Geoinformace pro Váše podnikání Geoinformace a geomarketing.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

ADOL Orná půda.
Ing. Jiří Nouza náměstek primátora hl. m. Prahy Zóny placeného stání.
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Úvodní stránka - partner v digitálním světě Externí mapová služba - E.ON ČR.
Analýzy administrativních procesů. Analýzy ve 2 krocích Analýza dokumentů Analýza administrativních procesů.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Diplomová práce Autorka: Ing. et Ing. Zuzana Hynoušová
© 2003 FSS, spol. s r.o. Všechna práva vyhrazena.1 e - Insurance Management System Financial Support Services Struktura systému.
© LogicaCMG All rights reserved Ze strašáka každodenní pomocník Ondřej Hrubý Business consultant Zkušenosti z implementace.
NĚKTERÉ ZKUŠENOSTI ZE ZAVÁDĚNÍ ISO 27001
Česká spořitelna – banka pro franchising!
Obor: Geodézie a katastr nemovitostí
Marek Knězů PRAHA ročník setkání uživatelů GEPRO a ATLAS MISYS.
Geomarketing v adresné distribuci
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Přeskočte standardy v monitoringu! GX SOLUTIONS, a.s., organizační složka V oblouku 114, Čestlice, Říčany u Prahy
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Geo-informační systémy
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Řešení elektronického docházkového systému Vema
Informační systémy Tomáš Maděra.
Strukturální fondy EU a ICT v polygrafických podnicích Pavel Karásek.
Zkušenosti se zaváděním systému řízení v KSRZIS podle:
Digitální data katastrálních map jako součást územně analytických podkladů Seminář k digitalizaci katastrálních map Praha,
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Luděk Novák dubna 2006 Proč a jak řídit informační rizika ve veřejné správě.
ISMS VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Trh s geoinformacemi Přehledy tuzemského a zahraničního trhu Ing. Jiří Fejfar, Ph.D.
ÚSTAV ÚZEMNÍHO ROZVOJE Robert Veselý Seminář „Jsou možné inovace v mikroregionech?“ Brno, 28. listopadu 2011 Monitoring mikroregionů a další výstupy činnosti.
Marketingový informační systém MIS. MIS  systém činností, vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací, nezbytných pro kvalitnější.
Legislativní řešení registru územní identifikace, adres a nemovitostí Vladimír Weis ISSS 2006 Hradec Králové –
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
ISSS 2007 Neimplementujte BI Hradec Králové, 2. dubna 2007 Ing. Václav Bahník.
Aplikace GIS 2 Tematické vizualizace - základy. Tematická vizualizace Zobrazíme geografické objekty, jevy tak, aby vynikla vlastnost, kterou chceme zkoumat.
MISYS ČVUT v Praze Geografické informační systémy Zpracoval: J.Marák.
EGovernment Zpracoval: Ing. Ivan Ivanov 1 Typové projekty DMVS.
Mapování jarních povodní z r na řece Lužnici Mgr. Petr Horn GIS Krajského úřadu Jč. kraje.
Podnikatelský plán struktura plánu.
Analýza rozmístění prodejen a služeb na vybraném území
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
MALOOBCHOD 1. Maloobchod – podstata, vývoj, úloha
Výzkum uplatnění dat laserového skenování v katastru nemovitostí
Řešení informační bezpečnosti v malých a středních firmách Pavel Šnajdr – Informační management 2 Diplomová práce.
MARKETINGOVÝ MIX.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
GIS systémy a ArcGIS Engine
ZÁKLADY GEOINFORMATIKY
Geografické informační systémy pojetí, definice, součásti
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
Pasportizační systém nemovitého majetku Ústeckého kraje Ústí nad Labem
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
XXI. Seminář STMOÚ, Ostrava května 2011 T-MAPY spol. s r.o. XXI. Seminář STMOÚ, Ostrava května 2011 T-MAPY spol. s r.o.
Technologie, lidé, prostředí Portál krizového řízení Ústeckého kraje Venuše Kindlová Bezpečnostní tajemník Ústeckého kaje.
SIKP – Státní informační a komunikační politika Prezentace – aplikace vybraných zákonů ve společnosti NeXA, s.r.o. Eva Štíbrová Zdeňka Strousková Radka.
Digitální technická mapa Plzeňského kraje Služby DTM DMVS PK Setkání partnerských obcí DTM DMVS Plzeň Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Lucie Mališová 1. ročník N GK-KART
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Rozvoj GIS na Karlovarském kraji
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
Transkript prezentace:

Geoinformace pro Váše podnikání Geoinformace a geomarketing

GEODIS GROUP - KDO JSME? + 22 let zkušeností + Silná společnost s tradicí odborníků v šesti zemích + 14 dceřiných společností + Obrat 768 M CZK v roce Největší dodavatel geoinformací v regionu + Tisíce realizovaných projektů po celém světě

NAŠI ZÁKAZNÍCI 3

- unikátní datové sady (geodata) pokrývající území ČR - znalost externích geodat - technologie – geografické informační systémy (GIS) - kombinace, integrace - zanalyzujeme dostupné informace pro podporu Vašeho podnikání GeoMarketing 4 - propojení marketingových dat a mapy – „zmapování marketingu“…  - Geomarketing označuje plánovaní a řízení na zákazníky orientovaných marketingových aktivit pomocí geografických informačních systémů (GIS; použití metod, které pracují s prostorovými souvislostmi zkoumaných údajů, analyzují je a zobrazují) GEODIS

DATOVÉ SADY - dopravní síť - adresní body - Katastr nemovitostí - ÚP - rozvody inž. sítí - ÚAP - cenová mapa - DTM - DSM - data ČSÚ (demografické údaje) - termovizuální data - hlukové mapy - … …+ Vaše Data…

+ Najděme zákazníky podle mapy + Získejme více z okolí prodejen + Nechme Vaše data mluvit + Mějte majetek pod kontrolou JAK KONKRÉTNĚ VÁM MŮŽEME POMOCI ?

PŘESNĚJŠÍ ZACÍLENÍ MARKETINGOVÉ KAMPANĚ + Vyplatí se Vám přímé oslovení potenciálních zákazníků? + Známe atributy/typ (geografických) informací, které jsou k danému produktu relevantní? + Má význam oslovit nákladnější formou menší počet dobře vybraných zákazníků? 7

5.Akce Např. návštěva provozovny KONKRÉTNÍ PŘÍKLAD 8 3. Kde jsou takoví lidé a firmy? 4. Jejich přímé oslovení 1. Produkt – terénní/allroad pick-up 2. Pro koho je vhodný? + Vyšší nadmořské výšky + Dále od zpevněných cest + Na svazích s větším sklonem 700 m. n. m. 1 km od kom. III.tř.

4. Seznam konkrétních adres ZPŘESNĚNÍ KAMPANĚ 9 2. Pro koho je vhodný? + Od 500m2 plochy + Privátní vlastník + Členění dle druhu pozemku 1. Produkt Zahradní motorové nářadí 3. Analýza, úloha pro GIS

ZÍSKEJTE Z OKOLÍ PRODEJEN MAXIMUM 10 Získejte přehled o: +složení obyvatelstva, zástavby a pozemků v okolí +dojezdových a docházkových vzdálenostech +pohybu obyvatel Získáte informace pro: +odhad potenciálu prodejen +přizpůsobování sortimentu +kde být vidět… Přesná lokalizace spádových oblastí prodejen a jejich sortimentu

On line prohlídka okolí provozovny 11

NECHTE SVÁ DATA MLUVIT Ne všechny souvislosti ukáže „graf v Excelu“ Jeden obrázek místo stovky slov 12 Do mapy lze promítnout externí i interní údaje a ukázat tak data v souvislostech, …a dnes i dynamické provázání…

MĚJTE MAJETEK POD KONTROLOU Přehledné reálné i úřední zdokumentování pozemků a nemovitostí v celé ČR  pro účely nákupu, prodeje nebo nájmu  hromadná administrace smluv dle parametrů KN  vlastnické mapy a aktualizace účetní evidence  podklady k dani z nemovitosti m m 2

BEZPEČNOST Uvědomujeme si jedinečnost Vašich dat - osvědčení umožňující přístup k utajované informaci do stupně utajení DŮVĚRNÉ - certifikátu informačního systému GEODIS BRNO, který potvrzuje ověření a schválení způsobilosti informačního systému k nakládání s utajovanou informací do stupně utajení VYHRAZENÉ - certifikován systém managementu bezpečnosti informací dle ČSN ISO/IEC 27001: 2006

MARTIN MALECGEODIS Business Development ManagerLazaretní 11a T Brno Česká republika ZÁVĚR Cíle geomarketingu Z přesnění marketingových kampaní Z přehlednění informací, vizualizace nad mapou = = objevení nových vztahů Z výšení efektivnosti marketingu (snížení nákladů) Z rychlení, zkvalitnění rozhodování a plánování