL7 ex Na /oběd/ mlčel.

RL7 ex Na obědě mlčel. 32. Vrátím se za /měsíc/.

RL7 ex Na obědě mlčel. 32. Vrátím se za měsíc. 33. Pojďte do /letadlo/.

RL7 ex Na obědě mlčel. 32. Vrátím se za měsíc. 33. Pojďte do letadla. 34. Před /chvíle/ tam ještě leželo nějaké pero.

RL7 ex Na obědě mlčel. 32. Vrátím se za měsíc. 33. Pojďte do letadla. 34. Před chvílí tam ještě leželo nějaké pero. 35. Do /sobota/ to nestačím.

RL7 ex Na obědě mlčel. 32. Vrátím se za měsíc. 33. Pojďte do letadla. 34. Před chvílí tam ještě leželo nějaké pero. 35. Do soboty to nestačím. 36. Večeřel jsem s /dcery/.

RL7 ex Na obědě mlčel. 32. Vrátím se za měsíc. 33. Pojďte do letadla. 34. Před chvílí tam ještě leželo nějaké pero. 35. Do soboty to nestačím. 36. Večeřel jsem s dcerami. 37. /Babička/ musím poslat /noviny/.

RL7 ex Babičce musím poslat noviny. 38. Snídala až po /dědeček/.

RL7 ex Babičce musím poslat noviny. 38. Snídala až po dědečkovi. 39. Zase počkám před /fakulta/.

RL7 ex Babičce musím poslat noviny. 38. Snídala až po dědečkovi. 39. Zase počkám před fakultou. 40. Koupal jste se někdy ve /Vltava/?

RL7 ex Babičce musím poslat noviny. 38. Snídala až po dědečkovi. 39. Zase počkám před fakultou. 40. Koupal jste se někdy ve Vltavě? 41. Při /jídlo/ se nesmí kouřit.

RL7 ex Babičce musím poslat noviny. 38. Snídala až po dědečkovi. 39. Zase počkám před fakultou. 40. Koupal jste se někdy ve Vltavě? 41. Při jídle se nesmí kouřit. 42. Poslouchal /učitel/ jen jedním uchem.

RL7 ex Babičce musím poslat noviny. 38. Snídala až po dědečkovi. 39. Zase počkám před fakultou. 40. Koupal jste se někdy ve Vltavě? 41. Při jídle se nesmí kouřit. 42. Poslouchal učitele jen jedním uchem. 43. Bavili jsme se o /lekce/.

RL7 ex Bavili jsme se o lekci. 44. Už dávno jsem zapomněl /jména/ těch /ulice/.

RL7 ex Bavili jsme se o lekci. 44. Už dávno jsem zapomněl jména těch ulic. 45. Dáváš přednost /byt/ nebo /pokoj/ na /kolej/?

RL7 ex Bavili jsme se o lekci. 44. Už dávno jsem zapomněl jména těch ulic. 45. Dáváš přednost bytu nebo pokoji na koleji? 46. Mnoho /umělci/ bylo dlouho bez /práce/.

RL7 ex Bavili jsme se o lekci. 44. Už dávno jsem zapomněl jména těch ulic. 45. Dáváš přednost bytu nebo pokoji na koleji? 46. Mnoho umělců bylo dlouho bez práce. 47. Sedl si za /stůl/.

RL7 ex Bavili jsme se o lekci. 44. Už dávno jsem zapomněl jména těch ulic. 45. Dáváš přednost bytu nebo pokoji na koleji? 46. Mnoho umělců bylo dlouho bez práce. 47. Sedl si za stůl. 48. Co to máš v /ruka/?

RL7 ex Co to máš v ruce? 49. Bylo ve /výbor/ dost /básně/?

RL7 ex Co to máš v ruce? 49. Bylo ve výboru dost básní? 50. K /večeře/ rádi jíme /polévka/.

RL7 ex Co to máš v ruce? 49. Bylo ve výboru dost básní? 50. K večeři rádi jíme polévku.

RL8 ex Snažím se najít /teta/ nebo /babička/.

RL8 ex Snažím se najít tetu nebo babičku. 2. Setkám se tam s /kolegyně/ své /přítelkyně/.

RL8 ex Snažím se najít tetu nebo babičku. 2. Setkám se tam s kolegyní své přítelkyně. 3. Udělal moc /chyby/.

RL8 ex Snažím se najít tetu nebo babičku. 2. Setkám se tam s kolegyní své přítelkyně. 3. Udělal moc chyb. 4. Dali mu ještě několik /otázky/.

RL8 ex Snažím se najít tetu nebo babičku. 2. Setkám se tam s kolegyní své přítelkyně. 3. Udělal moc chyb. 4. Dali mu ještě několik otázek. 5. Vrátím se až za /hodina/.

RL8 ex Snažím se najít tetu nebo babičku. 2. Setkám se tam s kolegyní své přítelkyně. 3. Udělal moc chyb. 4. Dali mu ještě několik otázek. 5. Vrátím se až za hodinu. 6. Ze /schůze/ odešel před /dvě nebo tři hodiny/.

RL8 ex Ze schůze odešel před dvěma nebo třema hodinama. 7. Při /práce/ si leckdy zpívá.

RL8 ex Ze schůze odešel před dvěma nebo třema hodinama. 7. Při práci si leckdy zpívá. 8. Konečně jsem dostal od /přátelé/ zprávy.

RL8 ex Ze schůze odešel před dvěma nebo třema hodinama. 7. Při práci si leckdy zpívá. 8. Konečně jsem dostal od přátel zprávy. 9. Začal se dívat z /okno/.

RL8 ex Ze schůze odešel před dvěma nebo třema hodinama. 7. Při práci si leckdy zpívá. 8. Konečně jsem dostal od přátel zprávy. 9. Začal se dívat z okna. 10. Už před /snídaně/ přestalo pršet.

RL8 ex Ze schůze odešel před dvěma nebo třema hodinama. 7. Při práci si leckdy zpívá. 8. Konečně jsem dostal od přátel zprávy. 9. Začal se dívat z okna. 10. Už před snídaní přestalo pršet. 11. Koupali se v /moře/.

RL8 ex Koupali se v moři. 12. Vybrala jsi jedno z /čísla/.

RL8 ex Koupali se v moři. 12. Vybrala jsi jedno z čísel. 13. Nech /šaty/ ve /skříň/.

RL8 ex Koupali se v moři. 12. Vybrala jsi jedno z čísel. 13. Nech šaty ve skříňi. 14. Vezmi si přece kousek /maso/.

RL8 ex Koupali se v moři. 12. Vybrala jsi jedno z čísel. 13. Nech šaty ve skříňi. 14. Vezmi si přece kousek masa. 15. Letěl jsi někdy /letadlo/?

RL8 ex Koupali se v moři. 12. Vybrala jsi jedno z čísel. 13. Nech šaty ve skříňi. 14. Vezmi si přece kousek masa. 15. Letěl jsi někdy letadlem? 16. K /mléko/ ti dám kus chleba.

RL8 ex Koupali se v moři. 12. Vybrala jsi jedno z čísel. 13. Nech šaty ve skříňi. 14. Vezmi si přece kousek masa. 15. Letěl jsi někdy letadlem? 16. K mléku ti dám kus chleba. 17. Vlak právě přijel na /nádraží/.

RL8 ex Vlak právě přijel na nádraží. 18. Každý den jezdíme na /letiště/.

RL8 ex Vlak právě přijel na nádraží. 18. Každý den jezdíme na letiště. 19. Nepřišel kvůli /počasí/.

RL8 ex Vlak právě přijel na nádraží. 18. Každý den jezdíme na letiště. 19. Nepřišel kvůli počasí. 20. V /divadlo/ se v /léto/ nehraje.

RL8 ex Vlak právě přijel na nádraží. 18. Každý den jezdíme na letiště. 19. Nepřišel kvůli počasí. 20. V divadle se v létě nehraje.