Jakub Vanek, 2.Základní škola Palackého 1351

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Čas Karel Kovář.
Advertisements

Čas Leoš Řeháček.
Čas Lukáš Král.
Měření času Jednotky času
ČAS.
Čas, hodiny a měření času
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Škola Střední průmyslová škola Zlín
Stroj času Sojková Aneta.
Měření času – jednotky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4
Čas a jeho měření.
2 MECHANIKA 2.1 Kinematika popisuje pohyb.
OPAKOVÁNÍ 6.ROČNÍKU -fyzika
Úvod do fyziky (pokračování)
Paulus Lukáš Co je to čas ?.
SZŠ a VOŠZ Zlín® Kabinet MAT předkládá prezentaci
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Název materiálu: ČAS – výklad učiva.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova
Fyzika Měření objemu a času.
Co je to ČAS ? Nela Ambrozková ZŠ A. Jiráska, Lanškroun KONEC OBSAH.
Za předpokladu použití psacích potřeb
Měření času Fyzika Autor: RNDr. Zdeňka Strouhalová
Jednotky délky. Délková měřidla
MĚŘENÍ ČASU A TEPLOTY.
Měření teploty a času Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.10
Fyzika 6.ročník ZŠ Fyzikální veličina D é l k a Creation IP&RK.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Přírodní látky Mgr. Lenka Fasorová.
ČAS.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_460.
ČAS Běží, běží a nemá nohy. LC.
Měření fyzikálních veličin – Měření času
Stroj času Linda Leová.
Měření Času Čas měříme pomocí hodin, které ho odměřují v šedesátkové soustavě. Základní jednotkou času je sekunda= S Měřením času se zabývali již staří.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Měření času Projekt z fyziky.
Měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Didaktický učební materiál pro ZŠ
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čas Číslo DUM: III/2/FY/2/1/11 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny a jejich.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Prvouka Ročník : 1.
Čas Čas jako fyzikální veličina Převody jednotek času.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum :květen 2012  Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
FYZIKA VY__III/2__ INOVACE__208. Autor DUMMgr. Jarmila Borecká Datum (období) vzniku DUM Ročník a typ školy7. ročník ZŠ praktické ŠVP„Učíme.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Jakou fyzikální veličinou se budeme dnes zabývat?  Závodník uběhl 60.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Martina Jílková Název materiálu: VY_42_INOVACE_M.5. Jíl.20_Jednotky_času Datum:
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Autor: Andrea Kolářová
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čas
zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_07M_Zlomek, výpočet více částí z celku - 3
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_48_MĚŘENÍ ČASU
Čas čas je fyzikální veličina, kterou značíme t
Jednotky času.
Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_06_ZEMĚPIS
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
ZŠ a MŠ Deštné v O. h. Mgr. Martin Kapucián VY _52_INOVACE_A_12_Čas
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
ČAS A MĚŘENÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
PŘEVODY JEDNOTEK ČASU 60 minut 60 sekund 1 hodina 1 minuta 1 h 1 min
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Jakub Vanek, 2.Základní škola Palackého 1351 Stroj času Jakub Vanek, 2.Základní škola Palackého 1351

Čas vyjadřuje dobu trvání děje. Co je čas? Egyptský čas  Klik Od čeho po co?  Klik My a čas…  Klik Testík  Klik

Hodiny dříve a dnes Již v polovině čtvrtého tisíciletí stavěli Egypťané vysoké štíhlé obelisky k poctě Ra, boha slunce. Obsah

ČAS PLYNE DÁL… Kdysi se začínalo obelisky, přes přesýpací, vodní, atomové, kapesní až po digitální hodiny. Obsah

Utíká a ani si ho nevšimneme... Čas je pojmem natolik abstraktním, že někteří filosofové soudili, že dokud o něm nehovoříme, neexistuje. Ačkoliv určuje většinu lidského konání, není jej člověk bez pomůcek schopen měřit. Zatímco délkové i váhové míry již ve starověku lidé odvozovali od rozměrů a vah tělesných, k měření času potřebovali nástroje uměle zkonstruované, tělu nepodobné. Označení času: t Základní jednotka: sekunda Značka jednotky: s

Co víme o čase? 1. Kolik sekund má hodina? a) 100 b) 60 c) 360 d) 3600 2. Jaká je základní jednotka času? a) den b) rok c) sekunda d) hodina 3. Vyjádři 2 h 15 min desetinným číslem v hodinách: a) 2,15 b) 2,25 c) 2,4 d) 2,1 4. Které hodiny jsou nejpřesnější? vodní b) sluneční c) atomové d) digitální Obsah Odpovědi

\|/Konec\|/

Co víme o čase? Správné odpovědi 1. Kolik sekund má hodina? a) 100 b) 60 c) 360 d) 3600 2. Jaká je základní jednotka času? a) den b) rok c) sekunda d) hodina 3. Vyjádři 2 h 15 min desetinným číslem v hodinách: a) 2,15 b) 2,25 c) 2,4 d) 2,1 4. Které hodiny jsou nejpřesnější? a) vodní b) sluneční c) atomové d) digitální