Digitalizace výuky Příjemce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

Trojčlenka Ing. Kamila Kočová
Přímá a nepřímá úměrnost
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Autor: Mgr. Marie Smolíková Datum: Ročník: 7.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
řešené soustavou rovnic
Nepřímá úměrnost Trojčlenka
Přímá úměrnost - opakování
58.1 Přímá a nepřímá úměrnost
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Přímá úměrnost Trojčlenka
VY_32_INOVACE_07/3/17_Aplikační úlohy
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Slovní úlohy řešené TROJČLENKOU
Dělitelnost přirozených čísel-slovní úlohy
* Trojčlenka příklady Matematika – 7. ročník *
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Trojčlenka Prezentace je zaměřená na procvičování slovních úloh řešených trojčlenkou. Obsahuje 6 řešených příkladů i s obrázky. © Eva Černá Autor © Mgr.
TROJČLENKA Řešení praktických úloh o úměrných veličinách.
* Graf přímé úměrnosti Matematika – 7. ročník *
PŘÍMÁ A NEPŘÍMÁ ÚMĚRNOST
Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky Číslo prioritní osy1/1.1 PříjemceZákladní škola, Třebechovice pod Orebem,
Mgr. Zdeněk Provazník ZŠ Třebechovice pod Orebem
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Obvody a obsahy obrazců
Digitalizace výuky Příjemce
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Slovní úlohy o společné práci
Digitalizace výuky Příjemce
Přímá a nepřímá úměrnost
Téma: Trojčlenka Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_098.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – přímá úměrnost 2 VY_42_INOVACE_10 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Téma: Nepřímá úměrnost Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_097.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Trojúhelník,kružnice trojúhelníku opsaná
Registrační číslo projektu
Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky Číslo prioritní osy1/1.1 Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem,
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
* Nepřímá úměrnost Matematika – 7. ročník *
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Digitalizace výuky Příjemce
Troj č lenka Ing. Kamila Kočová Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Poměr, přímá a nepřímá úměrnost Prezentace_11
Nep ř ímá úm ě rnost Pojem nep ř ímá úm ě rnost Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Trojčlenka Ing. Kamila Kočová
Trojčlenka Ing. Kamila Kočová
Grafy přímé a nepřímé úměrnosti
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7
VY_32_INOVACE_043_Úměrnost
Digitalizace výuky Příjemce
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_88_M7
Základní škola a mateřská škola v Novém Strašecí
Slovní úlohy na společnou práci
Úměra – úměrnost (výpočty přímé a nepřímé úměrnosti)
Transkript prezentace:

Digitalizace výuky Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.05/02.0010 Název projektu Digitalizace výuky Číslo prioritní osy 1/1.1 Předmět Matematika Téma Nepřímá úměrnost Ročník sedmý Autor Mgr.Zdeněk Provazník

NEPŘÍMÁ ÚMĚRNOST, TROJČLENKA A SLOŽITĚJŠÍ SLOVNÍ ÚLOHY Mgr.Zdeněk Provazník ZŠ Třebechovice pod Orebem

Vzdálenost dvou míst je 120 km Vzdálenost dvou míst je 120 km. Za jak dlouho tuto vzdálenost překoná dopravní prostředek, který jede rychlostí 20km/h , 30km/h, 40 km/h, 50 km/h, 100 km/h ? Rychlost (km/h) x 20 30 40 50 100 Čas ( h) y 6 4 3 2,4 1,2 PAMATUJ! Kolikrát se zvětší (zmenší) hodnota proměnné x, tolikrát se zmenší (zvětší) hodnota proměnné y.

tolikrát více kombajnů. 3 stejně výkonné kombajny sklidí obilí za 12 dnů. Kolik kombajnů je třeba, aby obilí bylo sklizeno za 9 dní? 12 dnů ……………… 3 kombajny 9 dnů ………………… x kombajnů tolikrát více kombajnů. Kolikrát méně dnů, Je potřeba 4 kombajnů.

Montujeme zahradní skleník. Dva dělníci provedou montáž za 54 hodin Montujeme zahradní skleník. Dva dělníci provedou montáž za 54 hodin. Za jaký čas provede montáž 9 dělníků? 2 dělníci ……………. 54 hodin 9 dělníků …………… x hodin

4 stejně výkonná čerpadla vyčerpají vodu za 6 hodin 4 stejně výkonná čerpadla vyčerpají vodu za 6 hodin. Jaký čas potřebuje 5 stejně výkonných čerpadel? http://www.youtube.com/watch?v=efkyv4X1Evg&feature=related

6 natěračů bylo schopno natřít střechu za 18 směn 6 natěračů bylo schopno natřít střechu za 18 směn. Po 4 směnách 2 natěrači onemocněli. Za kolik dalších směn dokončí práci zbývající natěrači? Po 4 směnách 6 natěračů. Za 14 (18 – 4) směn. 6 natěračů ………… 14 směn 4 natěrači ………… x směn 21 směn – dokončí práci 21 směn + 4 = 25 směn - vše natřeno

7 dlaždičů je schopno dle normy vydláždit chodník za 12 směn 7 dlaždičů je schopno dle normy vydláždit chodník za 12 směn. Po 3 směnách odešel 1 pracovník na dovolenou. a) Za kolik dalších směn vydláždí ostatní chodník? b) Za kolik směn byl vydlážděn celý chodník? 7 dělníků …… 9 směn 6 dělníků ……. x směn x = 10,5 směn Výsledek: 13,5 směn

7 dělníků vydělá 17 500 Kč za 10 dní 6 dělníků vydělalo na stavbě za týden ( 5 pracovních dnů) 7 500 Kč. Kolik Kč vydělá 7 dělníků za 10 dní? 6 dělníků ……. 5 dní ……… 7 500 Kč 7 dělníků ………10 dní …..…. x Kč 7 dělníků vydělá 17 500 Kč za 10 dní

Dvěma kombajny při 8 hod. pracovní době by bylo možné sklidit cukrovou řepu za 12 dní. Za jakou dobu cukrovku sklidí 3 kombajny při provozu 7 hodin ? 2 kombajny ……….. 8 hodin ……….. 12 dní 3 kombajny ………. 7 hodin………. x dní http://www.youtube.com/watch?v=G9WLBifDA24&feature=fvsr

Orbu pole je schopno 9 traktorů při 15 hodinovém denním režimu zvládnout za 8 dnů. Za kolik dnů orbu skončí 12 traktorů při 18 hodinovém denním režimu? 9 traktorů …………… 15 hodin ………….. 8 dnů 12 traktorů …………. 18 hodin …………… x dnů Výsledek : 5 dnů

Využitý materiál: Učebnice MATEMATIKY. SPN ( Trejbal) PS/3. Rámcový vzdělávací plán ZŠ ( Kočí) www.youtube.cz