Flash – interaktivní aplikace a prezentace využití Flash k tvorbě interaktivních výukových pomůcek RNDr. Pavel Vlach, Ph.D.
potřebujeme interaktivitu? ICT technologie v současné době nejsou novinkou statická prezentace žáky (a především studenty na SŠ) nepřekvapí interaktivní výukové programy upoutají pozornost umožňují reagovat na situaci ve třídě umožňují zapojení více žáků
interaktivita za každou cenu? Je interaktivita doplňování poznámek do prezentací? Je interaktivita přesouvání obdélníků nad koncovkami nebo slovy? => ne za cenu interaktivní tabule
interaktivní tabule pro výuku ICT ano, matematika, fyzika ano, zeměpis ano jazyky a ostatní předměty – diskutabilní využití (aplikace?) upoutá skutečně pozornost studentů SŠ? vyžaduje přípravu (a to dost značnou) má-li být využití smysluplné musí jich být na škole dostatek (je-li o její využívání zájem)
interativní „zeď“ – ONfinity interaktivní tablety – ONfinity alternativy? interativní „zeď“ – ONfinity interaktivní tablety – ONfinity práce v takovém software, který umožňuje vytváření interaktivních aplikací a zde nastupuje FLASH
Adobe FLASH
Adobe FLASH mocný nástroj pro tvorbu: interaktivních aplikací webová grafiky prezentací filmů her a mnoho dalšího
interaktivní výukové programy
interaktivní výukové programy
interaktivní kvízy
hry
„jednoduchá“ grafika
ukázky práce pedagogů a žáků Měkkýši Zoologie školní projekt „Operation: Classmate“ tvorba jednoduché prezentace tvorba interaktivního kvízu tvorba prezentací a kvízů pomocí šablon