Co děláme o přestávce  Nosková Petra  Septima 2008/2009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Země a Měsíc ZKOUŠÍM, BÁDÁM … ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
Advertisements

Gymnázium U Balvanu Biologie Jana Rohánková A.
Výuka přírodovědných oborů v IQparku Babylon v Liberci
Sama se sebou v Krušných horách aneb nejsilněji obsazená akce s Meluzínou.
V lidském těle je více než 600 svalů.
Farma:ztracená ovečka. Tak toto jsou naše ovce: Ale co to?Kde je naše nejoblíbenější ovečka!!Prosím pomož nám jí najít!
Naše třída od 1. do 7..
Gymnázium Josefa Kainara Hlučín. Naše malá škola, není žádná prohra! Učivu tu rozumíme, i výlety pořádáme. i výlety pořádáme.
Tým Robost uvádí prezentaci o potravinách
Technika,tak jak ji vidím já…
.... budeme mít rodinku můžete se podívat....
My od 1. do 6. třídy ,,DOKONALÁ PARTA“ na Svahové
Jak se UČIT, aby mě to nebolelo
VY_32_INOVACE_ 01_ Lidé a čas
Něco Ti vadí? Máš nějaký problém…?
C h v i l k a p o e z i e ( nikdy nikoho nezabije )
Ženy přes 50 nemají děti, protože by je někam odložily a pak zapomněly kam.
Karlova Studánka – 1.7. Sbíráme se, snad někam pojedeme.
Jsem vděčný za to, že mohu vytvořit toto přání, protože to znamená, že nejsem chudý... Jsem vděčný za to, že mohu poslouchat štěkot psů na ulici a cítit.
A … jdeme na to - klikni si Poloautomatické střídání stránek s hudbou a poučením :
Českoslovanská akademie obchodní Resslova 5
Číslo projektu, šablona: CZ 1.07/1.4.00/ , III/2 Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce Kdo vytvořil, ověřil: Dana Suchá, Dana.
Několikanásobné větné členy
Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce
Přesvědčujeme sami sebe, že život bude lepší, až se jednou provdáme a nebo oženíme, budeme mít děti atd. Pak jsme otrávení, že naše děti nejsou dost velké.
PŘÍSLOVÍ, POŘEKADLO, RČENÍ, PRANOSTIKA Mgr. Michal Oblouk
VODA.
Rodina jako vzor a příklad
Vše co nebylo dosud známo o mužích! Vytvořila: Marcela Holečková.
BLÁZNIVÁ FAKTA !.
P E R N Š T E J N návrat do časů minulých Jako každý rok v tomto čase jdeme z křižanovského náměstí v sobotu 14. června 2001 v 5 45 ráno. Čas odchodu.
Že nevíte o koho jde??? No tohle!!!!!!!!!!!!!!!! Tak to jsem já.
Vysočany Odpolední část leteckých modelářů ve Vysočanech. Tak jak bylo napsáno, tak se létání protáhlo až do nočních hodin. Vzhledem k mému zdravotnímu.
Začalo to vše dramaticky, jezevec a auto mých páníčků. Jezevec to už nerozchodil, autíčko až po třech dnech čekání na nějaký nový blbý chladič, či co……
Judo Judo je styl japonského bojového umění a velmi rozšířený úponový sport. Judo, celý název Kodokan Judo, vzniklo z několika škol džiu-džitsu které vyučovaly.
Proč miluji důchod.
Podstatná jména pro třeťáky Zpracovala: Mgr. Božena Holubová, ČJ
To je ta parta, která se vždy ráda vidí a poklábosí.
V životě zažijeme tolik kamarádů.
ÚSMĚV.
HESLA PRO KAŽDÝ DEN
Moje prezentace Aneta Trpišovská
Podstatná jména Přídavná jména Zájmena Číslovky Slovesa
MG Vsetín vím,kam jít..
MASARYKOVO GYMNÁZIUM VSETÍN
Zdravý životní styl Vytvořila: Michaela Ryšánková.
Zdravý životní styl Libor Štrohalm.
Všichni jsme na cestě k výšinám. Ale někdy to nebývá lehké.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.14_zapor_pods tatnych_jmen_kein Datum: Ročník:
VYTVOŘENÍ RODINNÉHO ROZPOČTU. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
S Olgou hodinu za hodinou Mgr. Renata Nogolová Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Renata Nogolová. Autor obrázků Tomasz.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT - MÍSTO, KDE ŽIJEME VLASTIVĚDA pro 5.roč. ZŠ  ČESKÁ REPUBLIKA DEMOKRATICKÝ STÁT  POLOHA – VZNIK OBYVATELSTVO  PRACOVNÍ LIST.
MOJE VYSNĚNÁ ŠKOLA.
N AŠE PRVNÍ VYSVĚDČENÍ 31.Ledna A je tady další den „D“. Přijdeme do školy a tam na tabuli básnička. Všichni ve sváteční náladě i oblečení a celí.
Kamil Plíšek Státní správa myslivosti Městský úřad Žatec.
„A teď mi děti řekněte, čím jsou vaši tatínkové a kde pracují. Tak třeba ty Pepíčku.“ „Prosím, můj tatínek je úředník a pracuje jako prostitut.“ „Prosím.
Čím chci být až vyrostu ? Proč zrovna plavčice ? Pomáhá a zachraňuje lidské životy. Má to hodně těžké protože, když se člověk topí je velice těžké si ho.
Proč milovat důchod Poloautomatické střídání stránek s hudbou
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Režim dne I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Autor výukového materiálu: Číslo projektu: Název: Vytvořeno:
( nikdy nikoho nezabije )
Metodický list: Slovní druhy – 2. část
Otázky pro průběžnou práci
Zájmena pravopis Kdo? Nikdo? Já! Někdo? Všichni?.
Název školy: Soukromá základní škola Adélka, o.p.s.
BLÁZNIVÁ FAKTA !.
Něco Ti vadí? Máš nějaký problém…?
ČÍST JE STEJNĚ KRÁSNÉ A ZDRAVÉ JAKO BĚHAT...
Morbidní říkanky a neb chvilka poezie.
Transkript prezentace:

Co děláme o přestávce  Nosková Petra  Septima 2008/2009

1, děsíme profesory  Nemají to rádi  Přesto jsme se nezalekli  Kamaráda přemluvili  Opičáka vytvořili :o)

2, dáváme si do těla  Aneb sportem ku zdraví, jak praví naši profesoři  Sice mrzne,ale uvidíte v létě, jak to tady rozjedeme! 

3, debatujeme, přesvědčujeme…  No nějak se ty známky vylepšit musí  Jak naši spolužáci rádi říkají, co nemáme v hlavě, to se ukecá

4, nabíráme další síly  Aneb škola je sice záslužná věc, ale víte kolik nás to stojí sil?  Když budeme silnější, víc nás toho profesoři naučí 

5, pilně se připravujeme  Nemyslete si, ten sešit je skutečně učebnice!  Co se nestihne doma, doháníme o přestávkách. Alespoň nezlobíme

6, hrajeme si na hlodavce  Obědová přestávka je rozhodně nejoblíbenější část dne  Ale svačina je hned za ní, dýchá jí na paty!

Takže brzy naschle!   Doufáme, že se k nám brzy přidáte, aneb čím víc lidí, tím lepší zábava!  Škole zdar a hlavně přestávkám!