Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P r o s t ě j o v v datech Olomoucký kraj obyvatel
Advertisements

Strukturální fondy jako zdroj financí pro komunální investice
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 2. ročník Regionální konference cestovního ruchu Karlovy Vary 16. prosince 2013.
Obce sobě Podpora meziobecní spolupráce Projekt Svazu měst a obcí ČR Setkání starostů Středočeského kraje, Poděbrady
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Informace o přípravě IPRÚ Liberec - Jablonec nad Nisou I NTEGROVANÝ P LÁN R OZVOJE Ú ZEMÍ LIBEREC – JABLONEC NAD NISOU INFORMACE O PŘÍPRAVĚ.
Národní systém kvality služeb cestovního ruchu
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
Vzdělávání v energetice Informace o zahájení realizace projektu „Zvýšení úrovně odborných znalostí, dovedností a kompetencí zaměstnanců a zaměstnavatelů.
Akční plán pro Evropu a resortní koncepce výzkumu a vývoje – návrh opatření v kompetenci jednotlivých resortů.
Evropské fondy v kontextu rozvoje města Brna Marie ZEZŮLKOVÁ Kancelář strategie města.
Národní konference kvality ve veřejné správě – Brno 2013
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Fórum cestovního ruchu Ostrava – Dolní Vítkovice 14. října 2013.
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
Vymezení pojmu kvality a její vnímání Projekt OP LZZ CZ 1.04/ / PRAHA 17. – Ing. Zuzana Freibergová Tento.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Aktuální rizika dobrovolnického programu v nemocnicích a význam metodických doporučení MUDr.Ivana Kořínková Garant a konzultant zdravotně sociálních dobrovolnických.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Cestovní ruch: zákon pro posílení oboru i ekonomiky ČR Jitka Fatková ředitelka odboru cestovního ruchu Tisková konference MMR 24. červen 2010.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Techniky projektového řízení
Společenská odpovědnost organizací
E-utility report 9. Národní konference kvality 20.února 2013.
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Smlouva o spolupráci mezi regiony Vysočina a Champagne-Ardenne Podpis Témata spolupráce: –cestovní ruch, rozvoj venkova a měst, –hospodářský.
Záměr založení 16. odborné sekce Rady kvality ČR „KVALITA V ENERGETICE“ Daniel Jarchovský, ČEZ, a. s. Praha,
Systémy řízení jakosti - úvodní cvičení
Český systém kvality služeb Prezentace projektu Ministerstvo pro místní rozvoj ČR na podporu cestovního ruchu Velké Losiny –
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Integrovaný operační program Konference „Bezpečná Evropa“ Hradec Králové.
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
Prezentace společnosti GOLFER s.r.o Konference Partnerství pro budoucnost – CÍLOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ MÍSTNÍHO ROZVOJE STRATEGIE A PROJEKTY.
Současné prostředí v České republice pro víceúrovňové vládnutí RNDr. Josef Postránecký Ministerstvo vnitra.
PRINCeGON – metodika řízení projektů Ministerstva vnitra
Český systém kvality služeb v kontextu státní politiky CR v ČR Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Výroční konference 20 let od založení A.T.I.C. ČR Ostrava,
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR.
Český systém kvality služeb Seminář zástupců turistických informačních center 5. září 2013, MMR ČR.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Go / Regiontour Brno 15. ledna 2015 Podpora a spolupráce A.T.I.C.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Poznejte regiony České republiky 2015, Praha, 25. března 2015.
 Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/  Číslo a název šablony  klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Číslo.
 červenec 2014 – vláda schválila návrhy operačních programů a programy byly odeslány Evropské komisi = začátek tzv. formálního vyjednávání.  říjen 2014.
Moderní informační systémy - úvod do teorie, druhy IS v cestovním ruchu.
Zajištění regionálních funkcí knihoven v roce 2013 PhDr. Vít Richter Národní knihovna ČR Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Tel. 603–223–627,
JUDr. Ing. Robert Szurman ředitel odboru předseda Rady kvality ČR 8. Národní konference kvality ve veřejné správě, Praha Národní konference.
Praktické zkušenosti z Českého systému kvality služeb Specializované pracoviště ČSKS Výroční konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března.
Standardy a legislativa pro IS v cestovním ruchu.
Setkání starostů u kulatého stolu Hoštejn Projekt „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B Tento.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy 12. listopadu 2008Dr. Aleš Vlk Prioritní osa 2 Výzva.
STŘEDNÍ ŠKOLA A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA CESTOVNÍHO RUCHU, SENOVÁŽNÉ NÁMĚSTÍ 12, ČESKÉ BUDĚJOVICE Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
1 Aktivity MŠMT v oblasti primární prevence rizikového chování dětí a mládeže Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1 lll INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM INTEGROVANÝ OPERAČNÍ.
Operační program Rozvoj lidských zdrojů Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Zprostředkující subjekt.
Projekt Centra společných služeb(CSS) realizovaný Svazem měst a obcí ČR Projekt Centra společných služeb č. CZ /0.0/0.0/15_019/ Operační.
ROP JV – informace o novém programovém období
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Starosti starostů s evropskými fondy, Praha
The Ministry for Regional Development of the Czech Republic (MRD)
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Závěrečná konference projektu
Transkript prezentace:

Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR

Co je Český systém kvality služeb? Hlavním záměrem Českého systému kvality služeb je přispět ke zvýšení kvality poskytovaných služeb, jejichž úroveň je v České republice dlouhodobě vnímaná jako nedostatečná. ČSKS je nástrojem napomáhajícím ke zvyšování kvality poskytovaných služeb. Umožňuje zapojeným organizacím získat Certifikát kvality a Značku kvality.

Co je kvalita a proč se jí věnovat Definice: „Schopnost služby uspokojovat potřeby a očekávání zákazníka“ Zákazník: si nejprve o službě vytváří své očekávání posuzuje službu podle svého prožitku nebo zkušenosti z minulosti Po obdržení služby vnímá vlastní úroveň poskytnuté služby Měřítkem pro spokojenost zákazníka je rozdíl mezi tím jakou zákazník očekával a jakou skutečné obdržel Zákazník si všímá a posuzuje: Hmatatelné aspekty – prostředí, vybavení (technické předpoklady kvality!) Spolehlivost - služba je poskytnuta správně , jsou vždy dodrženy dané sliby Ochotu – jak ochotně a rychle je služba poskytnuta Důvěryhodnost – vystupování a znalostí Empatii - individuální přístup, naslouchání očekáváním zákazníků

Základní fakta o projektu Název projektu: Národní systém kvality služeb cestovního ruchu Název systému: Český systém kvality služeb (ČSKS) Financování: SF EU, Integrovaný operační program Období realizace: 1.1.2010 – 30.6.2015 Realizátor: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, odbor cestovního ruchu Partner projektu: Svaz obchodu a cestovního ruchu (SOCR) Spolupracující subjekty: Asociace hotelů a restaurací ČR Asociace kempů ČR Asociace turistických informačních center ČR Asociace lanové dopravy ČR Rada kvality – odborná sekce GHLCR Další subjekty

Evropa na cestě ke kvalitě služeb v cestovním ruchu

Co přinese systém kvality organizaci Definování vize a cíle v činnosti organizace Vymezení návazností jednotlivých činností a odpovědností Definování postupů, jak má být určitá (činnost) služba vykonávána – např. stanovení standardu Lepší komunikaci uvnitř organizace – vedení a zaměstnanci Stabilizace pracovního týmu - nižší fluktuace Vnímání kvality z pohledu zákazníků, pro které je služba určena (očekávání) Zpětná vazba o vnímání úrovně poskytovaných služeb Dobrá kvalita (podložená certifikátem) přiláká více zákazníků

Řízení kvality ve službách CR Hotely Kadeřnictví Restaurace Kavárny Taxi služba Turistická informační centra Muzea, Výstavní síně Vnímání kvality zákazníkem zahrnuje různé služby v celé struktuře regionu, měst, obcí...

Jak se můžete zapojit? Registrace na webových stránkách na www.csks.cz Školení vybraného trenéra kvality v Centru pro školení a regionální koordinaci ČSKS Poradenská činnosti příslušného regionálního koordinátora Aplikace jednoduchých zásad řízení kvality – požadavků Standardu ČSKS v organizaci Využití online nástrojů k zaslání požadavků k vyhodnocení Doporučení Hodnotitelského centra ČSKS k udělení certifikace Udělení Certifikátu kvality Specializovaným pracovištěm ČSKS

Zapojte se! Český systém kvality služeb začíná tam, kde ostatní končí. „Pojďte s námi cestou kvality…………“