PROS AND CONS OF PRODUCT PLACEMENT

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Český Těšín- Czeski Cieszyn. Basic informations Here we live Area: 33 km 2 Population:
Advertisements

Present Simple and Continuous
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_65 NázevThere is x are Téma hodinyPopis města PředmětAnglický jazyk Ročník/y/6.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Evoluce Katalýza. © 2011 Nature Publishing Group. Published by Nature Publishing Group.2 Figure 1 Rapid evolutionary innovation during an Archaean.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_20.
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
Halloween 2 1. slovní zásoba Halloween – opak., kontrola podle obr. (PPT) 2. tvoření věty oznamovací a otázky s danými slovy 3. říkanka Jack-O-Lantern,
Čtěte a přeložte: Mother is at home. Matka je doma.
Mission of the Chamber – since 1996
SharePoint technologie WSS 3.0 a MOSS 2007 Tomáš Kutěj TSP – Office platform Microsoft.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-15-Česká republika Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Abba – poslech, práce s textem.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Terezie Rosová MARCH MAY JUNE JUNE-SEPTEMBER SEPTEMBER OCTOBER.
Profiles Here you can find some information on members of the czech team. i i Information Základní škola náměstí E. Beneše, Varnsdorf, Czech republic
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
CPSSU Czech Political Science Students’ Union Unie studentů politických věd v ČR.
Elektronická učebnice - II
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_80 NázevPast continuous Téma hodinyMinulé časy PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
Modal Verbs = způsobová slovesa.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_05 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: UNIT 1.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Prepositions of time VY_22_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Eating at the Restaurant VY_22_INOVACE_12 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
 Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – žluté x zelené  Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Konverzace v anglickém jazyce ročník
Přejít na první stránkuLONDON Test yourself by Ludmila Lukavcova double-decker.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_08.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec The Czech Republic.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_68 NázevPresent simple - negative Téma hodinyČinnosti doma i ve škole PředmětAnglický.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
All About Friends
Jiří Karpeta Platform Strategy Advisor Microsoft Czech Republic
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_179 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Jak postupujeme vpřed v testování? Jak se nám daří vytvářet denní buildy? Stíháme opravovat chyby? Jak kvalitně chyby opravujeme?
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Chytrá volba pro podnikání René Keyzlar Operator Channel Lead 1/3/2012.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Digitální učební materiál
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Kateřina Suková
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

PROS AND CONS OF PRODUCT PLACEMENT in the Czech Republic Milan Šmíd Institute of Communication Studies and Journalism Faculty of Social Sciences, Charles University, Prague

Legal framework October 1991 - Broadcasting Act No. 468/1991 Article 48 (1) Broadcasters may not include in the broadcasting (...) surreptitious and subliminal advertising, (4) The television broadcaster shall ensure that advertising and teleshopping are recognisable from any other parts of the programme structure and are clearly separated January 1995 - Advertising Act No. 40/1995 Article 2 (4) Also prohibited are: a) subliminal advertising and b) surreptitious advertising. (amended later by the definition: surreptitious advertising is for the purpose of this act the advertising, that is hardly recognizable as a such, especially when it is as advertising marked. Product placement is considered as surreptitious advertising.

in cinematographic works PRODUCT PLACEMENT in cinematographic works

Czech cinematography after 1989 source: Czech Films 2007

Czech cinematography - basic data source: Union of Film Distributors www.ufd.cz

Top 50 films in 2006 Movies and their sponsors: Účastníci zájezdu - Simply You - Arginmax, Firo Tour, Fuji film Rafťáci - Nokia, Ferrero, Kentoya, Botas, Olympus nebo McDonald’s Jak se krotí krokodýli - Coca-Cola, Mitsubishi Motors, Mentos, Centrum. cz Kráska v nesnázích - Annonce, Student Agency, Jameson, Frekvence 1 Ro(c)k podvraťáků - Ringier, Bernard, Toyota, Lexus, Sagem Experti - Poštovní spořitelna, Karlovarské minerální vody, Motorola, Microsoft product placement makes usually 10-30% of the production budget

Top 50 films in 2008 Box office revenue in the last column source: Union of Film Distributors www.ufd.cz

Czech movie „Crash road“ List of companies, whose products were placed in the movie 8

9

Tea 10

Mattoni Marijuana 11

12

Drinking scene: Spirit glasses? But Mattoni too!! 13

Mattoni as a joy and relief on the road 14

Busses that have never been boarded by any of the movie stars 15

Mattoni good for teeths brushing 16

17

Stretching like in Titanic movie 18

Product fell on the floor, just by chance? 19

Mattoni as a pillow for a drunken friend 20

Mattoni good for washing the face 21

Where are the next products to be placed? 22

in audiovisual works made for television PRODUCT PLACEMENT in audiovisual works made for television

Last season serial sponsors

Sponsors of the “Final Season” OMV Česká republika, Budějovický Budvar, Tipsport, Škoda auto, Modrá pyramida stavební spořitelna, Secar Bohemia, Nokia Czech Republic, Black Tiger, Coca Cola Česká republika, Karlovarské minerální vody, Allsports, Kentoya, Replay. All of them have right to be mentioned as sponsors - at the beginning and at the end of the program. However, their trade marks are omnipresent also in the program.

Sponsors of the serie OMV Česká republika, Budějovický Budvar, Tipsport, (arena, betting office) Škoda auto, Modrá pyramida stavební spořitelna, Secar Bohemia, Nokia Czech Republic, Black Tiger, Coca Cola Česká republika, Karlovarské minerální vody, Allsports, Kentoya, Replay. All of them have right to be mentioned as sponsors - at the beginning and at the end of the program. However, their trade marks are omni present also in the program.

in audiovisual works made for television PRODUCT PLACEMENT in audiovisual works made for television

analogue 2004 digital 2009 Czech TV terrestrial channels Czech TV 1 TV NOVA Prima TV Czech TV1 Czech TV2 Czech TV24 (news) Czech TV4 (sport) Z1 - news TV Barrandov Public TV TV Nova Nova Cinema Prima TV Prima Cool TV NOE Ocko (music TV)

My conclusion: The small Czech TV market could not afford a luxury of rejecting the product placement. The small Czech TV market may need product placement as an additional source of funding of audiovisual works made for television. Does product placement turns TV programs into commercials? Or does product placement keep the small and financially weak stations from degeneration into teleshopping channels? Who knows? We have to wait and see. Thank you for the attention!