Easy CRM Posys,spol. s r.o. Duben 2008. Hlavní kategorie sw AdresářAktivityPenízeWorkflowZnalostiPoštaSpráva.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pro Windows Vista/XP/9x/2000
Advertisements

Ing. Petr Reichl Ing. Luboš Doleček
Vztah distribuční společnosti a Zákazníka po otevření trhu se zemním plynem Ing.Milan Kajtman člen představenstva Jihočeské plynárenské a.s. 1.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
managementu znalostí podle
Michal Reichl. O programu Nástroj pro evidenci obchodních informací a plánování času Vyvíjen od roku 1993 firmou Systegra s.r.o. Možnost modifikace programu.
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
ISV Community Days. Čtvrtletně Technologická část zaměřená na jednu technologii.NET Connected Apps, Windows Server 2003 Enhanced, SQL VS 2005,
Operační systémy a aplikační servery Tomáš ZACHAT SPŠ Praha 10, STIC.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
Informační systémy podnikové systémy CRM
NET Genium software pro výstavbu a provoz informačního portálu Martin Vonka
Petr Šetka, MVP Exchange, MCSE:Messaging, MCT Windows Small Business Server 2003 R2.
Profesní organizace, nadace a neziskové organizace.
E-Learning Strategie společnosti Microsoft pro podporu vzdělávání
Informační systémy Tomáš Maděra.
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
REKS - Regionální knihovnický systém Školení pro dobrovolné knihovníky 4. března 2008.
Rozšíření jednouživatelské verze IS na víceuživatelskou Prezentace Diplomové práce Autor : Libor Tomášek Spoluautoři : Pobucký M., Drábek L. Vedoucí :
Hromadná korespondence
– pokročilejším funkce. Seznam Ukládání do adresáře.
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Mgr. Rostislav Krušinský VĚDECKÁ KNIHOVNA V OLOMOUCI Služba EOD - Elektronické knihy na objednávku.
Rozšíření IQ sestav v RZ Jak zobrazovat data na 100% ? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
Microsoft Business Solutions Podniková řešení Microsoft podpora procesů při řízení vaší firmy Petr Hampejs - Product Solution Marketing Manager Milan Cvrkal.
 Naše poslání a hodnoty pomáhají lidem a firmám na celém světě, aby mohli plně rozvinout svůj potenciál. Považujeme jej za slib zákazníkům. Snažíme se.
Microsoft Office Project 2007 Představení aplikace.
Partner SBSC evening university , Čestlice.
Computer Help …vše, co jste kdy chtěli vědět o počítačích, ale báli jste se zeptat…
organizační struktury Implementace EOS III na Olomouckém kraji Pro:Krajský rok informatiky 2005 Autor:Jan Kadlec Datum:
Microsoft Dynamics CRM
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
© 2007 IBM Corporation Duben, 2007 Dokumentová řešení IBM pro státní správu Daniel Beneš.
Řešení pro poskytovatele internetu Komplexní pokrytí agendy ISP.
2 Fučíková Sylvie HR/Win – moderní technologie pro osvědčené aplikace.
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Jaromír Skorkovský Training manager , Praha PrintVis – Cesta k lepším výsledkům.
Příležitost pro partnery s Windows 7 Lukáš Křovák Produktový manažer divize Windows
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Spisová a archivní služba (SAS) – pořádek v písemnostech a dokumentech.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
CRM a jeho možné využití
YOUR SYSTEM, spol. s r. o. Ing
Databázové systémy Úvod, Základní pojmy. Úvod S rozvojem lidského poznání roste prudce množství informací. Jsou kladeny vysoké požadavky na ukládání,
Helios Orange - Implementace systému
Filtrování záznamů Filtr podle výběru Filtr podle formuláře Rozšířený filtr Symboly, výrazy Dotazy.
FONS GALEN Daniel Petričko PRACOVNĚ LÉKAŘSKÁ SLUŽBA Daniel Petričko.
Josef Bělehrádek, DiS Možnosti usnadnění a efektivnější práce v aplikaci Acta Publica.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Anotace: Kancelářský balík od firmy Microsoft je nejčastěji používané řešení ve firmách i domácnostech. Žáci získají přehled o tomto produktu, získají.
Sjednocení technologické platformy Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Sjednocení technologické platformy Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Projekt je.
Nastavení systému Windows - pokračování (14). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická.
StringData s.r.o. | Antala Staška 510/38 | Praha 4 | TEL: BENEFLEX VĚRNOSTNÍ PROGRAM Prezentace řešeni.
SIMPLY CLEVER Roční řízená praxe ve Škoda Auto v oblasti IT Ing. Jan Drtil, ŠKODA AUTO a. s.
Organizace elektronické pošty v Gmailu
9 zemí 3 kontinenty 50+ zákazníků uživatelů SAP 90 zaměstnanců
Karel Mašát, RssToEvernote Karel Mašát,
Lidé, procesy, partnerství
CRM Open Ing. Tomáš Myslivec.
Přihlášení.
Distribuční portál (DIP)
Základní informace Možnost zadání rozpočtu i v cizí měně
Příklad komunikace e-shopu s FlexiBee
Informační systémy podnikové systémy CRM
Distribuční portál (DIP)
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

easy CRM Posys,spol. s r.o. Duben 2008

Hlavní kategorie sw AdresářAktivityPenízeWorkflowZnalostiPoštaSpráva

Adresář Evidence organizací (zákazníků, partnerů,…) Evidence kontaktních osob Doplňující informace

Evidence Organizací

Evidence organizací Nastavení platnosti organizace Volba zda jde o partnera, zákazníka, konkurenci,… Obecné kontakty na společnost Informace, zda je dlužníkem Pomocí záložek se lze dostat do dalších evidencích tohoto zákazníka (kontaktní osoby, smlouvy, nabídky,zakázky,…)

Evidence kontaktních osob

Osoba je či není navázána na organizaci Oslovení pro hromadný Pozice v organizaci Obecné informace

Doplňující informace Slouží k rozšíření evidencí o další libovolné atributy k filtraci, vyhledávání dle zvolených kritérií

Aktivity Marketingové akce PříležitostiNabídky Obchodní případy (zakázky) JednáníÚkoly Výkaz práce SmlouvyDotazníky

Marketingové akce

Příležitost Evidence pro stav, kdy ještě nepodáváme nabídku, nechceme zakládat zakázku (obchodní případ) ale máme informaci, že potenciální zákazník se po něčem ohlíží a my jej můžeme uspokojit

Nabídky

Obsah nabídek Nabídky obsahují ceníky a produkty Ceníky se dělí na odběratelské, dodavatelské a pro koncového zákazníka Dají se třídit podle různých kritérií

Obchodní případy Evidence jednotlivých zakázek K jednotlivým zakázkám se přiřazují smlouvy, nabídky, úkoly, jednání,… Uživatelsky definované atributy pro vyhodnocování pro potřeby uživatele,společnosti

Jednání

Jednání Evidence s popisem o průběhu jednání Přiřazení k zákazníkovi a zakázce Evidence úkolů plynoucí z jednání Možnost evidence nákladů na jednání podle interní definice společnosti

Úkoly

Úkoly Evidence úkolů Možnost poslání upozornění do u spolupracovníkům Výkazy práce

Výkaz práce Evidence k vykazování práce obchodníků, zaměstnanců interní společnosti Vykazování práce na výjezdu u zákazníka pro servis

Smlouvy Evidence smluv, přiřazení k zakázce, zákazníkovi, partnerovi,.. Možnost připojení smlouvy odkazem, Uživatelskými právy možnost nahlížet, opravovat, nemít vůbec právo

Dotazníky Evidence k vytváření dotazníků Přiřazení k zákazníkovi, marketingové akci,…

Znalosti Evidence znalostí Přiřazení k produktu Sdílení informací o produktech např. při opakovaní dotazů,technologických postupech,…

Pošta Hromadná ová pošta Posílání ů vytvořené skupině Oslovení podle volby, přímo kontaktní osobě Zvolení zda poslat na obecný zákazníkovi, kontaktní osobě,…

Správa Nastavení práv Práva na čtení, zápis, případné podmínky Práva lze nastavit podle rolí Nastavení pro tisk obálek Nastavení číselných řad

Obecné používání Rychlý filtr, vyhledávání uprostřed slova Možnost uživatelsky nastavit přehledy jednotlivých evidencí Libovolné seskupování dle různých atributů Barevné rozlišení dle stavů, dle atributů Tvorba podmínek zobrazení přehledů

Technologie Výkonný databázový MS SQL BezpečnostSpolehlivost Otevřenost sw Požadavky na hw –Client Microsoft Windows 2000,XP a výše –Server Microsoft SQL 2000 or MSDE 2000 a výše