2 Media Pro Pictures – kdo jsme?  MediaProPictures je producentská a kreativní společnost působící v ČR již od roku 2007.  Zaměstnává odborníky z oblasti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Černoch Michal Školoudová Lenka
Advertisements

Seznam hlavních partnerů Extra výhod k Partner Platnost od Platnost do Limit na telefonní číslo Výhoda Počet provozoven Lekárny Lloyds 3. 9.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Město Týniště nad Orlicí pro občany SNÍŽENÍ NÁKLADŮ PRO VAŠE DOMÁCNOSTI, FIRMY, OBČANSKÁ SDRUŽENÍ A BYTOVÁ DRUŽSTVA.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný
Nauka o podniku Seminář 6..
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
Solární systémy pro aktivní topení
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
MAPA ÚSPĚCHU.
Prémiová automatická objednávka
Mobilní display kampaně
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Návrh spolupráce pro Czech Digital s.r.o.
Solární systémy pro aktivní topení Ing. Tomáš Kopecký 10:30.
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
specialista na firemní květinový servis
Dlouhodobá paměť autor : Tomáš Geryk kontakt : web :
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Dívčí Akademie ragby 2013 Nabídka pro partnery | Praha.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Skylink slaví první milión zákazníků Praha
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
TV NOVA Noc filmových nadějí. Cíle projektu  Primární Podpora studentské filmové tvorby Podpora networkingu prestižních vybraných škol  Sekundární Získání.
Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010 Česká centrála cestovního ruchu – Czech Tourism Panevropská televizní kampaň Dílčí zpráva září-říjen 2010.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Základy ekonomie Egor Sidorov Seminář 1/2.
Adstock - měřítko účinku reklamní kampaně Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
- VYJADŘUJÍ ČÁST Z CELKU - PŘIČEMŽ CELEK JE VŽDY 100 %
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Pojmy a interpretace.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
MARKETINGOVÝ MIX.
Strategie značky a komunikace
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Rádio 4You PREZENTACE NOVÉ ROZHLASOVÉ STANICE SEMESTRÁLNÍ PRÁCE Z PŘEDMĚTU – TELEKOMUNIKACE – 14TC MICHAL DVOŘÁK 3-70.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Nabídka reklamních ploch
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Kalkulace – základní pojmy, metoda kalkulace
Formáty TV reklamy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
MARKETINGOVÝ MIX.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
LEDOVÁ PLOCHA od ,- Kč/ plochy kromě kruhu pro vhazování a ploch BPA.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Marketingová komunikace
Transkript prezentace:

2 Media Pro Pictures – kdo jsme?  MediaProPictures je producentská a kreativní společnost působící v ČR již od roku  Zaměstnává odborníky z oblasti výroby i vývoje televizních a filmových projektů, kteří dlouhodobě spolupracují s nejúspěšnější komerční televizí v ČR TV Nova.  Orientuje se na produkci pro filmový, televizní a komerční trh.  Jako jeden z nejdůležitějších hráčů na trhu ve střední a východní Evropě společnost produkovala více než 80 národních či mezinárodních pořadů a tisíce hodin televizního programu.  Je součástí nadnárodní značky MediaPro Entertainment, která sdružuje všechny jednotky operující v rámci mediální skupiny CME.

MPP nabízí  Product Placement - Seriály /Ulice, Ordinace v růžové zahradě, Rady ptáka Loskutáka,aj. včetně nově připravovaných pořadů/ - Standardní nabídka aktivního a pasivního PP v pořadech  Partnerství na projektech - Filmy /Signál, Okresní přebor/ - TV projekty – nové formáty /zapracování brandu do scénářů ještě před vznikem, komunikace produktu nebo služby klienta jako přirozené součásti děje/  Casting - Zastupování více než 6000 umělců, kteří jsou součástí naší databáze - MPP hvězdy => využití na akcích klienta – /Lukáš Adamec, Gabriela Gunčíková a hlavní postavy našich seriálů/  Production services - Events – organizace velkých akcí pro klienty => nad 500 lidí do neomezeně /reference – př. Silvestr na Václaváku/ - Commercials – výroba reklamních spotů

PRODUCT PLACEMENT

Product Placement 5  Umístění produktu, služby či verbální zmínky do pořadů vlastní tvorby *  Kreativní nová forma zviditelnění značky/produktu nebo služby na televizní obrazovce  Podmínkou je přirozené začlenění, které nenarušuje plynulost děje pořadu a to buď: a) pasivní formou /produkt je snímán v místě umístění, není začleněn do scénáře/ b) aktivní formou /produkt je začleněn do děje, včetně manipulace s ním/ PP vs klasická reklama: Bez extra nákladů na výrobu spotu Přesné zacílení na danou skupinu diváků Divák vnímá produkt jako přirozenou součást děje Zásah diváka přes emoce Zvyšuje účinek ostatních TV kampaní Hlavní výhody: Kreativní forma komunikace Divák skutečně vnímá a sleduje děj oblíbeného pořadu Edukace diváka přirozenou a zábavnou formou (hobby magazíny) PP vytváří pozitivní image produktu/značce a divák se s ním přirozeně ztotožní * Kromě tabákových výrobků a přípravků na lékařský předpis!

Cenová politika product placementu  Ke každému případu implementace PP do pořadu přistupujeme individuálně na základě sledovanosti daného pořadu, délky spolupráce, způsobu komunikace, retence zákazníka atd.  Ceny uvedené u jednotlivých pořadů jsou pouze orientační  Je zde možnost využití objemových slev  Speciální akční nabídky pro klienty s celoroční/dlouhodobou spoluprací 6 Výsledná cena obchodní spolupráce je vždy řešena individuálně na základě více kritérií! Výsledná cena obchodní spolupráce je vždy řešena individuálně na základě více kritérií!

7 Seriál z lékařského prostředí kamenické nemocnice nabízí příběhy lékařů a jejich rodin. Základní informace* 15 – 54 let: Dlouhodobě jednička na českém trhu ve sledovanosti v daném časovém pásmu  Sledovanost – diváků  Rating – 19 %  Share – 55,4 % (Rating 15+: 23,6 %, diváků)  Vysílání dvakrát týdně od hodin * údaje TV Nova za ORDINACE V RŮŽOVÉ ZAHRADĚ - PP Orientační cena PP: Aktivní PP: Kč Pasivní PP: Kč

8 Základní informace* 15 – 54 let:  Sledovanost – diváků  Rating – 9,9 %  Share – 40,5 % (Rating 15+: 13,1 %, diváků)  Vysílání denně pondělí až pátek od hodin * údaje TV Nova za Původní český seriál zachycuje příběhy a osudy lidí, žijící v jedné ULICI. ULICE - PP Orientační cena PP: Aktivní PP: Kč Pasivní PP: Kč

Reportáž: Kč Reportáž popisuje jak si svépomocí vylepšit bydlení, zahradu apod. Produkt je do děje začleněn přirozeně, staticky a pasivně. RADY PTÁKA LOSKUTÁKA - PP Pořad plný tipů, trendů a zajímavých nápadů z oblasti kutilství, zahradničení, bydlení, vaření, chovatelství, koníčků. 9 Základní informace* 15 – 54 let:  Sledovanost – diváků  Rating – 7,2%  Share – 25% (Rating 15+: 13,1 %, diváků)  Vysílání každou neděli od hod  Repríza následující sobota dopoledne *údaje TV Nova za

BABICOVY DOBROTY – PP  Vysílání: každou neděli od hod  Natáčení: cca měsíc před vysíláním  Stopáž: 20 minut  Počet dílů: 15  Sledovanost: diváků (Rating 10,7; Share 43%) Orientační cena PP do jednoho receptu: Aktivní PP: Kč Jiří Babica v rámci představení svého receptu použije konkrétní značku (produkt) jako ingredienci (či pomůcku) potřebnou k vaření. Značka produktu je čitelná, verbálně vyzdvihne vlastnosti produktu, nicméně značku ani název výrobku verbálně nezmiňuje. S produktem manipuluje při vaření a produkt je během receptu i pasivně zobrazen v prostoru kuchyně.

Tescoma s chutí je pořad o vaření, ale nejen o receptech, ale i o vybavení kuchyně, návodech na správné vaření a hromadě dalších zajímavých věcí. 4 minuty vysílacího času jsou nabité veškerými kuchařskými trendy a tipy  vysílání každý všední den  1 díl se v jeden den odvysílá 3x TESCOMA S CHUTÍ - PP 11 Základní informace*:  Sledovanost – diváků  Rating – 1,6 %  Share 40 % Orientační cena PP do jednoho receptu: Aktivní PP: Kč *údaje TV Nova za

TELESHOPPINGOVÝ BLOK

 druh komerční komunikace  trvá souvisle aspoň 15 minut  obsahuje přímou nabídku zboží nebo služeb  teleshopping dovoluje záběr na logo, jmenovat společnost/název výrobku, vyjadřovat se o vlastnostech produktu/služby  V teleshoppingovém bloku je nutné ze strany klienta naplnit přímou nabídku, která obsahuje:  přesný název výrobku  cenu konečnou (př. přímo za produkt/za jednotku)  místo přímého nákupu (př. call centrum/objednávkové telefonní číslo/objednávkový /objednávkový formulář na webových stránkách) TV Nova jako jediná na mediálním trhu nabízí reportážně zpracovaný teleshoppingový blok v ČR 13

TIPY PTÁKA LOSKUTÁKA – TSH Moderátor společně s hostem pořadu (odborník z propagované firmy) představují tipy s jasnou prezentací nabízeného produktu.  je řečen název produktu, cena a místo nákupu  vyjadřujeme se o vlastnostech produktu  jmenujeme název společnosti i jméno propagovaného produktu 14 TSH je natočen reportážní technikou Cenotvorba TSH Cena: Kč/ 1 reportáž Náklady na natočení TSH jsou součástí obchodní nabídky

BABICOVY TIPY – TSH Vysílání: po skončení Babicových Dobrot Stopáž: 15 minut Počet dílů: 15 Obsah: Jiří Babica představí v pořadu 2 recepty Teleshopping: přímá vybídka konkrétního produktu  Nová nestandardní forma komunikace, obsahuje přímou vybídku ke koupi  Přirozeně zakomponováno s přesnou cílovou skupinou Cenotvorba TSH Cena: Kč/ 1 recept

V PP PRO ROK 2012  PŘEDĚLY v seriálech vlastní tvorby Zobrazení loga klienta mezi jednotlivými obrazy – přirozeně začleněný produkt na obrazovce při přechodu z jednoho do druhého seriálového prostředí /př.logo na budově vily Ordinace v růžové zahradě, billboard v Ulici atd./ Počet dílů: minimálně 10 Stopáž předělu: 3s Cena za jedno zobrazení: Ordinace v růžové zahradě: Kč Ulice: Kč  LOGO KLIENTA u piktogramu PP – pouze jako součást PP Počet zobrazení: 6x/1 díl Stopáž zobrazení: 3s Cena za jedno zobrazení: Prime Time: Kč Off Prime Time: Kč 16

REFERENCE „Product placement na TV Nova je pro nás vítaným doplňkem komunikace na této televizní stanici. Díky našemu silnému zázemí obchodních zástupců, můžeme na nastávající díl s product placementem upozornit s předstihem. Po každém odvysílání pak máme velice pozitivní zpětnou vazbu, která pomáhá obchodním zástupcům při prodeji výrobků, které se na Nově objevily.” Kristyna Kroftova, Senior Advertising Specialist, Avon Cosmetics, s.r.o. „Tescoma s.r.o. je velmi spokojená se spoluprací a prezentováním výrobků v pořadu Rady ptáka Loskutáka. Jeho efektivnost sledujeme velmi bedlivě, používáme k tomu sofistikované nástroje, a můžeme potvrdit, že dopad pořadu na následné spotřebitelské chování je více než uspokojivý.“ Johana Turnerová, Tescoma s.r.o. „Vliv na emocionální atributy značky Corega u cílové skupiny je nesporný“ Ctirad Capůrka, Senior Brand Manager, GSK Czech Republic „Spokojeni jsme byli, mělo to obrovský úspěch. Plánujeme pokračovat. Renáta Kopečná, BASF – The Chemical Company 17