ZŠ Ořechov Pohádková škola Charakteristika školy  Pojem malotřídní škola: žáci se učí ve dvou třídách po dvou ročnících v jedné třídě  Od 1. 9. 2007.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
odloučené pracoviště Perunova 6 „Škola Perunka“ - 1. stupeň ZŠ
Advertisements

Projekt Budu školákem Program pro předškoláky a jejich rodiče:
Základní škola a mateřská škola Bečov nad Teplou
ZŠ Kostomlaty pod Milešovkou
Tato prezentace podává základní informace o škole, o jejím technickém vybavení, o výuce a o školních akcích a aktivitách Informace o škole Vybavení.
Třída RÁKOSNÍČCI ZŠ a MŠ Újezd, p.o.
Mgr. David Mánek Josefův Důl
 Lomnice n. Lužnicí je město s 1800 obyvateli  Knihovna sousedí s budovou školy ( cca250 žáků)  Máme také mateřskou školu ( cca 70 dětiček)  Aktivní.
Jak jsme třídili a jak třídíme odpad Základní škola ve Vejprtech M.Nuslauerová Projekt Rodinné výchovy- Životní prostředí a vliv na naše zdraví Rok 2007/2008.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
Zpracovala: Alice SVOBODOVÁ (vychovatelka)
Základní škola a Mateřská škola Bystřice pod Lopeníkem.
Součásti: základní škola školní družina školní jídelna
Základní škola Merklín, okres Plzeň - jih
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
Projekt Asistentky v předškolní péči Marcela Machačková Osobní výpověď o absolvování kurzu a praxi v obecních MŠ.
DDŠ, ZŠ a ŠJ Měcholupy 2 Cíle působení
Základní škola a Mateřská škola Janovice Školu navštěvuje 196 žáků v deseti třídách Učí na ní šestnáct učitelů I.a II.stupně Dále pak dvě vychovatelky.
Role školního koordinátora EVVO
Základní škola a Mateřská škola, Podolí příspěvková organizace 1.
Základní škola a Mateřská škola Šebrov
Škola pracuje podle vzdělávacích programů Putování po modré planetě (MŠ) Úspěch pro všechny (ZŠ) Být lepší v tom, co nás baví (ŠD)
Zdravá škola.
Rozbor celkové úrovně vzdělávání na ZŠ Olbramovice po ukončení celkové rekonstrukce školy (ve školních letech 2012/2013 a 2013/2014) Vyhodnocení dotazníku.
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
web: tel.: ředitelka školy: Mgr. Milada Němcová KONTAKT:
Základní škola a Mateřská škola Koněšín, příspěvková organizace.
Praha 4, Tajovského1309 IČ:
Metodická východiska pro utváření hodnotových postojů ve školní třídě Bc. Jana Kocourková.
Naše škola. Kolik nás tu je ? Ve škole se učí celkem 122 žáků Ve školce si hraje celkem 56 dětí Ve škole učí celkem 11 učitelů + paní ředitelka a dvě.
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
Odloučené pracoviště NAD PLOVÁRNOU Statutární zástupce školy Mgr. Božena Suchánková Vedoucí učitelka Věra Kopečná.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
Základní škola Velká Bíteš, Tišnovská 116, příspěvková organizace.
Mgr. Zdeněk Nosek ředitel školy Podpora zdravého životního stylu ve školách v Kraji Vysočina Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/ Podpora zdravého životního.
ANOTACE: Materiál je určen pro žáky 4. ročníku praktické školy jako prezentace.
Počet odevzdaných dotazníků: 40.  Kvalitní pedagogický sbor – 2x  Netřeba cokoli měnit  Skvělá úroveň výuky  Pohodové prostředí školy,
Mateřská škola, Náchod, Havlíčkova 1848
ZŠ A MŠ KUNÍN ZAŘÍZENÍ MATEŘSKÁ ŠKOLA
Základní škola, Most, Jakuba Arbesa 2454
Téma: Spolupráce MŠ a ZŠ v rámci jednoho právnického subjektu
Moje škola Tereza Nehybová.
ČLOVĚK I. CHUŤ A ČICH – PRVOUKA - 3. r
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ A/ B/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
Třídní schůzka 3.A
Zápis do 1. ročníku ZŠ pro školní rok 2017/2018
Vztahy a pravidla soužití - rodina
Autor: PaedDr. Jana Čechová Název : VY_32_INOVACE_7A01Prv2_Ve škole
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
ZŠ VRCHLICKÉHO ŠKOLNÍ družina.
VY_32_INOVACE_07_PŘV_DÝCHÁNÍ ROSTLIN
BABY PARK Olomouc
Příprava na vyučování NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Mgr. Kateřina Gajdošová
Zápis do 1. ročníku ZŠ pro školní rok 2018/2019
AUTOR: Blanka Petlánová
Studenti, vítejte! Jméno učitele.
Ochrana životního prostředí
ZŠ Zdeny Kaprálové a MŠ Vrbátky , příspěvková organizace
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Druhý stupeň malotřídně
Školní vzdělávací program
Základní škola a Mateřská škola Kozlov, příspěvková organizace
Lidský věk VY_32_INOVACE_12
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OKŘÍŠKY
PaedDr. Dagmar Kuzníková
Transkript prezentace:

ZŠ Ořechov Pohádková škola

Charakteristika školy  Pojem malotřídní škola: žáci se učí ve dvou třídách po dvou ročnících v jedné třídě  Od se v naší škole vyučuje podle vlastního školního vzdělávacího programu „Pohádková škola“ a dobíhá dosavadní učební program Základní škola. „Pohádková škola“ a dobíhá dosavadní učební program Základní škola.

 Odpoledne využívají prostory školní družiny a prostory školní družiny a počítačové učebny počítačové učebny  Jako vyučující zde působí Mgr. Blanka Andrýsková Mgr. Blanka Andrýsková (ředitelkai pro MŠ), (ředitelka i pro MŠ), učitelky učitelky Mgr. Blanka Martináková, Mgr. Blanka Martináková, Mgr. Tereza Sýkorová a Mgr. Tereza Sýkorová a vychovatelka vychovatelka Vítězslava Dudová. Vítězslava Dudová.

Cílem je podílet se na utváření osobnosti žáka

K čemu vedeme naše žáky?  K vzájemné toleranci  K ohleduplnosti  K sounáležitosti  K samostatnosti  K sebehodnocení  Ke zdravému životnímu stylu stylu

Proč k nám do malotřídní školy ?  Rodinné prostředí  Malý počet žáků ve třídě  Individuální přístup k žákům  Projektové vyučování  Skupinové soutěže ve vyučování  Pořádání kulturních akcí pro veřejnost

 Vlastní tvorba žáků (básně, pohádky, příspěvky do kroniky a do ořechovského občasníku)  Pitný režim po celý den  Pobyt na čerstvém vzduchu o velké přestávce (za příznivého počasí)  Vzájemné soužití starších a mladších žáků  Podpora zdravých svačinek (každá středa)  Nabídka odpoledních kroužků

Co bych měl jako „předškolák “ zvládnout? Co bych měl jako „předškolák “ zvládnout?  Sám se oblékat a obouvat  Uklízet si svoje věci  Pozdravit dospělou osobu  Požádat a poděkovat  Reagovat na pokyny učitele  Správně držet tužku a nůžky  Orientovat se v prostoru  Rozlišovat barvy  Určit počet předmětů do pěti  Dobře vyslovovat