easy CRM Posys,spol. s r.o. Duben 2008
Hlavní kategorie sw AdresářAktivityPenízeWorkflowZnalostiPoštaSpráva
Adresář Evidence organizací (zákazníků, partnerů,…) Evidence kontaktních osob Doplňující informace
Evidence Organizací
Evidence organizací Nastavení platnosti organizace Volba zda jde o partnera, zákazníka, konkurenci,… Obecné kontakty na společnost Informace, zda je dlužníkem Pomocí záložek se lze dostat do dalších evidencích tohoto zákazníka (kontaktní osoby, smlouvy, nabídky,zakázky,…)
Evidence kontaktních osob
Osoba je či není navázána na organizaci Oslovení pro hromadný Pozice v organizaci Obecné informace
Doplňující informace Slouží k rozšíření evidencí o další libovolné atributy k filtraci, vyhledávání dle zvolených kritérií
Aktivity Marketingové akce PříležitostiNabídky Obchodní případy (zakázky) JednáníÚkoly Výkaz práce SmlouvyDotazníky
Marketingové akce
Příležitost Evidence pro stav, kdy ještě nepodáváme nabídku, nechceme zakládat zakázku (obchodní případ) ale máme informaci, že potenciální zákazník se po něčem ohlíží a my jej můžeme uspokojit
Nabídky
Obsah nabídek Nabídky obsahují ceníky a produkty Ceníky se dělí na odběratelské, dodavatelské a pro koncového zákazníka Dají se třídit podle různých kritérií
Obchodní případy Evidence jednotlivých zakázek K jednotlivým zakázkám se přiřazují smlouvy, nabídky, úkoly, jednání,… Uživatelsky definované atributy pro vyhodnocování pro potřeby uživatele,společnosti
Jednání
Jednání Evidence s popisem o průběhu jednání Přiřazení k zákazníkovi a zakázce Evidence úkolů plynoucí z jednání Možnost evidence nákladů na jednání podle interní definice společnosti
Úkoly
Úkoly Evidence úkolů Možnost poslání upozornění do u spolupracovníkům Výkazy práce
Výkaz práce Evidence k vykazování práce obchodníků, zaměstnanců interní společnosti Vykazování práce na výjezdu u zákazníka pro servis
Smlouvy Evidence smluv, přiřazení k zakázce, zákazníkovi, partnerovi,.. Možnost připojení smlouvy odkazem, Uživatelskými právy možnost nahlížet, opravovat, nemít vůbec právo
Dotazníky Evidence k vytváření dotazníků Přiřazení k zákazníkovi, marketingové akci,…
Znalosti Evidence znalostí Přiřazení k produktu Sdílení informací o produktech např. při opakovaní dotazů,technologických postupech,…
Pošta Hromadná ová pošta Posílání ů vytvořené skupině Oslovení podle volby, přímo kontaktní osobě Zvolení zda poslat na obecný zákazníkovi, kontaktní osobě,…
Správa Nastavení práv Práva na čtení, zápis, případné podmínky Práva lze nastavit podle rolí Nastavení pro tisk obálek Nastavení číselných řad
Obecné používání Rychlý filtr, vyhledávání uprostřed slova Možnost uživatelsky nastavit přehledy jednotlivých evidencí Libovolné seskupování dle různých atributů Barevné rozlišení dle stavů, dle atributů Tvorba podmínek zobrazení přehledů
Technologie Výkonný databázový MS SQL BezpečnostSpolehlivost Otevřenost sw Požadavky na hw –Client Microsoft Windows 2000,XP a výše –Server Microsoft SQL 2000 or MSDE 2000 a výše