Fonologie Cvičení číslo 6.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fonologie Cvičení číslo 2. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Advertisements

IX. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Píseň “Mám príma den” Reakce?. Fonologie Cvičení číslo 3.
27.1 Přirozená čísla v oboru do 1000
Autor výukového materiálu: Mgr. Pavel Vaško Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:17. června 2012 Číslo.
Practice with Numbers Answer the following questions in Czech. Remember to use the correct case of nouns after numbers. Vzor: Kolik minut má hodina?
Practice with moci Insert the appropriate present tense form of moci into the following sentences. Vzor: Neznáte tady nikoho? ___ vám pomoct já? Neznáte.
Konverzace Které sporty hrajeme v každém ročním období?
Telling Time Write out each of the following time expressions in words. Vzor: 5:25 Je pět hodin a dvacet pět minut. *Taken from Lesson 7, pg. 89, ex. 7.
Expressions of Time Write out the following times in two different ways (whenever possible). Vzor: 1:30 am Je jedna hodina třicet minut. Je půl druhé.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?.
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Kolik to stojí?.
* Desetinná čísla Matematika – 6. ročník *
Hodiny a režim dne pro první třídu.
Desetinná čísla 2.část.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Lekce 4 čas.
Verbs: Past & Future Change včera to zítra and vice versa, making the necessary changes in verb tense. Do not change the aspect of the verbs. Vzor: Včera.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r.
Practice with Numbers II For each of the following sections, insert the correct form of the given noun and/or number. Vzor: Jeden Mám ___(sešit) a ___(kniha).
Working with Verbs I Rewrite the following three sentences, replacing vidět with the appropriate conjugated forms of rozumět, mluvit o, hledat, and pracovat.
Znalostio zlomcích.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_479_Desetinná čísla AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK, DATUM:
Fonologie Cvičení číslo 1. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
NUMERACE V OBORU DO 100 1*10 2*10 3*10 4*10 5*10 6*10 7*10 8*10 9*10
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
Poslechněme píseň: Buď na mě hodná. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Tři tisíce dvě stě osmdesát dva
Desetinná čísla - úvod.
PRAVOPIS ČÍSLOVEK Mgr. Michal Oblouk.
Za předpokladu použití psacích potřeb
Connecting Sentences with který Connect the following sentences with který. Remember to put který into the appropriate number and case. Vzor: Viděl jsem.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. Dikt át L6 ex4 1. Rád ____ rozhlas.
Fonologie Cvičení číslo 7. Otázky o zkoušce Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
Verb forms with rád Insert an appropriate verb form into each of the following sentences. Some possible variants are given in parentheses. Vzor: Rád ______.
ČÍSLA NEJEN NAD Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_518_4TR_M Autor:
Singular to Plural Rewrite the following sentences and change all nouns, adjectives, and verbs from singular to plural. Vzor: Studentka opakovala novou.
Gender Bender! Changing Gender of Nouns & Verbs In each of the following sentences, change all masculine animate nouns into their feminine counterparts,
1⇨ nominativ of singular Jeden tisíc (m.) Jeden milion (m.) Jedna miliarda (f.) 2, 3, 4 ⇨ nominativ of plural Dva, tři, čtyři tisíce Dva, tři, čtyři miliony.
K sémantice základních číslovek Alena Poncarová 13-14/V 2011.
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Fonologie Cvičení číslo 5. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Pozor, čárka I..
Převody 6 km+ 6m= m 6 000m+ 2 km= . km 4q + 20 kg= ...kg
2 Czech 100 Czech for Travelers Czech for Travelers Lesson 7 – L1+L2 revision October 9, 2008.
DESETINNÁ ČÍSLA Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotacePracovní listy a multifunkční karty sloužící k vyvození a znázornění desetin a setin. Obsahují činnosti.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Past continuous - exercises
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
Gender Bender! Changing Gender of Nouns & Verbs
Numerals 0 nula 1 jeden, jedna, jedno 11 jedenáct
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Čeština: 1. lekce Czech language: 1st lesson
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Singular to Plural Rewrite the following sentences and change all nouns, adjectives, and verbs from singular to plural. Vzor: Studentka opakovala novou.
Verbs: Aspect & Negation
Verbs: Aspect & Negation
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Verb forms with rád Insert an appropriate verb form into each of the following sentences. Some possible variants are given in parentheses. Vzor: Rád.
Transkript prezentace:

Fonologie Cvičení číslo 6

Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

Eportfolio číslo 3

Čísla 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 jeden, jedna, jedno dva, dvě tři čtyři pět šest sedm osm devět deset

Čísla 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Čísla 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 deset dvacet třicet čtyřicet padesát šedesát sedmdesát osmdesát devadesát sto

Kdo je Rus? Kdo je Korejka? Jeopardy! Kdo je Rus? Kdo je Korejka?

Kdo je řžžžžžž? Za 10 bodů: On mluví španělsky.

Kdo je řžžžžžž? Za 10 bodů: On mluví španělsky. Za 20 bodů: Ona rozumí česky.

Kdo je řžžžžžž? Za 10 bodů: On mluví španělsky. Za 20 bodů: Ona rozumí česky. Za 30 bodů: Ona čte francouzsky.

Kdo je řžžžžžž? Za 10 bodů: On mluví španělsky. Za 20 bodů: Ona rozumí česky. Za 30 bodů: Ona čte francouzsky. Za 40 bodů: On píše italsky.

Kdo je řžžžžžž? Za 10 bodů: On mluví španělsky. Za 20 bodů: Ona rozumí česky. Za 30 bodů: Ona čte francouzsky. Za 40 bodů: On píše italsky. Za 50 bodů: On umí čínsky.

Kdo je řžžžžžž? Za 10 bodů: On mluví španělsky. Za 20 bodů: Ona rozumí česky. Za 30 bodů: Ona čte francouzsky. Za 40 bodů: On píše italsky. Za 50 bodů: On umí čínsky. Za 60 bodů: Ona přednáší japonsky.

Kdo je řžžžžžž? Za 10 bodů: On mluví španělsky. Za 20 bodů: Ona rozumí česky. Za 30 bodů: Ona čte francouzsky. Za 40 bodů: On píše italsky. Za 50 bodů: On umí čínsky. Za 60 bodů: Ona přednáší japonsky. Za 70 bodů: On poslouchá německou píseň.

Kdo je řžžžžžž? Za 10 bodů: On mluví španělsky. Za 20 bodů: Ona rozumí česky. Za 30 bodů: Ona čte francouzsky. Za 40 bodů: On píše italsky. Za 50 bodů: On umí čínsky. Za 60 bodů: Ona přednáší japonsky. Za 70 bodů: On poslouchá německou píseň.

Kdo je řžžžžžž? Za 80 bodů: Ona vysvětluje slovenské slovo.

Kdo je řžžžžžž? Za 80 bodů: Ona vysvětluje slovenské slovo. Za 90 bodů: On pracuje na ukrajinském slovníku.

Kdo je řžžžžžž? Za 80 bodů: Ona vysvětluje slovenské slovo. Za 90 bodů: On pracuje na ukrajinském slovníku. Za 100 bodů: Ona studuje polský film.

Kdo je řžžžžžž? Za 80 bodů: Ona vysvětluje slovenské slovo. Za 90 bodů: On pracuje na ukrajinském slovníku. Za 100 bodů: Ona studuje polský film. Bonus: On píše anglický román.

Kdo je řžžžžžž? Za 80 bodů: Ona vysvětluje slovenské slovo. Za 90 bodů: On pracuje na ukrajinském slovníku. Za 100 bodů: Ona studuje polský film. Bonus: On píše anglický román. Super Bonus: Ona kupuje italské cédéčko.

L2 ex 5 write on board Work in groups and write everything on board Translate each sentence into Czech Change to past tense Change to future tense Negate all of the sentences

Budeme číst Věty na stránkách 37-39

Domácí úkol Take the practice test on the website and bring it to class Study: Singular case endings for nouns Verbs in past and non-past (future) Negation Nationalities