Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

Uplatnění eLearningu na českých univerzitách - desetiletá historie
Výzkumný záměr Kontrolní den prosinec 2006 Vedoucí řešitel projektu: PhDr. Milada Švecová Projekt č.
Projekt Virtuální univerzita tří fakult - SYSTÉMOVÝ přístup Danuše BAUEROVÁ VŠB-TUO, EkF, Ostrava eLearn2002, Žilina, únor 2002.
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
1 Projekt Akademie distančního vzdělávání Monika Všetulová, Miroslava Dvořáková Olomouc 2007.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
E-learning a studenti kombinovaného studia VŠ projekt do předmětu E-learning Lucie Jirků, UČO květen 2004.
Learning management system Zdeněk Jelínek. Learning management systém LMS- systém řízení studia – Learning management systém Je to soubor nástrojů pro.
Základ kvalitního vyjednávacího týmu = dobře vyškolený kolektivní vyjednavač 3 základní stavební kameny kvalitního vyškolení: 1.Odborné znalosti 2.Techniky.
Informace o studiu na KITTV 2011/2012
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
ICT podpora komunikace nejen v distančním vzdělávání DisCo 2010, Plzeň, Jiří Jelínek Lukáš Novotný Fakulta managementu Jindřichův Hradec VŠE.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
E-learning na vysokých školách ? Jaroslava Mikulecká Petra Poulová Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
Využití programu Learning Space při přípravě výukové jednotky pro distanční vzdělávání Kateřina Kostolányová.
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Církve a předsednictví Jak se církve v ČR připravují na české předsednictví v Radě EU.
IVIG Praha, Odborná pomoc veřejných knihoven informačním a studijním centrům škol.
Podnikání na Internetu e-learning letní semestr 2005 Jana Holá X.
Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě
E-learning ve výuce na SŠ
Zkušenosti s elektronickou podporou výuky
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
e-learning Lucie Rohlíková
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
Petr Korviny SCO 2007 Brno Usnadnění tvorby elektronických studijních textů pro distanční vzdělávání Petr Korviny
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace Operační program Rozvoj lidských zdrojů Opatření 3.2.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Centrum pro studium vysokého školství
ELearning na FIM UHK Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Moderní formy profesního vzdělávání Konference k projektu Orlová -
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Inovace vzdělávání v regionu Morava a Slezsko. Představení projektu VIRTUNIV. Konference SCO´ – BRNO Danuše BAUEROVÁ
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Distanční vzdělávání v ČR, současnost a budoucnost II. národní konference Jindřichův Hradec
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Distanční kurz Základy fyziky v kombinované formě studia J. Kopečný, M. Kopečná, H. Tomečková, J. Trojková VŠB -Technická univerzita Ostrava,
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Studium eLearningovou formou na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v Karviné Petr Korviny, Jaroslav Ramík
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
E-learning na Pedagogické fakultě MU z hlediska potřeb studentů a učitelů Tamara Váňová, KAJ PdF MU.
Technologické Inovační Centrum Akční plán RIS ZK – aktivity TIC Lenka Kostelníková Seminář „Inovace a technologie v rozvoji regionů“, Brno
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Závěry ze semináře k problematice strukturovaného studia učitelství KONFERENCE „STRUKTUROVANÉ STUDIUM UČITELSTVÍ“ v Srní.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Tvorba e-learningových kurzů v LMS Moodle
Inovace výuky a její implementace v oborech Fakulty bezpečnostního inženýrstvíCZ.1.07/2.2.00/ Se zvyšováním technologické a technické úrovně průmyslu.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
ELearning na počátku nového tisíciletí a pět let poté Miloslava Černá Petra Poulová.
Centrum jazykového vzdělávání Language Centre. VZNIK A ČINNOST CJV bylo zřízeno rozhodnutím Akademického senátu Fakulty humanitních studií na návrh děkanky.
Činnost komise IVIG v roce 2005 CPVŠK 2005, Praha,
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
VOLITELNÉ VYUČOVACÍ PŘEDMĚTY ve 4. ročníku šk. roku 2017/18
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
Efektivní Knowledge management
prof. Ing. Vojtech Dirner, CSc.
VOLITELNÉ VYUČOVACÍ PŘEDMĚTY ve 4. ročníku šk. roku 2019/20
Transkript prezentace:

Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Fakulta managementu a ekonomiky Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Fakulta managementu a ekonomiky

Cíl příspěvku E-learn 2002 /2 Situační zpráva z FaME UTB o VLE • jaký máme cíl • pro koho • s kým, jak, kudy • odkud • pozadí • jaký máme cíl • pro koho • s kým, jak, kudy • odkud • pozadí

PozadíPozadí • leden 2000 (rok 0) program DIGITALIZACE • leden 2000 (rok 0) program DIGITALIZACE Vybudování fakultního (univerzitního) intranetu – podpora komunikace mezi všemi subjekty instituce na kvalitativně vyšší úrovni. • dílčí projekt Podpora výuky a studia informačními technologiemi – vytvoření virtuálního vzdělávacího prostředí. • dílčí projekt Podpora výuky a studia informačními technologiemi – vytvoření virtuálního vzdělávacího prostředí. E-learn 2002 /3

Cíl projektu VLE Vytvořit virtuální vzdělávací prostředí (pro koho) Vytvořit virtuální vzdělávací prostředí (pro koho) • kombinovaná forma studia • prezenční forma studia • celoživotní vzdělávání • komerční distanční kurzy • distanční MBA studijní program • kombinovaná forma studia • prezenční forma studia • celoživotní vzdělávání • komerční distanční kurzy • distanční MBA studijní program E-learn 2002 /4

Cesta k VLE VLE = WBL • platforma (LMS/CMS) • obsah VLE = WBL • platforma (LMS/CMS) • obsah • projektový tým • učitelé • vedení fakulty • projektový tým • učitelé • vedení fakulty E-learn 2002 /5 … LMS/CMS … obsah … podpora … LMS/CMS … obsah … podpora

Cesta k obsahu 1.vývojový tým expertů vytvoří obsah učitelé dodají podklady, odkazy, … nákladný postup, kvalitní výsledek 1.vývojový tým expertů vytvoří obsah učitelé dodají podklady, odkazy, … nákladný postup, kvalitní výsledek E-learn 2002 /6 2. učitelé sami vytvoří obsah vyškolení učitelů ECDL, CMS, pedagog  webagog 2. učitelé sami vytvoří obsah vyškolení učitelů ECDL, CMS, pedagog  webagog

ObsahObsah •základní informace o kurzu (karta předmětu) •studijní text (e-skripta) •shrnutí •kontrolní otázky •řešené příklady, otevřené příklady •odkazy •formální (technická) stránka •prezentace (ozvučené) •zadání písemných úkolů •testy •základní informace o kurzu (karta předmětu) •studijní text (e-skripta) •shrnutí •kontrolní otázky •řešené příklady, otevřené příklady •odkazy •formální (technická) stránka •prezentace (ozvučené) •zadání písemných úkolů •testy E-learn 2002 /7

Výchozí situace 10/ CD Skripta FaME 2000 (PDF - alternativní médium) e-prezentace (PPT) 10/ CD Skripta FaME 2000 (PDF - alternativní médium) e-prezentace (PPT) E-learn 2002 /8

Postupové kroky •přetavit CD skripta na e-skripta •školení učitelů •e-prezentace ozvučené •nákup LMS/CMS •pilotní kurzy pro kombinované studium (leden 2002) •přetavit CD skripta na e-skripta •školení učitelů •e-prezentace ozvučené •nákup LMS/CMS •pilotní kurzy pro kombinované studium (leden 2002) E-learn 2002 /9

Náměty na spolupráci •přetavit CD skripta na e-skripta výměna kurzů/modulů •přetavit CD skripta na e-skripta výměna kurzů/modulů E-learn 2002 /10 •školení učitelů společné semináře •školení učitelů společné semináře •nákup LMS/CMS výměna zkušeností •nákup LMS/CMS výměna zkušeností

Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Fakulta managementu a ekonomiky Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Fakulta managementu a ekonomiky