Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora personálních procesů v HR Vema Jaroslav Šmarda
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Stránka 1, © Vema, a. s.. Stránka 2, © Vema, a. s. Podnikové aplikace  Integrovaný podnikový systém (Integrated Business System):  komplex aplikací.
Pro Windows Vista/XP/9x/2000
předsedkyně 7. senátu Nejvyššího správního soudu
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
Nástroje pro řízení lidských zdrojů Ing. Milan Horváth.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Integrace aplikací s využitím komunikačního serveru Vema
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
MP Orga, spol. s r.o. MP Orga MP Orga Maestro Informační systém pro správu organizační struktury.
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Jak měřit transparentnost NNO?
Dělitelnost přirozených čísel
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Personální informační systém
Analýza a popis pracovního místa
Prezentace pro studenty PEF MZLU
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
Řešení elektronického docházkového systému Vema
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Novinky a strategie společnosti Vema, a. s.
InspIS ŠVP pro ZV, SV.
Personální informační systém Vema
1 1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
Strana 1 © Vema, a. s., 7. dubna 2015 Intranetová řešení v PIS DS -Personalis 2005.
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Excelent v EKOSu Ing. Daniela Dufková. Excelent v EKOSu Ing. Daniela Dufková.
Informační systém pro řízení lidských zdrojů ve veřejné správě
Přednost početních operací
Finanční kontrola prováděcí vyhláška 416/2004Sb., aplikace v praxi
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
Copyright (C) 2000 Vema, a. s.1 V3 klient Michal Máčel Provozní integrace G2, HR/Win a internetu.
Novinky a strategie společnosti Vema, a. s.
Realizační tým ICZ duben 2005
2 Fučíková Sylvie HR/Win – moderní technologie pro osvědčené aplikace.
Ing Jiří Krump, UOOU, náměstek předsedy pro ekonomiku a provoz
1 Jaroslav Šmarda Excelent – využití možností Excelu v aplikacích Vema.
EVIDENCE PRACOVÍKŮ.
Personální systém na MF ČR
Ing. Marek Šmíd, MBA Institut pro veřejnou správu Praha
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Transkript prezentace:

Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky

Řešení oblasti lidských zdrojů v aplikacích HR Vema Prezentace

Obsah prezentace O společnosti Vema Aplikační architektura Personalistika Práce a mzdy Vzdělávání Systemizace Cestovní příkazy Portál Systémové vlastnosti aplikací E-learningové kurzy Nabídka služeb

Vema, a. s. Vize společnosti: společnost Vema je dodavatelem ucelených řešení v oblasti informačních systémů pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky ve státních i privátních organizacích v ČR a SR.

Základní údaje o společnosti od r. 1990 vývoj aplikací oblasti HR sídlo v Brně, pobočky v Praze a Olomouci, Českých Budějovicích VEMA Bratislava s. r. o. na Slovensku 3 900 uživatelů aplikací z oblasti HR 117 pracovníků 30 obchodních partnerů (prodejní, implementační, konzultační)

Reference – významné dodávky Ministerstvo financí včetně všech Finančních ředitelství Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR Hasičské záchranné sbory ČR Československá obchodní banka, a. s. Group 4 Falck, a. s. Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

Aplikační architektura HR Vema Portál Excelent Kmenová data Personalistika Systemizace Práce a mzdy Vzdělávání Cestovní příkazy LDAP, … ELDP, Nem. poj Účetnictví, … Banka, Pojišťovna ...

Provozní vlastnosti aplikace z oblasti lidských zdrojů lze provozovat samostatně nebo ve společné databázi společné údaje jsou sdílené a zadávají se jen jednou samostatné databáze lze automatizovaně sehrávat nebo synchronizovat přístup k aplikacím je možný z aplikačního tenkého klienta z intranetu v rámci HR portálu

Integrace přístupů, oprávnění každý uživatel vidí svůj vstupní panel do systému – nezávislý na aplikacích každý uživatel má definovaná svá práva: sestavy, formuláře, funkce, dokumenty položky ve formulářích (vidí, může měnit) vybranou část organizace – podle organizační struktury každý přístup a modifikace jsou registrované

Vazby HR Vema na okolí snadná integrace do informačního systému uživatele i automatizované vazby na veřejné systémy vazby na vnitřní systémy synchronizace adresářových služeb (LDAP) – adresář zaměstnanců a organizační struktury organizace vazba na účetnictví začlenění do intranetu organizace vazba na veřejné systémy portál veřejné správy (ELDP, nemocenské pojištění) rozhraní na zdravotní pojišťovny, banky, penzijní fondy

Personalistika Evidence základních osobních údajů Správa účtů, spojení, mailů, adres Správa personálních a pracovněprávních dokumentů Lékařské prohlídky, periodické zkoušky Hodnocení zaměstnanců Personální přehledy a rozbory

Evidence základních osobních údajů osobní údaje zaměstnance jsou dostupné v jeho kartě všechny informace lze prohlížet i zadávat za více lidí základní osobní údaje zahrnují: identifikační údaje, děti, partner průběh zaměstnání, vzdělání průkazy, zdravotní stav, dojíždění a údaje definované uživatelem

Evidence personálních údajů Integrovaný formulář obsahuje základní personální údaje o všech zavedených zaměstnancích

Informace o předchozím zaměstnání Předchozí zaměstnání Informace o předchozím zaměstnání

Průběh vzdělání zaměstnance Informace o dosaženém vzdělání zaměstnance a závěrečných zkouškách

Evidence průkazů zaměstnance Možnost evidence údajů o průkazech s určením druhu, délky platnosti, evidenčního čísla, a kým byl průkaz vydán.

Správa účtů, spojení mailů a adres u každého zaměstnance lze udržovat libovolný počet a druh spojení. Např.: telefon, mobil email, webová stránka účet do systému druh spojení lze konfigurovat určit masku pro automatické vytvoření hlídat jednoznačnost a řešit kolize (např. automatické přidělování e-mail adres)

Kontaktní adresy zaměstnance Seznam adres zaměstnance s určením účelu

Kontaktní spojení zaměstnance Informace o různých typech spojení na zaměstnance

Správa personálních a PPV dokumentů automatická tvorba dokumentů na základě vzorů – šablony v MS Word automatické číslování a evidence dokumentů generované dokumenty lze upravovat hromadné generování pro zadanou skupinu zaměstnanců (např. organizační opatření)

Čítač čísel dokumentů Definice čítače pro automatické číslování personálních dokumentů

Číselník vzorů dokumentů Evidence šablon personálních dokumentů

Vzor personálního dokumentu Dokument ve formátu MS Word, který je v oblasti slučovacích polí propojen se zdrojovou databází

Způsob evidence dokumentů Seznam vytvořených personálních dokumentů zaměstnance Poklepáním myší na položku, dojde k zobrazení dokumentu

Pracovní smlouva zaměstnance Personální dokument Pracovní smlouva zaměstnance

Lékařské prohlídky, periodické zkoušky evidence vykonání lékařských prohlídek a periodických zkoušek kontrola platnosti, automatické upozornění na vypršení termínu plánování termínů zkoušek a prohlídek evidence dosažených znalostí a certifikátů

Evidence lékařských prohlídek Údaje o lékařských prohlídkách zaměstnanců a jejich výsledcích

Evidence odborných zkoušek Informace o odborných zkouškách zaměstnance

Evidence dosažených znalostí Informace o znalostech zaměstnance s rozlišením druhu a dosaženého stupně znalosti

Hodnocení zaměstnanců možnost definice hodnotící akce: stanovení kritérií a hodnotící škály definice skupin hodnocených pracovníků organizační podpora akcí evidence výsledků a jejich automatické vyhodnocení prezentace výsledků hodnocení

Soubor obsahuje škály pro hodnocení v organizaci Škály hodnocení Soubor obsahuje škály pro hodnocení v organizaci

Kritéria hodnocení Seznam kritérií, které jsou předmětem hodnocení zaměstnanců

Definice skupin účastníků hodnocení Skupiny hodnocených Definice skupin účastníků hodnocení

Seznam hodnotících akcí Hodnotící akce Seznam hodnotících akcí

Výsledek hodnocení zaměstnance Vyhodnocení Výsledek hodnocení zaměstnance

Personální přehledy a výstupy personální přehled je analytická tabulka: obsahuje vybrané personální ukazatele záznamy jsou po měsíci může obsahovat uživatelské ukazatele standardní sestavy umožňují výstup všech personálních údajů: v zadaném třídění a součtování pro zaměstnance splňující zadanou podmínku dynamické dokumenty vytváří HTML výstupy nebo tabulky v MS Excel

Personální přehled Pro všechny zaměstnance se vytváří pro každý měsíc jeden záznam, který obsahuje aktuální personální a osobní údaje

Standardní sestavy

Příklad standardní sestavy

Dynamický dokument

Práce a mzdy vhodné pro všechny typy organizací zákon mzdě zákon o platu služební poměr komplexní výpočet a zpracování mezd více souběžných pracovněprávních vztahů zpětné přepočty do hloubky 12 měsíců uživatelské nastavení parametrů zpracování mezd platná legislativa v časové řadě

Práce a mzdy … Zavedení nového zaměstnance Měsíční zpracování Sestavy a výsledky Vazba na okolí Nastavení systému

Zavedení nového zaměstnance zaváděcí formulář kontroluje úplnost zadání údaje zavedené v personalistice jsou k dispozici ve mzdách zavádět lze do minulosti (automatický přepočet za více minulých měsíců) i budoucnosti k existujícímu zaměstnanci (osobní číslo) se mohou zavést další pracovněprávní vztahy

Zavedení nového zaměstnance Zadání všech dostupných informací o novém zaměstnanci, které jsou důležité pro správný a přesný výpočet měsíční mzdy/platu

Informace o zaměstnanci Zadání zdravotní pojišťovny, u které je zaměstnanec pojištěn

Zadání informací o začátku a ukončení pracovně právního vztahu Informace o PPV Zadání informací o začátku a ukončení pracovně právního vztahu

Zadání informací o pracovně právním vztahu s časovou evidencí Charakteristiky PPV Zadání informací o pracovně právním vztahu s časovou evidencí

Zadání trvalých informací s vazbou na odměňování s časovou evidencí Způsob odměňování Zadání trvalých informací s vazbou na odměňování s časovou evidencí

Daňové charakteristiky Zadání informací, které se opírají o „Prohlášení ke zdanění příjmů fyzických osob…“

Trvalé složky odměn za práci Způsob zadání trvalých složek mzdy/platu (příplatky), které se vyplácejí zcela automaticky

Dosažená odborná praxe Poklepáním myší na tlačítko aplikační funkce, dojde k přepnutí do okna Stanovení odborné praxe Zadání vstupní informace o délce odborné praxe

Stanovení odborné praxe Kalkulačka pro automatické vyhodnocení odborné praxe

Měsíční zpracování zadávají se jen měsíční změny měsíční změny lze nahrát z předzpracování mezd (např. docházkový systém) obraz měsíce je dostupný během pořizování, kontroluje se kolize intervalů (např. dovolená, nemoc) kdykoliv, i během zadávání, je možný výpočet mezd (1000 osobních čísel trvá cca 30 vteřin) vybraného zaměstnance všech zaměstnanců všech dosud nespočítaných zaměstnanců chyby zjištěné během výpočtu jsou součástí údajů o zaměstnanci s odkazem na formulář, kde je potřeba provést opravu

Odpracovaná doba Zadání ve zpracovávaném měsíci: práce přesčas, mimořádné odměny

Pracovní neschopnost Zadání neodpracované doby, za kterou náleží dávky nemocenského pojištění

Ostatní neodpracovaná doba Způsob zadání neodpracované doby, za kterou náleží náhrada mzdy/platu nebo neplacené volno

Přehled o stavu jednotlivých dnů v měsíci se zohledněním rozvrhu Obraz měsíce Přehled o stavu jednotlivých dnů v měsíci se zohledněním rozvrhu

zaměstnance během pořizování Výsledky výpočtu Okamžité zobrazení výsledku výpočtu mzdy/platu zaměstnance během pořizování

Sestavy a výsledky standardní sestavy pokrývají všechny legislativně závazné výstupy podklady pro kontroly analýzy, rozbory a prezentaci výsledků všechny výsledky jsou k dispozici ve formě výsledkových souborů, které lze exportovat do MS Excel, jiných databází vytvářet uživatelské sestavy, nebo dynamické HTML stránky

Standardní sestavy

Standardní sestavy …

Výstupní soubory Výstupní soubory jsou podkladem pro tisk sestav nebo výstupů do ostatních systémů

Tisk standardních tiskopisů Pokrývají základní oblast výstupů důležitou pro zpracování mezd

Dynamický dokument Kliknutím se dostáváme na detail útvaru Kliknutím se dostaneme na konkrétního zaměstnance

Vazba na okolí podklady pro účetnictví, rozbory státní a rezortní statistické výkazy podklady pro kontrolní orgány: VZP, OSSZ, FÚ, ÚDZ banky, spořitelna, pošta, penzijní fondy, výstup do účetnictví (Vema, SAP, Insyko, Eso, Ginis, Gordic) stravovací a docházkové systémy disketa pro VZP generování složenek typu B statistické šetření o mzdách Trexima informační systém o platech ISP podání na portál veřejné správy - ELDP

Nastavení systému všechny parametry pro výpočet mezd jsou součástí nastavení většina nastavení je udržovaná v časových řadách prostřednictvím tabulek a číselníků se popisuje organizace (např. organizační struktura) Nastavují parametry vyplývající z interních předpisů organizace a kolektivních dohod

Tabulka platových postupů pro uplatnění automatických platových postupů v souvislosti se Zákonem o platu

Definice kalendářů Definuje způsob rozvržení pracovní doby

Druhy pracovněprávních vztahů Definice parametrů výpočtu pro různé druhy PPV

Vzdělávání klasifikace všech vzdělávacích akcí, které zaměstnanci absolvují stanovení podmínek pro účast na vzdělávacích akcích plánování a sledování finančních prostředků na vzdělávání v organizaci vytvoření plánu vzdělávání úředníka – realizace zákona 312/2002 Sb. zabezpečení realizace vzdělávací politiky organizace

Funkce aplikace Vzdělávání Evidenční Kontrolní Plánovací Organizační

Evidenční funkce ve VZD katalog vzdělávacích akcí vzdělávací akce evidence časového průběhu akce evidence lektorů evidence účastníků evidence nákladů integrace údajů s PAM, PER a STM

Katalog vzdělávacích akcí Přehled všech typů akcí

Podrobný časový přehled akce – rozvrh akce Vzdělávací akce Podrobný časový přehled akce – rozvrh akce

Evidence lektorů Přehled přednášejících lektorů – mohou být vlastní zaměstnanci i cizí osoby

Detaily o účasti na akci všech zaměstnanců Evidence účastníků Detaily o účasti na akci všech zaměstnanců

Plán vzdělávání umožňuje vytvoření a sledování plánu vzdělávání zaměstnance eviduje požadavky na vzdělávání eviduje již splněné požadavky na vzdělávání porovná a vyhodnotí požadavky se skutečností

Osobní číslo s podrobným popisem plánu vzdělávání Plán vzdělávání Osobní číslo s podrobným popisem plánu vzdělávání

Kontrolní funkce ve VZD přehled o vzdělávání jednotlivých zaměstnanců sestavy Vzdělávací listy zaměstnanců Přehled lektorské činnosti zaměstnanců Vzdělávání managementu Karty interních lektorů

Vzdělávací listy zaměstnanců Rekapitulace a přehled o absolvovaných kurzech

Plánovací funkce ve VZD výběr vhodných účastníků plánování vzdělávacích akcí časový průběh akce účastníci vzdělávací akce lektoři na vzdělávací akci ubytování stravování doprava

Systemizace definice organizační struktury tvorba a obsazení systemizovaných míst zobrazení organizačních schémat modelování organizačních změn vazba na ostatní aplikace Vema

Organizační struktura vývoj organizační struktury v čase vazba nadřízenost/podřízenost mezi organizačními jednotkami v čase vícejazyčný popis útvarů pohled na organizační strukturu v zadaném okamžiku

Systemizovaná místa definice systemizovaných míst v čase identifikace a vazba na organizační útvar vícejazyčný název místa klasifikace systemizovaného místa kategorie, úroveň, funkce, zaměstnání platové zařazení, stupeň utajení požadavky na vzdělání a znalosti podrobný popis pracovní náplně tvorba systemizovaných míst dle vzorů

Pohled na organizační útvar Přechodem do podsouborů zobrazíme nadřízené, podřízené útvary a přehled systemizovaných míst daného útvaru

Pohled na systemizované místo Systemizovaná místa lze jednoduše vytvářet odvozením ze vzoru Položky syst. míst nabývající více hodnot současně zadáváme v podsouborech

Pohled na systemizované místo ... Požadavky na vzdělávání definujeme výběrem z Katalogu vzdělávacích akcí Údaje charakterizující vznik a zánik místa

Pohled na systemizované místo … Vstupem do podsouboru získáme informaci o obsazení místa příslušnými zaměstnanci včetně historie Informace o rezervaci místa, zadané v personalistice Textová položka umožňuje zadání podrobného popisu pracovní náplně místa

Modelování organizačních změn neomezený počet variant modelů možnost importu aktuálního stavu systemizace do modelu modelování budoucích změn v organizační struktuře, organizačních úrovních, vzorech a systemizovaných místech zobrazení a změny organizační struktury modelu v grafickém editoru schéma export zvoleného modelu do „ostré“ systemizace

Modelování organizačních změn Vstup do systemizovaných míst modelu Změny v organizační struktuře modelujeme buď v datovém editoru, nebo přímo ve spuštěném grafickém schématu

Grafický editor organizačních schémat – stromové zobrazení Označením kořenového uzlu lze docílit zobrazení pouze zvolené části organizační struktury ve schéma Ve stromové struktuře provádíme výběr organizačních jednotek, které budou ve schématu zobrazeny

Organizační struktura - schéma Zobrazuje organizační strukturu k zadanému datu, ve zvoleném jazyce Umožňuje přesun, změnu podúrovně, pořadí a stylu zavěšení vykreslených prvků Umožňuje nastavení formátu a obsahu jednotlivých prvků schéma

Organizační struktura - schéma Pro zobrazení schéma lze využít předdefinované šablony Umožňuje uložení více pohledů na schéma (různý vzhled a obsah)

Organizační struktura - schéma Vložení nadpisu a legendy schéma na zvolenou pozici Možnost exportu schéma do Wordu, Excelu, bmp,… Umožňuje tisk na libovolný formát, včetně možnosti složení z více listů

Tiskové výstupy tisk organizačních schémat standardní sestavy uživatelské sestavy dynamické dokumenty

Přehled obsazených míst

Charakteristika systemizovaného místa

Cestovní příkazy ucelená evidence pracovních cest tuzemských a zahraničních vozidel služebních i soukromých knihy jízd přístup do databáze lze provést i přes webový formulář automatické podklady pro Mzdy

Osobní karta cestovních příkazů Podle přihlášené osoby zobrazí data Vstupy do dat týkajících se přihlášené osoby

Osobní karta – webový formulář Kliknutím zde se otevře formulář pro zadání nového příkazu Přehled všech příkazů, které nejsou uzavřeny Všechny příkazy, uzavřené i neuzavřené Podřízení, kterým mohu schvalovat a kontrolovat CP

Formulář nové pracovní cesty Vyplňujeme jako jakýkoliv jiný webový formulář Z některých číselníků vybíráme Do některých můžeme i zapisovat

Náhled a tisk formuláře Po vyplnění čeká formulář na schválení Schvalovat lze i přes web Po schválení jej lze vytisknout a podepsat

Vyúčtování a rekapitulace cesty Detaily vyúčtování vyplňuje zaměstnanec podle skutečnosti. Zapisuje jízdy, časy, nutné vedlejší výdaje a jídlo poskytnuté zdarma Rekapitulaci vyplňují k tomu oprávněné osoby

Rozpočtové zajištění CP při schvalování cestovních příkazů je počítáno s vyjádřením správce rozpočtu příkazce přikazuje vyplatit zálohu a posléze i výsledný výdaj na pracovní cestu proplacení výdaje potvrzuje hlavní účetní

Portál přístup formou intranetových stránek - postačuje pouze internetový prohlížeč každý zaměstnanec se může seznámit s údaji, které jsou vedeny o jeho osobě výplatní lístek bilance odpracované doby, dovolená, nemoc osobní údaje, pracovní zařazení vedoucí vidí své podřízené systém je zabezpečen na základě údajů v personální databázi

Vstupní obrazovka portálu Přehled o organizaci – dostupný každému Analytické přehledy pro vedoucí Informace vedené o mé osobě

Rozbory pro vedení

Výkaz docházky na portálu měsíční přehled docházky podřízených bilance odpracované doby

Náhled stránky čerpání FKSP karta zaměstnance s čerpáním FKSP od začátku období

E-learning jako součást systému školení k aplikacím Vema systém elektronických kursů přístupných 24 hodin denně kursy dostupné v běžných internetových prohlížečích (například MS IE, Netscape, Mozilla) časově omezený přístup ke kursu chráněný heslem nebo certifikátem

Výhody elektronického vzdělávání snížení nákladů na vzdělávání časově nezávislé a individuální studium zajištění vysoké a jednotné úrovně předávaných znalostí objektivní ověření úrovně znalostí v závěrečném testu

Příklad elektronického kursu: Základy ovládání aplikací Vema Obsah 1. úkolu: start aplikace PER (personalistika), přihlášení do aplikace okno aplikace, stromová nabídka, okno datového editoru základní funkce v datovém editoru: hledání záznamu podle textového řetězce, pohyb v souboru nabídka funkcí datového editoru, panel nástrojů datového editoru

Číslování úkolů a stránek kursu Tlačítko pro pohyb uvnitř kursu Tlačítka pro pohyb uvnitř kursu Vstup do aplikace PER Vysvětlující komentář

Stromová nabídka aplikace PER Vysvětlení stromové nabídky aplikace PER

Vysvětlení ovládacích prvků pro pohyb v souboru

Odpovědi na testovací otázky

Příklad elektronického kursu: Základy ovládání aplikací Vema Obsah 2. úkolu: hledání v souboru podle klíče formáty zobrazení souboru, formulářový a tabulkový formát vstup do podřízeného souboru vložení nového záznamu pořizování údajů zrušení záznamu

Vysvětlení tabulkového formátu souboru

Vysvětlení formulářového formátu souboru

Postup při rušení záznamu

Závěrečná stránka kursu

Systémové vlastnosti aplikací nastavení úrovní oprávnění přizpůsobení vzhledu obrazovek možnost práce s daty (součty, třídění, zúžení, spojování, vyhledávání aj.) vytváření uživatelských sestav komunikace s MS Word, MS Excel, export dat do databázových formátů

Technologická architektura psáno v jazyce C++ společné systémové jádro vlastní relační databáze generátor aplikací Vema generátor sestav datový editor Vema

Generátor aplikací vytváří aplikace, které mají jednotné uživatelské rozhraní a veškeré aplikačně nezávislé funkce jsou v nich realizovány stejně základem všech aplikací je společný datový model aplikace mezi sebou sdílejí stejné údaje, takže údaje používané ve více aplikacích jsou pořizovány jen jednou a používány opakovaně

Datový editor poskytuje široké možnosti vlastních uživatelských modifikací jednotlivých aplikací na základě standardních vlastností aplikace lze kdykoliv upravit formuláře pro práci s údaji je možno upravovat funkce pořizování a rušení dalšími podmínkami a modifikovat nabídky funkcí a souborů

Služby společnosti Vema Call Centrum Vema 800 100 262 http://ccv.vema.cz 900 200 200 konzultační a metodická podpora implementace aplikací školení aplikací – individuální / standardní, základní / rozšiřující setkání uživatelů

Dokumentace Uživatelské příručky Provozní dokumentace v elektronické podobě Báze znalostí http://znalosti.vema.cz Metodické materiály ke školení k seminářům

Realizace u zákazníka Řízená implementace dle dohodnutého harmonogramu Školení Instalace, naplnění číselníků a tabulek Zavedení dat a ověřovací zpracování Ostrý provoz

Vema, a. s. Okružní 871/3a, 638 00 Brno Tel.: 530 500 000 www.vema.cz vema@vema.cz http://v3.vema.cz demoverze k vyzkoušení