Copyright © 2011, atlantis FrontStage Intelligent Contact Centre.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Advertisements

a Internetové dispečinky
FrontStage Intelligent Contact Centre
Microsoft Dynamics NAV poskytuje řešení pro středně velké organizace, kterým zjednodušuje a urychluje konkrétní business procesy. Systém Microsoft Dynymics.
Řešení Microsoft Dynamics CRM 4.0 ve vazbě na služby telefonie
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Generální ředitelství cel Projekt ECR brána případová studie
Operační systémy a aplikační servery Tomáš ZACHAT SPŠ Praha 10, STIC.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
Small Business PC: Windows Vista Business and Microsoft Office Professional 2007 Jméno prezentátora Datum.
Komunikační systém lokalit HN v ploše Ing. Stanislav Borecký 30. října 2006.
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: 387.
GORDIC ® + CA = vaše cesta ke zvýšení kvality a efektivity služeb DRMS FORUM Ing. Jakub Fiala vedoucí týmu CA Technologies programátor,
Informační systémy podnikové systémy CRM
Management telekomunikačních systémů
Řízení podniku a elektronické obchodování
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Petr Šetka, MVP Exchange, MCSE:Messaging, MCT Windows Small Business Server 2003 R2.
Copyright © 2011, atlantis Microsoft Lync ™ Stručný úvod do podnikové komunikace.
2 Jan Tomíšek Nová organizace služeb 3 Základní typy služeb poskytovaných společností Vema operativní hotline konzultace školení implementační implementace.
Prezentace 1 Kontaktní centrum Statutárního města Ostravy provozované společností OVANET a.s. červen 2009.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
Copyright © 2011, atlantisProNGX nahrávání telefonních hovorů.
Copyright © 2011, atlantis Kontaktní centra ProCC.
Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.
Vaše jistota na trhu IT Hlasové portály – další cesta pro komunikaci s občanem Michal Bušek, ICZ a.s. 2/4/2007, Konference ISSS.
Přehled
Představení společnosti
Krajský rok informatiky České Budějovice 26. –
2 Novinky Exchange LyncCompliance Scénáře nasazení EXIT Partnerský ekosystém Ukázka Exchange Lync.
Typy elektronické komunikace
Systémové pojetí hospodářské organizace
IP telefonie studie a co dál
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
Seznámení se službami Office 365 Microsoft Online Services Přechod ze sady BPOS na služby Office 365 pro stávající uživatele BPOS.
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
Algotech Telefon: Fax: Web: Adresa:Zirkon Office Center, Sokolovská 366/
GSM Lift Watch.
Copyright 2009 FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS Luboš Výrostek Clearingové centrum centrální smlouvy.
Případová studie (řešení kontaktního centra a portálu HelpDesk) Petr Taševský Obchodní manažer – oddělení ENTERPRISE Případová studie (řešení kontaktního.
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
Microsoft Dynamics CRM
© 2007 IBM Corporation Duben, 2007 Dokumentová řešení IBM pro státní správu Daniel Beneš.
Copyright © 2011, atlantis Leden Copyright © 2011, atlantis Aruba VPN NEW.
GSM Lift Watch. Požadavky zákazníka – Snadná komunikace z kabiny výtahu – Bezdrátové spojení z kabiny výtahu – Dálkové nastavení a ovládání pomocí SMS.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Copyright © 2011, atlantis Videokonference Unified Communications Cloud Telefonie Kamerové systémy WiFi infrastruktura Bezpečnost ICT infrastruktura Networking.
Úkol 1 - řešení týmové komunikace Promovaní inženýři (tým A, s út 12.45)
Využití Office 365 v prostředí start-up firmy Jiří Pavlík, výkonný ředitel Flashboard Media, s.r.o.
INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2008 © Copyright IBM Corporation 2008 Správa obsahu v podání IBM 7. – 8. dubna 2008 ibm.com/cz/public Daniel Beneš.
Aktuální bezpečnostní výzvy … a jak na ně ….. v praxi Dalibor Lukeš Platform and Security Manager Microsoft Czech and Slovak Michal Pechan Production Stream.
Protálová řešení Příklady reálných nasazení Tomáš Kutěj System Engineer Microsoft.
Potřebujete vybudovat business aplikaci? Pokryje dílčí obchodní potřeby určité skupiny zaměstnanců, jednoho nebo více týmů Bude vytvořena / připravena.
Možnosti využití mobilní komunikace při krizových situacích
T-Mobile Moje Info Možnosti využití SMS v komunikaci s občany.
YOUR SYSTEM, spol. s r. o. Ing
Scanservice a.s. | Náchodská 2397/23 | Praha 9 | Česká republika | D O C U M E N T I M A G I N G
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Autoři Petr Ogurčák, Tibor Gonglík, Kamil Glückselig, Lukáš Očenášek Předmět: PSW0 | Vyučující: Vlastimil Čejp Semestr: ZS 2008/2009.
9 zemí 3 kontinenty 50+ zákazníků uživatelů SAP 90 zaměstnanců
2N® Netstar SW.
Telefonická centra tísňového volání linky 112
Představení společnosti
Informační systémy podnikové systémy CRM
Obsah Co je to GIS Segmentace GIS HZS ČR GIS portál HZS ČR
Transkript prezentace:

Copyright © 2011, atlantis FrontStage Intelligent Contact Centre

Copyright © 2011, atlantis Naopak dobrý zákaznický servis je hlavním důvodem pro její doporučení (tedy ne cena či parametry produktu). 86% zákazníků ukončí spolupráci s organizací hned po první špatné zkušenosti s jejím zákaznickým servisem. Zdroj: Customer Experience Impact Report from Harris Interactive

Copyright © 2011, atlantis Procento zákazníků vzroste až na 91%, pokud zákazník pocítí, že jeho požadavek na reklamaci byl vyřešen rychle. 70% zákazníků s oprávněnou reklamací neukončí spolupráci s organizací, pokud je jejich požadavek úspěšně vyřešen. Zdroj: NBRI

Copyright © 2011, atlantis Kontaktní centra pod tlakem Nové požadavkyStávající situace Produktivita agentů Zastaralý software a komunikační infrastruktura Krácení rozpočtuOmezené zdrojeFlexibilita a AgilitaSociální sítě Unified Communications, Mobilita

Copyright © 2011, atlantis Způsoby komunikace se mění Tradiční způsob práce •Oficiální korporátní jazyk •Formální schůzky •Naplánovaná komunikace •Rezervované zdroje •Příprava a posílání zpráv •Vyhrazené konferenční zařízení •Práce je provázána se specifickou lokalitu Nový způsob práce • Individuální jazyk, improvizované schůzky • Vyřiďte to spolu a právě teď • Jsem k dispozici nyní • Neplánovaná a různorodá komunikace • Obsah na požádání a letmo • Měním a přidávám prostředky on-line • Práce je tam, kde jsem já Unified Communications FMC Mobilita Chat Sociální sítě Prezence Kooperace v týmech Interoperabilita/Federace

Copyright © 2011, atlantis Co je Unified Communications? Je to list To je kopec Je to koště Je to had Je to strom Jeskyně to je

Copyright © 2011, atlantis Poskytovaná řešení ICC platforma Podniková IP telefonie a UC Kontaktní centra FrontStage Automatizace obchodních procesů

Copyright © 2011, atlantis Potřeby firmy „X“ Obsluha objednávkové linky Nahrávky pro řešení sporů Zkrácení zadávání objednávek Znalosti expertů pracovníkům u přepážek Správa směn brigádníků Vyřizování reklamací Podklady pro odměňování brigádníků Telefonický průzkum trhu Zkrácení čekání Příjem servisních zakázek Sledování doručení zboží zákazníky přes web Obvolávání neplatičů

Copyright © 2011, atlantis Hledání řešení těchto potřeb Obsluha objednávkové linky Nahrávky pro řešení sporů Zkrácení zadávání objednávek Znalosti expertů pracovníkům u přepážek Správa směn brigádníků Vyřizování reklamací Podklady pro odměňování brigádníků Telefonický průzkum trhu Zkrácení čekání Příjem servisních zakázek Sledování doručení zboží zákazníky přes web Obvolávání neplatičů ERP CC PORTAL RECORD ? PBX KB ?

Copyright © 2011, atlantis Příklad řešení těchto potřeb Obsluha objednávkové linky Nahrávky pro řešení sporů Zkrácení zadávání objednávek Znalosti expertů pracovníkům u přepážek Správa směn brigádníků Vyřizování reklamací Podklady pro odměňování brigádníků Telefonický průzkum trhu Zkrácení čekání Příjem servisních zakázek Sledování doručení zboží zákazníky přes web Obvolávání neplatičů SAP ACP Sharepoint Vidicode CRM A5000 MS Search App Nepokryto

Copyright © 2011, atlantis Zákaznický vývoj řeší specifické potřeby Obsluha objednávkové linky Nahrávky pro řešení sporů Zkrácení zadávání objednávek Znalosti expertů pracovníkům u přepážek Správa směn brigádníků Vyřizování reklamací Podklady pro odměňování brigádníků Telefonický průzkum trhu Zkrácení čekání Příjem servisních zakázek Sledování doručení zboží zákazníky přes web Obvolávání neplatičů Nepokryto SAP ACP Sharepoint Vidicode CRM A5000 MS Search App

Copyright © 2011, atlantis Tradiční komunikační infrastruktura server Web server Aplikační server Podnikový adresář Databázový server Telefonní ústředna Datové centrum Agenti CC UC pracoviště Supervizor/Administrátor Internet Zákazníci VTS ACD/CTI Midlware Nahrávaní hovorů Fax server Prediktivní dialer IVR Hlasová pošta

Copyright © 2011, atlantis Dvě nová zařízení server Web server Aplikační server Podnikový adresář Databázový server Telefonní ústředna Datové centrum Agenti CC UC pracoviště Supervizor/Administrátor Internet Zákazníci VTS FrontStage Aplikační server Nahrávaní hovorů Fax server Prediktivní dialer IVR Hlasová pošta FrontStage Media server

Copyright © 2011, atlantis Ochrana již vynaložených investic server Web server Aplikační server Podnikový adresář Databázový server Telefonní ústředna Nahrávaní hovorů Fax server Prediktivní dialer IVR Hlasová pošta Datové centrum Agenti CC UC pracoviště Supervizor/Administrátor Internet Zákazníci VTS FrontStage Aplikační server

Copyright © 2011, atlantis Řešení v Cloudu – Windows Azure server Web server Aplikační server Podnikový adresář Databázový server Datové centrum Agenti CC UC pracoviště Supervizor/Administrátor Internet Zákazníci Veřejný Cloud Microsoft Windows Azure + FrontStage Cloud

Copyright © 2011, atlantis Více komunikačních kanálů • Požadavky je možné přijmout kterýmkoli komunikačním kanálem • Odpovědět lze také kterýmkoli kanálem • Příchozí a odchozí směr jsou na sobě nezávislé zákazník operátor Přejete si zaslat odpověď em nebo SMS? dotaz odpověď Hlas Fax Chat, SMS, MMS Web, komunity, fóra, blogy Odpovědní formulář 

Copyright © 2011, atlantis Jednotná komunikační fasáda Unified CommunicationsKontaktní centraSociální sítěWeb Znalostní báze

Copyright © 2011, atlantis Jednotné uživatelské prostředí agenta • Metadaty řízené uživatelské prostředí (formuláře, pracovní postupy, báze znalostí) • Pracovní postupy automatické a procesní • Scénáře vedení hovoru (validace, podmíněné větvení) • Click-through integrace s LoB aplikacemi • Unifikovaná fasáda pro backendové systémy

Copyright © 2011, atlantis Uživatelské rozhraní • Spustitelné ve webovém prohlížeči • Vše pro práci na jedné obrazovce • Přizpůsobitelné uživatelské rozhraní • Podpora multimediální komunikace • Snadné nasazení (tenký klient) • Nezávislé na komunikační platformě Nové zprávy Přehled úkolů Lišta hovorů

Copyright © 2011, atlantis Uživatelské rozhraní: lišta hovorů • Nastavení statusu agenta • Přihlášení k jednotlivým kanálům • Snadné a intuitivní ovládání • Řeší veškeré operace s hovory Indikace délky vyzvánění Status agentaČíslo volajícího/volaného Ikony pro přihlášení ke komunikačním kanálům Vybraný projekt

Copyright © 2011, atlantis Případová studie Madeta a.s. Objednávkové centrum pro ČR, distribuované řešení, 30 operátorů, integrace s ERP MFG  aplik. Call Centra FrontStage/ICC  PBX AASTRA A5000  nahrávání ProNGX  inbound modul  outbound modul  CTI modul  online dohled  reporting modul  silná customizace Rok implementaceInbound /lic./Outbound /lic./Multimedia /lic./ n/a

Copyright © 2011, atlantis Případová studie Heineken Česká republika, a. s. Distribuované kontaktní centrum (2 distribuční centra), dipečink  aplik. Call Centra FrontStage/ICC  PBX AASTRA A5000  nahrávání ProNGX  inbound modul  outbound modul  CTI modul  IVR modu  online dohled  reporting modul  nahrávání hovorů  multimedia ( ) Rok implementaceInbound /lic./Outbound /lic./Multimedia /lic./

Copyright © 2011, atlantis Případová studie České Aerolinie, a.s. Klientské kontaktní centrum, 140 agentů  aplik. Call Centra FrontStage/ICC  PBX AASTRA A5000  nahrávání ProNGX  inbound modul  outbound modul  CTI modul  IVR modu  hodnotící modul  multimedia (SMS, chat, )  online dohled  reporting modul  HelpDesk modul  nahrávání hovorů  nahrávání obrazovek  integrace API Facebook  Wallboard Rok implementaceInbound /lic./Outbound /lic./Multimedia /lic./

Copyright © 2011, atlantis Naši zákazníci

Copyright © 2011, atlantis Dotazy?