IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 30 – Světové hospodářství AnotaceOpakování světového hospodářství AutorMgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný výstupŽáci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Advertisements

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 3- Polsko
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 20- opakování Evropy
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
AnotacePrezentace, která se zabývá kuželem. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají kužel a potřebné vzorce. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem procentové části. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají procentové části.
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem počtu procent AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají procenta. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 21- ŘeckoAnotace Prezentace, která se zabývá charakteristikou Řecka Autor Mgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 23- Španělsko
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 24- Opakování Jižní EvropaAnotace Prezentace, která se opakováním států Jižní Evropy Autor Mgr. Kamila Bočková JazykČeština.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 28- Obyvatelstvo Anotace Prezentace, která se zabývá souhrnným opakováním obyvatelstva světa AutorMgr. Kamila Bočková.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním rotačních těles. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí rotační tělesa. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá povrchem a objemem jehlanu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají vzorce pro jehlan. Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 16- Pobaltské republiky
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 17- Rumunsko, Bulharsko AnotacePrezentace, která se zabývá charakteristikou Rumunska, Bulharska AutorMgr. Kamila Bočková.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU – 6 - půdy_CR AnotacePrezentace – půdy České republiky AutorMgr. Michaela Eisenhammerová JazykČeština Očekávaný výstupŽáci.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 1- Slovensko
AnotacePrezentace, která se zabývá kvadratickou funkcí. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají a sestrojí kvadratickou fúnkci.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 27-Státy EvropyAnotace Kvíz na státy Evropy Autor Mgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný výstup Žáci si zopakují.
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem obsahu trojúhelníka. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají obsah trojúhelníka.
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do poměru. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zjišťují co je poměr v matematice.. Speciální.
Stupeň rozvoje států světa
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem základu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají základ. Speciální vzdělávací.
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním celých čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sčítají celá čísla. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 25-Rusko
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním zloků se stejným a různým jmenovatelem na číselné ose. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 9- Opakování Francie, Německo AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním Německa a Francie AutorMgr. Kamila Bočková.
AnotacePrezentace, která se zabývá grafem funkce. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci tvoří grafy. Speciální vzdělávací potřebyNe.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 22- Portugalsko AnotaceSeznámení s Portugalskem AutorMgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný výstupŽáci si získají.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 11- Opakování severní Evropa
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 26-opakování Evropy AnotaceOpakování Evropy AutorMgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný výstupŽáci si zopakují získané.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením a dělením racionálních čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci násobí a dělí zlomky.
Anotace Prezentace, která se zabývá navzájem opačnými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají opačná čísla. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením zlomků přirozenými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci násobí zlomky s přirozenými.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sečtou desetinná čísla. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty SSS AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním, sčítáním a odčítáním smíšených čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci porovnávají,
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním, sčítáním a odčítáním smíšených čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci porovnávají,
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 6- Německo AnotacePrezentace, která se zabývá charakteristikou Německa AutorMgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný.
Anotace Prezentace, která se zabývá od čítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci odečtou desetinná čísla. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do čtyřúhelníků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají čtyřúhelníky. Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá povrchem a objemem hranolu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítají povrch a objem hranolu.
AnotacePrezentace, která se zabývá rozšiřováním zlomků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozšiřují zlomky. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním a doplněním znalostí o pravoúhlém trojúhelníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením dvou zlomků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci dělí zlomky. Speciální vzdělávací potřebyNe.
Transkript prezentace:

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 30 – Světové hospodářství AnotaceOpakování světového hospodářství AutorMgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný výstupŽáci si zopakují získané znalosti Speciální vzdělávací potřebyNe Klíčová slovaSvětové hospodářství Druh učebního materiáluPrezentace Druh interaktivityZanášení informací do slepých map, doplňování Cílová skupinaŽák Stupeň a typ vzděláváníZákladní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina12-15 let Celková velikost1151 kB

Doplň a zakresli do mapy •Jak se může hospodářsky rozdělit svět: •Na chudý …….. X bohatý …………

•Na jaké sektory se světové hospodářství dělí, uveď příklady: •A) •B) •C) •D)

•Napiš, jaké potřebujeme podmínky pro rozvoj zemědělství: •1)…………… • a) • b) • c) •2) ……………….

•Seřaď půdy od nejúrodnější k nejméně úrodné, zakresli do mapy: •hnědozemě, podzoly, černozemě

Doplň a zakresli do mapy •Jak se může hospodářsky rozdělit svět: •Na chudý …….. X bohatý …………

•Obilnicemi světa jsou státy: •………………………………………….. •(doplň a zakresli do mapy)

•Napiš a zakresli do mapy, kde se těží ropa: ………………………………………

•Napiš a zakresli do mapy státy, které jsou členy hospodářské organizace MERCOSUR •……………………………………

•Napiš a zakresli do mapy státy, které jsou členy hospodářské organizace NAFTA •………………………….

Řešení •Jak se může hospodářsky rozdělit svět: •Na chudý JIH X bohatý SEVER

•Na jaké sektory se světové hospodářství dělí, uveď příklady: •A) primární sektor-zem., lesnictví, rybolov, NS •B) sekundární-P, doprava •C) terciární – služby, osobní doprava, obchod, finance, školství, zdravotnictví •D) kvartérní – věda, výzkum

•Napiš, jaké potřebujeme podmínky pro rozvoj zemědělství: •1) přírodní • a) klima - teplota a srážky, vítr • b) půda • c) reliéf - nadmořská výška •2) sociálně-ekonomické - mechanizace, hnojiva

•Seřaď půdy od nejúrodnější k nejméně úrodné, zakresli do mapy: •černozemě •hnědozemě •Podzoly •Obilnicemi světa jsou státy: Kanada, USA, Rusko, Argentina, Čína, Ukrajina

•Napiš, kde se těží ropa: •Perský záliv(S.A., S.A.E., Irán, Kuvajt) •Rusko •SA: Mexický z. •JA: Venezuela •E: Severní m.-Norsko, VB

•Napiš státy, které jsou členy hospodářské organizace MERCOSUR: Brazílie, Argentina, Parag., Urug. •Napiš, které jsou členy hospodářské organizace NAFTA: USA, Kanada