Autor výukového materiálu: Mgr. Pavel Vaško Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:17. června 2012 Číslo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Advertisements

Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 3
ČÍSLA DO ČTENÍ A ZÁPIS ČÍSEL 4. ročník
27.1 Přirozená čísla v oboru do 1000
Závěrečné opakování pro 4.ročník
GEOMETRICKÉ TVARY A JEJICH VELIKOST
VY_32_INOVACE_M.6.03-Převody jednotek obsahu – PL
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.01 Druhá mocnina
Kolik to stojí?.
* Desetinná čísla Matematika – 6. ročník *
Kdo chce být milionářem ?
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Elektronická učebnice - I
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Slovní úlohy se zlomky a procenty
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Téma: Dělení desetinného čísla přirozeným číslem
zpracovaný v rámci projektu
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Duben 2012 Číslo klíčové.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_61.
VYHLEDÁVÁNÍ GEOMETRICKÝCH TVARŮ V OBRÁZCÍCH
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:I V /2Č. materiálu:VY_ 4 2_INOVACE_.
Lineární rovnice – 1. část
Znalostio zlomcích.
. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 3. ročník
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_03_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Přirozená čísla Opakování 5.ročník.
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
ICT M 5.R. Desetinná čísla
ICT M Opakování 4.ročník
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Písemné násobení s nulou v činiteli
Tři tisíce dvě stě osmdesát dva
PRAVOPIS ČÍSLOVEK Mgr. Michal Oblouk.
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: O12 Číslo klíčové.
Autor výukového materiálu: Adéla Fišerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:14. září 2012 Číslo.
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 4. třídu
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Autor výukového materiálu:
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV/2Č. materiálu:VY_42_INOVACE_35.
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.02 Číselné výrazy
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ČÍSLA NEJEN NAD Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_518_4TR_M Autor:
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Pozor, čárka I..
Autor výukového materiálu:
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
zpracovaný v rámci projektu
ČÍSLOVKY - SKLOŇOVÁNÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Písemné násobení trojciferným činitelem
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ČÍSLOVKY - DRUHY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Transkript prezentace:

Autor výukového materiálu: Mgr. Pavel Vaško Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:17. června 2012 Číslo klíčové aktivity:VY_32_INOVACE_MA.7.01 Stupeň a typ vzdělávání, ročník:Základní škola praktická, 2. stupeň, 7. třída Vzdělávací oblast, vzdělávací obor, tématický okruh, téma: Matematika a její aplikace Číslo a početní operace Číselný obor do milionu Druh učebního materiálu:Prezentace Očekávaný výstup: Žák by měl číst a psát čísla do Anotace/metodický list: Číselný obor do milionu Opakování základních pojmů Čtení a psaní čísel do milionu

Základní pojmy: • 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 – jsou číslice (cifry) • Čísla: jednociferná mají 1 číslici (3, 5, 8) dvojciferná 2 číslice (12, 54, 86) trojciferná 3 číslice (145, 532)

MilionyStatisíceDesetitisíceTisíceStaDesítkyJednotky • jeden milion tři sta pět tisíc osm set dvacet jedna • sedmdesát dva tisíc sto třicet Čtení a psaní čísel

Přečtěte čísla:

Zapište číslicemi: • jeden milion • osm set padesát tisíc sto tři • devět set dvacet šest tisíc pět set jedna • tři sta dvacet pět tisíc • šest set tisíc devatenáct

Kontrola: • • • • •

Napište čísla hned před a hned za:

Kontrola: 135, , , , , , , ,