Marketingový mix – Propagace (komunikace)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_172_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Advertisements

Význam a podstata marketingu, jeho historický vývoj
Pojem, význam a historie práva
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Světoví hudební skladatelé
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_180_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Numerace v oboru ČÍSEL 1 - 5
ORIENTACE V ŘADĚ ČÍSEL 1 – 3, POROVNÁVÁNÍ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY__INOVACE_163_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová Základní škola.
Procvičování sčítání a odčítání v oboru 0-6
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_165_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Sčítání a odčítání s přechodem přes desítku do 12
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_285_2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová.
Sčítání a odčítání s přechodem přes desítku do 11
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_284_2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_174_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_ 242 _2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Počítání do 100 po desítkách, porovnávání desítek
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_12_INOVACE_19_6TR_INF Autor: Mgr. David Ryška.
Komunikace a stimulování prodeje
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_12_INOVACE_04_6TR_INF Autor: Mgr. David Ryška.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_12_INOVACE_08_6TR_INF Autor: Mgr. David Ryška.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Geometrická tělesa – Krychle a kvádr
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
9.Komunikace.
OPAKOVÁNÍ – jednotky délky, hmotnosti, obsahu a času
opakování malé násobilky
Marketingová komunikace
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_12_INOVACE_05_6TR_INF Autor: Mgr. David Ryška.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_169_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
PÍSEMNÉ SČÍTÁNÍ ČÍSEL Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_482_4TR_M Autor:
Písemné odčítání čísel větších než
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Statistika – reklamní strategie Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_265_2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_610_5TR_M Autor: Mgr. Iveta Grocholová.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_12_INOVACE_17_6TR_INF Autor: Mgr. David Ryška.
POROVNÁVÁNÍ ČÍSEL DO 100 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_295_2TR_M Autor:
POROVNÁVÁNÍ ČÍSEL DO 50 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_294_2TR_M Autor:
Pohled na marketingový mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
MARKETINGOVÝ MIX.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_161_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová.
DĚLENÍ DO 50, OPAKOVÁNÍ Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_416_3TR_M Autor:
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_170_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_164_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_166_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
odčítání Pojmy menšenec, menšitel, rozdíl
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_602_5TR_M Autor: Mgr. Iveta Grocholová.
PÍSEMNÉ SČÍTÁNÍ Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_625_5TR_M Autor: Mgr.
sčítání do 100 bez přechodu přes desítku
odčítání do 100 bez přechodu přes desítku
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_404_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
8. Marketing.
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Marketingová komunikace
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Marketingový mix – Propagace (komunikace) Střední škola, Bohumín, příspěvková organizace, Husova 283, Bohumín Marketingový mix – Propagace (komunikace) Marketing VY_32_INOVACE_13-51-CM Ing. Hana Cmielová, 2012

CZ.1.07./1.5.00/34.0473 - INTERAKTIVNĚ KE SVÉ BUDOUCNOSTI METODICKÝ LIST VÝUKOVÉHO MATERIÁLU Název vzdělávacího materiálu Propagace Číslo vzdělávacího materiálu VY_32_INOVACE_13-51-CM Číslo šablony III/2 Autor Cmielová Hana, Ing. Studijní obory Dvouleté, tříleté nadstavbové obory Ročník 1., 2., 3. dle zařazení v ŠVP Vyučovaný předmět dle ŠVP Ekonomické předměty Téma Marketingový mix jako nástroj marketingu Očekávaný výstup Žák rozumí pojmu marketingový mix jako nástroj marketingu, žák chápe funkci propagace (komunikačního mixu), chápe rozdíly mezi nástroji komunikačního mixu Anotace (způsob použití) Inovovaný výukový materiál slouží k seznámení žáků s nejdůležitějšími částmi marketingového mixu Datum vytvoření Září 2012 Druh výukového materiálu Prezentace v PowerPointu Klíčová slova Marketingový mix, propagace(komunikace), nástroje komunikačního mixu, reklama Rozvíjené klíčové kompetence Komunikativní kompetence, kompetence k učení a k řešení problémů Použitá literatura a zdroje Viz poslední snímek + archiv autora Ing. Hana Cmielová, 2012

Co je marketingový mix? je ucelený soubor nástrojů, které se vzájemně doplňují a ovlivňují. jinak nazváno také „čtyři P“, obsahuje 4 základní prvky: Výrobek (Product), Cena (Price), Propagace (Promotion), Distribuce (Placement). Ing. Hana Cmielová, 2012

Propagace (komunikace) je: forma komunikace mezi prodávajícím a kupujícím, lze ji chápat jako cílenou komunikaci mezi firmou a zákazníkem (i potenciálním), směřování určitého sdělení zákazníkovi tak, aby výrobek byl správně nabízen. Ing. Hana Cmielová, 2012

Propagace jako nástroj: má za úkol informovat, přesvědčovat a ovlivňovat vnímání, postoje a chování zákazníků, principem je komunikovat zákazníkovi výhody nabízeného produktu, smyslem je větší podpora prodeje výrobku. Ing. Hana Cmielová, 2012

Formy propagace Rozeznáváme tyto základní formy propagace (komunikační mix): reklama podpora prodeje publicita (public relations) osobní prodej přímý marketing (direct marketing) Ing. Hana Cmielová, 2012

Reklama Je placená forma nepřímé neosobní prezentace (bez přímého kontaktu). Jedná se o masovou komunikaci (oslovení velké skupiny) se zákazníky prostřednictvím médií. Má povahu: mediální - k přenosu reklamního sdělení se využívají média, přímé reklamy – direct marketing, která je vyčleňována jako samostatný prvek. Ing. Hana Cmielová, 2012

Vlastnosti reklamy: měla by být pravdivá, což souvisí s dobrým jménem podniku, měla by být etická, reklamní sdělení by mělo obsahovat lehce zapamatovatelné slogany, aby si spotřebitel reklamu lehce vybavil. Ing. Hana Cmielová, 2012

Hlavními kritérii pro volbu určitého média jsou: náklady - jedním z nejdůležitějších kritérií, selektivita - schopnost média zasáhnout určitou geografickou oblast nebo segment zákazníků, proniknutí reklamy - procento lidí, kteří jsou přímo vystaveni působení reklamy, Ing. Hana Cmielová, 2012

Hlavními kritérii pro volbu určitého média jsou: pružnost média - jak rychle je možné provést v reklamě změny, úroveň média - jaká je jeho image v očích veřejnosti, frekvence - jak často v určitém časovém období je možné příslušným médiem reklamní sdělení přenášet. Ing. Hana Cmielová, 2012

ZDROJE INTERNET: http://www.ronge.cz/dokumenty/skripta_VS/M_4_marketing_a_marketingov e_dovednosti_I.pdf http://www.upol.cz/fileadmin/user_upload/knihovna/Skripta_FF/zaklady_m arketingu.pdf http://marketing.robertnemec.com/marketingovy-mix-rozbor/ http://cs.wikipedia.org/wiki/Marketingov%C3%BD_mix http://cs.wikipedia.org/wiki/Marketingov%C3%A1_propagace http://www.robertnemec.com/public-relations-pr/ Odkazy ze dne 30. 09. 2012 Ing. Hana Cmielová, 2012