Geoinformace pro Váše podnikání Geoinformace a geomarketing
GEODIS GROUP - KDO JSME? + 22 let zkušeností + Silná společnost s tradicí odborníků v šesti zemích + 14 dceřiných společností + Obrat 768 M CZK v roce Největší dodavatel geoinformací v regionu + Tisíce realizovaných projektů po celém světě
NAŠI ZÁKAZNÍCI 3
- unikátní datové sady (geodata) pokrývající území ČR - znalost externích geodat - technologie – geografické informační systémy (GIS) - kombinace, integrace - zanalyzujeme dostupné informace pro podporu Vašeho podnikání GeoMarketing 4 - propojení marketingových dat a mapy – „zmapování marketingu“… - Geomarketing označuje plánovaní a řízení na zákazníky orientovaných marketingových aktivit pomocí geografických informačních systémů (GIS; použití metod, které pracují s prostorovými souvislostmi zkoumaných údajů, analyzují je a zobrazují) GEODIS
DATOVÉ SADY - dopravní síť - adresní body - Katastr nemovitostí - ÚP - rozvody inž. sítí - ÚAP - cenová mapa - DTM - DSM - data ČSÚ (demografické údaje) - termovizuální data - hlukové mapy - … …+ Vaše Data…
+ Najděme zákazníky podle mapy + Získejme více z okolí prodejen + Nechme Vaše data mluvit + Mějte majetek pod kontrolou JAK KONKRÉTNĚ VÁM MŮŽEME POMOCI ?
PŘESNĚJŠÍ ZACÍLENÍ MARKETINGOVÉ KAMPANĚ + Vyplatí se Vám přímé oslovení potenciálních zákazníků? + Známe atributy/typ (geografických) informací, které jsou k danému produktu relevantní? + Má význam oslovit nákladnější formou menší počet dobře vybraných zákazníků? 7
5.Akce Např. návštěva provozovny KONKRÉTNÍ PŘÍKLAD 8 3. Kde jsou takoví lidé a firmy? 4. Jejich přímé oslovení 1. Produkt – terénní/allroad pick-up 2. Pro koho je vhodný? + Vyšší nadmořské výšky + Dále od zpevněných cest + Na svazích s větším sklonem 700 m. n. m. 1 km od kom. III.tř.
4. Seznam konkrétních adres ZPŘESNĚNÍ KAMPANĚ 9 2. Pro koho je vhodný? + Od 500m2 plochy + Privátní vlastník + Členění dle druhu pozemku 1. Produkt Zahradní motorové nářadí 3. Analýza, úloha pro GIS
ZÍSKEJTE Z OKOLÍ PRODEJEN MAXIMUM 10 Získejte přehled o: +složení obyvatelstva, zástavby a pozemků v okolí +dojezdových a docházkových vzdálenostech +pohybu obyvatel Získáte informace pro: +odhad potenciálu prodejen +přizpůsobování sortimentu +kde být vidět… Přesná lokalizace spádových oblastí prodejen a jejich sortimentu
On line prohlídka okolí provozovny 11
NECHTE SVÁ DATA MLUVIT Ne všechny souvislosti ukáže „graf v Excelu“ Jeden obrázek místo stovky slov 12 Do mapy lze promítnout externí i interní údaje a ukázat tak data v souvislostech, …a dnes i dynamické provázání…
MĚJTE MAJETEK POD KONTROLOU Přehledné reálné i úřední zdokumentování pozemků a nemovitostí v celé ČR pro účely nákupu, prodeje nebo nájmu hromadná administrace smluv dle parametrů KN vlastnické mapy a aktualizace účetní evidence podklady k dani z nemovitosti m m 2
BEZPEČNOST Uvědomujeme si jedinečnost Vašich dat - osvědčení umožňující přístup k utajované informaci do stupně utajení DŮVĚRNÉ - certifikátu informačního systému GEODIS BRNO, který potvrzuje ověření a schválení způsobilosti informačního systému k nakládání s utajovanou informací do stupně utajení VYHRAZENÉ - certifikován systém managementu bezpečnosti informací dle ČSN ISO/IEC 27001: 2006
MARTIN MALECGEODIS Business Development ManagerLazaretní 11a T Brno Česká republika ZÁVĚR Cíle geomarketingu Z přesnění marketingových kampaní Z přehlednění informací, vizualizace nad mapou = = objevení nových vztahů Z výšení efektivnosti marketingu (snížení nákladů) Z rychlení, zkvalitnění rozhodování a plánování