Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY - Pevný bod ve světě podnikání Zastupování zájmů v EU Jak obhajovat zájmy podnikatelů v Bruselu? Praha I.Voleš,
Právních služeb firmy proMIKRO s.r.o.
Sektorové dohody. 2 Co to je Sektorová dohoda? Sektorové dohody = unikátní nástroj sektorových rad umožňující významně ovlivnit rozvoj lidských zdrojů.
Člen USBS ČR a SP ČR Unie soukromých bezpečnostních služeb ČR Svaz průmyslu a dopravy České Republiky
Tvorba cen v maloobchodě
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Národní soustava kvalifikací = řešení situace na trhu práce.
Jak podporovat malé a střední podniky při exportu Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Ostrava Export, jako významný pilíř ekonomického růstu.
Jsme v EU, buďme v obraze. Výhody a nevýhody členství v EU Jarolím Antal.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Informalční technologie jako klíčový faktor pro udržení konkurenceschopnosti společností na trzích EU.
Člen USBS ČR a SP ČR Unie soukromých bezpečnostních služeb ČR Svaz průmyslu a dopravy České Republiky
1 Mezinárodní konference 80 let sociálního pojištění „Současnost sociálního pojištění“ Svaz průmyslu a dopravy ČR Ing. Zdeněk Liška generální.
Motivační seminář Opava Východiska a zkušenosti pro vzdělávání pro sociální podnikání Karel Rychtář SČMVD Praha Tato prezentace je spolufinancována.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
HOSPODÁŘSKÝ PROCES.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Strategické aliance Vypracoval: Jiří Slabý. Strategické aliance  Organizační forma, která pomáhá zajišťovat společnou kooperativní podnikatelskou činnost.
Spotřebitel na finančním trhu Eva Zamrazilová Členka bankovní rady a vrchní ředitelka ČNB ČSE 22. září 2010.
Sociální podnik sociální ekonomika. Pojetí sociální firmy Sociální firma je konkurenceschopný podnikatelský subjekt působící na běžném trhu jehož účelem.
1 Etika podnikání Společenská odpovědnost organizací Ing. Jaroslav Prachař – výkonný ředitel, Korektní podnikání, o.s CEBRE – Kam směřuje Společenská.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Servisní koncepty Meteor – Trost Řešení pro firemní vozové parky
MARKETINGOVÝ MIX.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Plynárenství v evropském kontextu Situace na trhu s plynem ČR Možnosti odběratelů při výběru dodavatele Ing. Vladimír Štěpán, ENA s.r.o. 8. březen 2007.
Mikroekonomie I Ekonomický růst Ing. Vojtěch JindraIng. Vojtěch Jindra Katedra ekonomie (KE)Katedra ekonomie (KE)
Institucionální a věcné aspekty státní podpory exportu
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Marketingové prostředí
úvod pojetí a obsah marketingu
1 NOVELIZACE ENERGETICKÉ LEGISLATIVY NÁZOR VELKÝCH SPOTŘEBITELŮ Luděk Piskač – tajemník SVSE ;
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
MODERNÍ ZPRACOVÁNÍ PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE. Obsah Vývoj reprografických služeb Co by dnes měli projekční, developerské a stavební firmy požadovat od svého.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Dokonalá konkurence (DK)
Tržní cílení – hodnocení tržních segmentů
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
Ing.K.Šimeček Stav otvírání trhu s energií v ČR z pohledu SVSE Září 2002.
MARKETINGOVÝ MIX.
Ekonomie 1 Bakaláři Devátá přednáška Trh statků a jeho fungování.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Trh práce a politika zaměstnanosti
TRH A TRŽNÍ MECHANISMUS Kolektiv žáků 4.I. Nabídka Nabídka je ekonomický pojem vyjadřující objem výstupu výroby, které chce vyrábějící subjekt na trhu.
Dr. Ondroušek Lubomír, 1.místopředseda SAČM a specialista na problematiku DS pro vedení strukturovaných rozhovorů a vytvoření reprezentativního vzorku.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Technické a profesní vzdělávání na VŠ – pohled zaměstnavatelů Ing. Miloš Rathouský, SP ČR.
ZÁKLADY EKONOMIE I Poptávka a nabídka Tržní mechanismus 4
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
NEUSTÁLE SE OPAKUJÍCÍ PROCES: 1) VÝROBY 2) ROZDĚLOVÁNÍ, PŘEROZDĚLOVÁNÍ 3) SMĚNY 4) SPOTŘEBY HOSPODÁŘSKÝ PROCES.
Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
SOUČASNÁ RODINA A MOŽNOSTI HODNOCENÍ SITUACE PHDR. HANA PAZLAROVÁ, PH.D Sociální práce s rodinou 1.
Příležitosti a rizika profesní komory pro sociální pracovníky v sociálních službách Presentace pro seminář Výboru pro sociální politiku PČR Daniela.
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
5 FIRMA A SPOTŘEBITEL.
GDPR General Data Protection Regulation
ZÁKLADY EKONOMIE Nabídka 3. přednáška
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný Ekonomické a legislativní problémy trhu SBS a jejich odraz v reálné situaci 28.2. 2006 Michal Kuník

Můžeme změnit současný stav? Existuje světlá budoucnost pro náš obor na trhu v ČR? Jaké je chování firem na trhu SBS? Kdo je tím nejdůležitějším regulátorem trhu? …………… 28.2. 2006 Michal Kuník

Stav trhu v ČR… Ano, to je trh bezpečnostních služeb v ČR! Regulace neexistuje 90% z více jak 5000 firem působících na trhu poskytuje FO Cena jako jediný nástroj konkurenčního boje Problém navýšit cenu Roste objem ne profit FO určuje pohled veřejnosti a státu na obor Nízké platy strážných, na hranici minimální mzdy Dopady do sociologie oboru Kvalita lidí pracujících v oboru Vznikají firmy s více jak 50% podílem ZTP zaměstnanců podnikajících ve FO – náhradní plnění Špatná reputace oboru Ano, to je trh bezpečnostních služeb v ČR! 28.2. 2006 Michal Kuník

28.2. 2006 Michal Kuník

28.2. 2006 Michal Kuník

Negativní vývoj trhu Prestiž služeb klesá Zmenšující se trh Cena jako jediný konkurenční nástroj Stále prodáváme stejným zákazníkům Prestiž služeb klesá Zmenšující se trh Žádné nové produkty Žádný zisk 28.2. 2006 Michal Kuník

Vzrůst prestiže obchodu Pozitivní vývoj trhu Vývoj nových řešení Vzrůstající zisk Prospěch zákazníka Vzrůst prestiže obchodu Větší (rostoucí) trh 28.2. 2006 Michal Kuník

Co je tedy důležité? Etika? Morální aspekty – základní hodnoty? Kvalita - certifikace – standardy- regulace? Lidé - mzdy, výcvik, výběr, specializace? Komunikace, osobní příklad, pochopení – porozumění, profesionalita? Sociální postavení oboru ve společnosti? Nové produkty – vzdělávání zákazníků? 28.2. 2006 Michal Kuník

Trendy Včera/dnes Zítra – budoucnost? Vysoká specializace strážných Sdílené služby Kombinované služby Velký podíl technologií Dohledová centra s přenosem obrazu Pronájem techniky včetně servisu Outsourcing – Integrovaná bezpečnost Pozitivní image oboru In – house Nízká kvalita Špatné image oboru a služeb Nízké ceny Vrátný/ochranka In-house na ústupu Vzrůstající kvalita Image se lepší Vrátný je překonán Nástup nových služeb a řešení 28.2. 2006 Michal Kuník

Trendy Standardní Statický Guarding Specializovaný Statický Guarding Sdílené služby – TSS Kombinovaná řešení Integrovaná bezpečnost 28.2. 2006 Michal Kuník

Obor – Trh Obor, který spolu se svými konkurenty tvoříme, by měl být charakteristický svou kvalitou, produkty a službami. Cenová politika by měla být založena na požadavcích zákazníka na kvalitu, efektivnost a rozvoj produktů a služeb. Musíme působit proti špatné kvalitě poskytovaných služeb v oboru tím, že budeme vyzdvihovat etické a morální aspekty podnikání a podporovat standardizaci (certifikaci). Zásadní je, aby platy našich výkonných pracovníků byly na správné úrovni. Abychom mohli rozvíjet své vlastní podnikání, musíme porozumět důležitosti aspektů svého oboru – musíme spolupracovat nejen se svými konkurenty v oboru, ale také se zákazníky, obchodními komorami, státními institucemi a policií. 28.2. 2006 Michal Kuník

Jeden za všechny a všichni za jednoho Existuje mnoho dalších aspektů, které jsou pro naše podnikání důležité, ale pro všechny platí to, že je můžeme změnit pouze společně. Když společnosti jednají na vlastní pěst a soupeří ve společných aspektech, obor se stává křehkým v tom smyslu, že nabízené produkty a služby jsou velmi jednoduché. Společnosti nemohou vytvářet finanční zdroje potřebné k rozvoji služeb, produktů a oboru samotného. Pokud jsou podmínky pro proniknutí na trh snadné, vzniká velký počet malých společností. Vlastníci mají omezené finanční zdroje a omezené know-how, a tak se rozhodujícími faktory pro vstup na trh stávají ceny. 28.2. 2006 Michal Kuník

Můžeme změnit současný stav? ANO, ale pouze společně! Existuje světlá budoucnost pro náš obor na trhu v ČR? ANO, pokud cena nebude jediným nástrojem konkurenčního boje a zákazníci začnou požadovat nové produkty! Jaké je chování firem na trhu SBS? Špatné! Kdo je tím nejdůležitějším regulátorem trhu? ZÁKAZNÍK! 28.2. 2006 Michal Kuník

Jste ochotni pomoci to změnit? Děkuji za pozornost. 28.2. 2006 Michal Kuník