Píseň “Mám príma den” Reakce?. Fonologie Cvičení číslo 3.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fonologie Cvičení číslo 6.
Advertisements

Cases of Czech Names Rewrite the following sentence three times, each time substituting Karel for each name in turn. Věta: Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra?
Svůj vs. jeho, její, jejich Fill in the blanks with the correct form of svůj or jeho/její/jejich, depending on whether the subject of the clause is the.
NÁZEV ŠKOLY Gymnázium, Česká Lípa, Žitavská 2969, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU Digitalizace vzdělávání na.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Fonologie Cvičení číslo 1. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady31Číslo DUM.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Fonologie Cvičení číslo 7. Otázky o zkoušce Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_09.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_05.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Translation Translate the following sentences from English into Czech. Vzor: I don’t like the translation of this book. Who translated it? Nelíbí se mi.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Soňa Jarošová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Prague is the capital and largest city of the Czech Republic The city is home to about 1.3 million people Flag of Czech Republic.
Emily Watson Katie Watson Steve Chang Emily Watson Steve Chang Clare Watson Dave Watson Ziggy Exercise 0.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
INTEGRATED RESCUE SYSTEM Střední průmyslová škola Hranice Mgr. Radka Vorlová 02_Integrated Rescue System CZ.1.07/1.5.00/
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Pospíšilová Datum: Název:
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Petra Skotnicová THE PLANET EARTH. CONTINENTS. COUNTRIES.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Čeština: 2. lekce Czech language: 2nd lesson
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
Výukový materiál VY_22_INOVACE_10_ Warming up – langage game
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
In the town cafe clothes shop book shop supermarket cinema hotel
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Listening 1 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
VY_22_ INOVACE_27_ ANGLICKÝ JAZYK 5
Past continuous - exercises
CAN YOU FIND THE THINGS? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Čeština: 2. lekce Czech language: 2nd lesson
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_15 _FAIRY TALES Mgr. Libuše Stonawská
Do you want to be a Millionaire?
Describing photos. Food
Čeština: 9. lekce Czech language: 9th lesson
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
I haven´t seen your ID card.
LONDON AND PRAGUE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Reported questions 1. Wh- questions
Název materiálu: Past simple tense
Inquiry 1.V – 1. semestr ©Lenka Lexová.
Miroslava Lučanská, Czech Republic
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Translation 09/05 Strýc Simon necestuje dlouho. Uncle Simon hasn‘t been travelling long. On už dlouho necestoval. He hasn‘t travelled for a long time.
Vloženo: much_many.ppt Začátek. Vloženo: much_many.ppt Začátek.
Transkript prezentace:

Píseň “Mám príma den” Reakce?

Fonologie Cvičení číslo 3

Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

Cvičení 4a –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > Karel

Cvičení 4a –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > Karel –Karle, kdo je s Evou u Vladimíra? •Eva > Karel

Cvičení 4a –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > Karel –Karle, kdo je s Evou u Vladimíra? •Eva > Karel –Mileno, kdo je s Karlem u Vladimíra? •Vladimír > Karel

Cvičení 4a –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > Karel –Karle, kdo je s Evou u Vladimíra? •Eva > Karel –Mileno, kdo je s Karlem u Vladimíra? •Vladimír > Karel –Mileno, kdo je s Evou u Karla?

Cvičení 4b –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > Milo š

Cvičení 4b –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > Miloš –Miloši, kdo je s Evou u Vladimíra? •Eva > Miloš

Cvičení 4b –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > Miloš –Miloši, kdo je s Evou u Vladimíra? •Eva > Miloš –Mileno, kdo je s Milošem u Vladimíra? •Vladimír > Miloš

Cvičení 4b –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > Miloš –Miloši, kdo je s Evou u Vladimíra? •Eva > Miloš –Mileno, kdo je s Milošem u Vladimíra? •Vladimír > Miloš –Mileno, kdo je s Evou u Milo še ?

Cvičení 4b –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > Miloš –Miloši, kdo je s Evou u Vladimíra? •Eva > Miloš –Mileno, kdo je s Milošem u Vladimíra? •Vladimír > Miloš –Mileno, kdo je s Evou u Miloše ?

Cvičení 4b –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > V ěra

Cvičení 4a –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > V ěra –V ěro, kdo je s Evou u Vladimíra? •Eva > V ěra

Cvičení 4b –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > V ěra –V ěro, kdo je s Evou u Vladimíra? •Eva > V ěra –Mileno, kdo je s V ěrou u Vladimíra? •Vladimír > V ěra

Cvičení 4b –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > V ěra –V ěro, kdo je s Evou u Vladimíra? •Eva > V ěra –Mileno, kdo je s V ěrou u Vladimíra? •Vladimír > V ěra –Mileno, kdo je s Evou u V ěry ?

Cvičení 4b –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > pan profesor

Cvičení 4b –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > pan profesor –Pane profesore, kdo je s Evou u Vladimíra? •Eva > pan profesor

Cvičení 4b –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > pan profesor –Pane profesore, kdo je s Evou u Vladimíra? •Eva > pan profesor –Mileno, kdo je s panem profesorem u Vladimíra? •Vladimír > pan profesor

Cvičení 4b –Mileno, kdo je s Evou u Vladimíra? •Milena > pan profesor –Pane profesore, kdo je s Evou u Vladimíra? •Eva > pan profesor –Mileno, kdo je s panem profesorem u Vladimíra? •Vladimír > pan profesor –Mileno, kdo je s Evou u pana profesora?

Dictations •Your dictations are recorded in the CAN8 software in the Foreign Language Resource Center in the basement of Dey Hall, room 109. •You can take them on your own time and control the speed and replay. •Be sure to BRING your completed dictation to class for grading.

Dictation •Each dictation will consist of three sentences in Czech. •Write down the three sentences. •Write down your English translations of these sentences. •Put your name on your paper. •BRING your paper to class.

Practice Dictation

Practice Dictation 1.Muž a žena jsou ve městě.

Practice Dictation 1.Muž a žena jsou ve městě. The husband and the wife are in the city. 2.

Practice Dictation 1.Muž a žena jsou ve městě. The husband and the wife are in the city. 2. Kde je Václav? Where is Václav? 3.

Practice Dictation 1.Muž a žena jsou ve městě. The husband and the wife are in the city. 2. Kde je Václav? Where is Václav? 3. Václav je v Praze protože má tam matku.

Practice Dictation 1.Muž a žena jsou ve městě. The husband and the wife are in the city. 2. Kde je Václav? Where is Václav? 3. Václav je v Praze protože má tam matku. Václav is in Prague because his mother is there.