Přímo na snímcích si vyzkoušejte práci s vektorovou grafikou

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Kreslení, kliparty, obrázky OLE, video
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Zoner Callisto.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Práce s objekty. Kreslení automatických tvarů u Nakreslete alespoň 6 dalších objektů.
VYPRACOVALA: MGR. HANA TOFLOVÁ DNE: ICT2/1/3/13 WORD - tabulky.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.16 Téma: PowerPoint Číslo.
Jak vytvořit prezentaci
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
Modelování v prostoru.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Práce s objekty. Kreslení automatických tvarů u Nakreslete alespoň 6 dalších objektů.
SIPVZ – úvodní modul P Počítačová grafika a prezentace metodické poznámky (4 h)
INKSCAPE Vektorová grafika.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základy práce ve vektorovém editoru Autor:
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.15/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Vkládání kreslených útvarů
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Počítačová grafika Cvičení.
Ing. Bohuslava Vitekerová
Počítačová grafika Cvičení.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.14/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Grafika 5 CorelDraw – plošné objekty VY_32_INOVACE_7B5.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
Malování.
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Grafika ve Wordu.
Počítačová grafika Cvičení.
Automatické tvary Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/Inf02 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:7. Datum vytvoření:Leden.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.2 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Vektorová grafika – objekty (spojení, kopírování)
EXCEL 2010 Obrazce 1. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava.
Nástroj pro prezentace
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
Textový procesor Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Informatika Základní formáty počítačové grafiky Obrázek: Žaneta Lažková 2012.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
INFORMATIKA Kreslíme na počítači.
G RAFIKA VE W ORDU Vkládání obrázků a grafických objektů Tvary WordArt Barvy, čáry, výplň grafických objektů.
Vytváříme „složku dokumentů“
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
wordart wordart wordart wordart wordart wordart
Martina Braunerová.  obrázek je složen ze základních geometrických tvarů (body, přímky, křivky, mnohoúhelníky)  je možné libovolné zmenšování či zvětšování.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_I_S2_19.
Vektorové tutoriály Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Počítačová grafika Vektorový a grafický editor Zoner Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 6 Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS WORD 2010 – Vizitky Co se všechno naučíme??? Tvorba vizitky pomocí.
Nástroj pro prezentace
Microsoft Word Využití tvarů na tvorbu obrázků
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
WordArt, SmartArt, Tvary
ProgeCAD Základy kreslení.
INFORMATIKA – počítačová grafika ve WINDOWS
Malování - nástroje grafického editoru
Kreslíme vektorovou grafiku (2)
VY_32_INOVACE_09_ICT_538_Jnc
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
téma vyjádření Obrázek SmartArts obrázky na červeném pozadí
Práce s objekty.
Transkript prezentace:

Přímo na snímcích si vyzkoušejte práci s vektorovou grafikou Práce s objekty Přímo na snímcích si vyzkoušejte práci s vektorovou grafikou

Práce s objekty Označování objektů - vyberte 2 objekty, všechny nakreslené objekty

Kreslení čar a křivek Dokážete i takovéto čáry? (0,5 b)

Kreslení automatických tvarů Zkuste nakreslit stejně vypadající objekty (1 b)

Mnohoúhelníky Nakreslete vlastní sedmiúhelník (0,5 b)

Seskupování objektů (1 b) Přemístěte vidličku. Ostatními objekty, ale nehýbejte, vidlička se nesmí rozpadnout a musí být možné s ní nadále samostatně pohybovat, nezávisle na ostatních objektech. vidličku sem (1 b)

Změna pořadí objektů D C B A (0,5 b) Seřaďte objekty podle abecedy vzestupně (překryv), ale nepřemisťujte je svisle ani vodorovně D C B A (0,5 b)

Otáčení a zrcadlení (0,5 b) Narovnejte objekty do přirozené polohy vytvořte zrcadlový obraz šipky (0,5 b)

Kopírování objektů rozmnožte peníze (0,5 b)

Práce s hranicí objektu nakreslete obdélníky s různými obrysy (0,5 b)

Vyplňování objektů (0,5 b) nakreslete lichoběžníky s naznačenými typy výplní (0,5 b)

Stínování a 3D tvarování k objektům přidejte stín vybrané objekty upravte jako 3D (0,5 b)

Vepisování textu do objektů Ukázka výsledku Vytvořte vlastní směrovky a přesvědčte se, zda se natáčejí i s nápisem (1 b)

Popisky doplňte postavičkám bubliny (0,5 b)

Samostatná práce Ve wordu si otevřete nový dokument a vytvořte sněhuláka. Složeného ze tří koulí – od největší po nejmenší Koule budou bílé, za sněhulákem bude světle modré pozadí (obdélník) Sněhulák bude mít oči, nos, pusu, knoflíky, hrnec na hlavě, mrkev… Všechny díly sněhuláka seskupíte, sněhuláka zkopírujete a vytvoříte několik různě velkých sněhuláků.