Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Vlastnosti kapalin a plynů
ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
PROCVIČOVÁNÍ spustíte klávesou F5
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Mechanika tekutin tekutina = látka, která teče
Dvouděložné rostliny.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Název materiálu: ČAS – výklad učiva.
KASKÁDOVÉ STYLY 4.

Nejmenší společný násobek
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Hmyz s proměnou nedokonalou + Brouci
PYRAMIDA Práce a energie
IV. ELEKTRONOVÁ KONFI- GURACE a PSP
Název materiálu: SÍLA – výklad učiva. Název dle číselného rozsahu: VY_32_INOVACE_201. Autor materiálu: Mgr. Bronislav Budík. Zařazení materiálu: o Vzdělávací.
Digitální učební materiál
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Fyzika 2 – ZS_4 OPTIKA.
Soutěž pro dvě družstva
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Název materiálu: PASCALŮV ZÁKON – výklad učiva.
Fyzika 2 – ZS_3 OPTIKA.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Vztlaková síla v tekutinách
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Abeceda VY_32_INOVACE_122, 7. sada, ČJ2 Český jazyk, 2. ročník ANOTACE
Přednost početních operací
Název materiálu: HYDROSTATICKÝ TLAK – výklad učiva.
Název materiálu: PRÁCE – výklad učiva.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Kapaliny.
Název materiálu: TEPLOTA – výklad učiva.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _660 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Název materiálu: TLAK – výklad učiva.
Název materiálu: GRAVITAČNÍ POLE – výklad učiva.
PLYNY.
Transkript prezentace:

Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY VY_32_INOVACE_208 Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY Název dle číselného rozsahu: VY_32_INOVACE_208. Autor materiálu: Mgr. Bronislav Budík. Zařazení materiálu: Vzdělávací oblast : Člověk a příroda. Vzdělávací obor : Fyzika. Tematický okruh: SÍLA A JEJÍ ÚČINKY – tlak, světlo. Ročník : 7. Metodické pokyny: Jsou uvedeny na jednotlivých listech, u každého cvičení. Datum vytvoření: 15. 3. 2012

opakování 2. pololetí 7. ročníku Napiš základní značku a jednotku tlaku. 2. Která znáš další jednotky tlaku a kde se používají? 3. Kde se používá hustoměr? Uveď příklad. 4. Co je to tlak? 5. Čím je způsoben hydrostatický tlak?

opakování 2.pololetí 7. ročníku 6. Podle jakého vzorce vypočítáme hydrostatický tlak? 7. Podle jakého vzorce vypočítáme tlak, který vyvolá  tlaková síla působící na povrch tělesa? 8. Co způsobuje křečové žíly? 9. Jakou velikost má atmosférický tlak za „normálních“ podmínek? 10. Co je to podtlak? Uveď příklad, kde  se využívá?

opakování 2. pololetí 7. ročníku 11. Co je to přetlak? Uveď příklad, kde  se využívá? 12. Napiš znění Archimédova zákona. 13. Podle jakého vzorce vypočítáš vztlakovou sílu působící v tekutině? 14. Kdy těleso v kapalině plave, vznáší se a klesá ke dnu? 15. Kterými plyny se obyčejně plní vzducholodě a balony a proč?

opakování 2. pololetí 7. ročníku 16. Napiš znění Pascalova zákona. 17. V jakých zařízeních se používá hydraulika? 18. Napiš hustotu vody a vzduchu. 19. Co to jsou světelné zdroje? 20. Čím se liší bílé předměty od černých?

opakování 2. pololetí 7. ročníku 21. Proč jsou některé předměty barevné? 22. Napiš barvy, ze kterých se skládá bílé světlo? 23. Jaká je trajektorie světla? 24. Proč je na Zemi obloha ve dne modrá, ale na Měsíci černá? 25. Jaké jsou hlavní Měsíční fáze?

opakování 2. pololetí 7. ročníku 26. Kdy nastává zatmění Měsíce – situaci nakresli. 27. Kdy nastává zatmění Slunce – situaci nakresli. 28. Napiš zákon odrazu. 29. Jak vzniká zrcadlový obraz? Jaké má vlastnosti? 30. Vyjmenujte některá zařízení, v nichž se užívají zrcadla.

opakování 2.pololetí 7. ročníku 31. Co je to krátkozrakost? Jaké čočky se používají na nápravu této vady? 32. Co je to dalekozrakost? Jaké čočky se používají na nápravu této vady? 33. Jaká je jednotka optické mohutnosti? 34. Kde se používají čočky? 35. Které buňky lidského oka zobrazují barevný obraz?