Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Středisko podpory poradenských služeb Národní vzdělávací fond, o.p.s. Opletalova Praha 1 Ing. Zuzana Freibergová
Advertisements

Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Projekt „Učme se podnikat!“ Žadatel: LAG Podralsko o.s.
Vzdělávací technologie kurzu podnikatelství pro techniky
Zvýšení přehlednosti a usnadnění orientace v Moodle
E-learningové kurzy BC Primary Essentials TKT Essentials Learning Technologies for the Classroom CLIL Essentials.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Nové formy vzdělávání ve veřejné správě Závěrečná obhajoba mé práce Laňková Gabriela LAN0020.
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
E-learning a studenti kombinovaného studia VŠ projekt do předmětu E-learning Lucie Jirků, UČO květen 2004.
Tvorba didaktického testu z matematiky
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
OBHAJOBA ZÁVĚREČNÉ PRÁCE MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ KOORDINACE V OBLASTI ICT 2008.
Distanční studium na OPF SU František Koliba Petr Korviny.
Studijní opory a eLearning - teorie a praxe Ing. Petr Korviny, Ph.D. Krnov
Živá historie konference Informační gramotnost – témata, trendy, inspirace Adéla Dilhofová Jiří Zounek.
Tutorujeme pomocí Moodle
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Moderní vzdělávací systémy vyšších a vysokých škol neuniverzitního typu Ing. Daniel CHOC CCA Group a.s.
Studijní IS a e-learning Patrícia Eibenová
Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě
E-learning ve výuce na SŠ
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
Petr Korviny SCO 2007 Brno Usnadnění tvorby elektronických studijních textů pro distanční vzdělávání Petr Korviny
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
Úvodní setkání Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
Inovace vzdělávání v regionu Morava a Slezsko. Představení projektu VIRTUNIV. Konference SCO´ – BRNO Danuše BAUEROVÁ
Opava 2008 Podpora tvorby studijních textů pro potřeby distančního vzdělávání Petr Korviny OP RLZ (CZ / /0015) Rozvoj distančních kurzů dalšího.
Lucie Rohlíková Jana Vejvodová ZČU v Plzni
ELearning na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v roce 2005 Petr Korviny, František Koliba
Úvod do managementu 1. seminář
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Animace a eLearning Petr Korviny SCO 2006, Brno. Úvod Animace Animace Výhody (názornost, vhodnost nasazení pro výuku počítačových programů a dovedností,
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
ELearning 2007 On-line kurz Tvorba distančních studijních textů Petr Korviny.
CMS Moodle Petr Korviny Témata příspěvku úvod o CMS Moodle úvod o CMS Moodle tvorba kurzu tvorba kurzu správa kurzu (z pohledu lektora,
Konference škol vyučujících IT a IE
2. LMS Unifor. E-learning vzdělávací proces, využívající informační a komunikační technologie k tvorbě kurzů, k distribuci studijního obsahu, komunikaci.
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Studium eLearningovou formou na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v Karviné Petr Korviny, Jaroslav Ramík
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
ELearning na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v roce 2005 Petr Korviny, František Koliba
Zkušenosti s e-learninem ve výuce cizích jazyků na SŠ Jaroslava Úlovcová, Gymnázium Cheb
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Tvorba e-learningových kurzů v LMS Moodle
Analýza průchodu studentů kurzem Vzdělávací technologie 1
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-learning v ISu Kontakt na e-technika:
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 eLearning teoreticky a prakticky Roman Malo.
1 Slezská univerzita v Opavě Studium ošetřovatelství s podporou e-learningu Petr Korviny IV. Slezská vědecká konference ošetřovatelství s mezinárodní účastí.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 eLearningový systém ELIS Roman Malo
PEF ČZU v Praze & ICT Ing. Jiří Mach. Zdroje – Obecné informace pro veřejnost hroch.czu.cz (IS Studium) – Systém pro evidenci studia moodle.czu.cz.
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Úvod do odborného stylu pro studenty s poruchami učení
Transkript prezentace:

Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny

Úvod ► Moderní ICT na OPF SU má historii ► Nutnost organizační struktury ► CMS Moodle ► Pohled tutora

CMS Moodle ► Volba výukového prostředí – důvody ekonomické, možnost vlastních úprav prostředí, modularita, … Volba výukového prostředí – důvody ekonomické, možnost vlastních úprav prostředí, modularita, … Volba výukového prostředí – důvody ekonomické, možnost vlastních úprav prostředí, modularita, … ► Oddělení eLearningu na OPF (5 osob) Oddělení eLearningu na OPF (5 osob) Oddělení eLearningu na OPF (5 osob) ► První školní rok 2004/2005 (16 kurzů) První školní rok 2004/2005 (16 kurzů) První školní rok 2004/2005 (16 kurzů) ► Tutoriály (2  1 denní) Tutoriály (2  1 denní) Tutoriály (2  1 denní) ► Zkoušky prezenční formou

Organizační nástroje tutora Organizační nástroje tutora ► Kontakt tutora se studenty  CMS Moodle ► Účastníci/Skupiny/Profily ► Aktivity – chat, fórum, poznámky, testy, … ► Prohledávání diskuzních fór ► Správa kurzu – režim úprav, nastavení kurzu, učitelé, studenti, zálohy, body, protokoly, soubory, … ► Práva uživatele podle kontextu – host / student / tutor / správce

Další tutorské nástroje ► Nezbytná součást on-line výuky ► Chat – pro synchronní komunikaci (je vhodné moderovat diskuzi) Chat – pro synchronní komunikaci (je vhodné moderovat diskuzi) Chat – pro synchronní komunikaci (je vhodné moderovat diskuzi) ► Fórum – offline diskuze k zadanému tématu, lze využít rovněž pro úkoly Fórum – offline diskuze k zadanému tématu, lze využít rovněž pro úkoly Fórum – offline diskuze k zadanému tématu, lze využít rovněž pro úkoly ► Úkol – odevzdávání el. Materiálů (body z „papírových“ testů  ) Úkol – odevzdávání el. Materiálů (body z „papírových“ testů  ) Úkol – odevzdávání el. Materiálů (body z „papírových“ testů  ) ► Rozhovor, Anketa, …

Závěr ► eLearning na vysokých školách je stále jen v začátcích. Na rozdíl od firemního vzdělávání se zpravidla nejedná o výuku jednotlivých kurzů, ale celých studijních programů  vyšší organizační nároky. ► Obory s více praktickým zaměřením nevystačí jen s on-line výukou. ► V podmínkách OPF SU však eLearning nachází své uplatnění.

Odkazy ► Moodle na OPF ► Web OPF

Děkuji za pozornost

Zpět