Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Advertisements

V ÝROČNÍ ZPRÁVA OBČANSKÉHO SDRUŽENÍ ABC Rok 2012.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo.
Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
PR ve Sdružení Podané Ruce 2010/2011 Roman Hloušek Terénní programy Brno.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Regionální literatura ve venkovských knihovnách Přibližování historie regionu a vytváření vztahu k místu, kde žijeme.
Popularizace výsledků VaV – aktivity Útvaru vnějších vztahů.
ART Oborová brána umění a architektura České oborové brány - současný stav a výhled.
Střední průmyslová škola chemická akademika Heyrovského a
Formální stránka práce
Tomáš Doseděl, Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
VZNIK KRÁTKÉHO FILMU. Fáze vzniku krátkého filmu s komentářem 1. Přípravná fáze 2. Natáčení 3. Zpracování 4. Titulkování Je vhodné sledovat reportáže.
Mediální komunikace ČD
COMENIUS FIT FÜR EUROPA ZŠ Mendelova, Karviná, Česká republika ZŠ Hurbanova, Martin, Slovensko Lucas-Cranach-Schule, Gotha, Německo.
Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
Doprovodné programy I. běh ŠMP – Muzejní výstavnictví Mgr. Dagmar Fialová.
Afrika nevšedníma očima … nejen v českých školách II 2010 Projekt je financován z prostředků Evropské unie a spolufinancován z prostředků vládního programu.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
Seminář knihoven muzeí a galerií, Muzeum Cheb, ADRESÁŘ knihoven muzeí a galerií ČR Praha, Národní knihovna ČR s.
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
Logo společnosti Název společnosti Jméno a příjmení přednášejícího společnosti.
DIDO (Online informační portál pro hendikepované) Projekt DIDO, Posilování civilní společnosti v předvstupním procesu: Grantová podpora neziskových organizací.
Ing. Lubomír Mokráš Jaderná elektrárna Dukovany
Strategický plán rozvoje školy pro období 2006 – Základní škola praktická a Základní škola speciální, Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace.
Tereza Konečná /0 Obálka 2/1 Obálka Titulní list/patitul 2/2.
Jak jsou informovaní naši žáci- dotazníkový průzkum 11/2014 Kyberšikana S postupem doby a technickým vývojem se na scéně objevila tzv. kyberšikana. Jedná.
Jaký byl Březen měsíc internetu 2005? 20. dubna 2005 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Národní knihovna ČR Tel: ,
 Informační portál zaměřený na oblast výtvarného a užitého umění a architektury  Společný projekt 9 knihoven z celé ČR.
PUBLICISTIKA Mgr. Michal Oblouk
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
SVĚTOVÝ DEN VODY AQUA UNITED 2010 AQUA UNITED Vodní noc v aquaparcích Vodní týden v bazénech, wellness centrech aquaparcích a wellness.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
ICT triatlon - 5. ročník triatlonu pro pracovníky ICT Račice června 2010.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
Nabídka týmu PR. Co už můžete využívat dnes: informační bulletin RADAr obecně orientované prezentace k oběma systémům fact sheets  souhrn podkladů pro.
Iniciativa EQUAL v ČR. Iniciativa EQUAL Samostatná forma pomoci ze strukturálních fondů týkající se mezinárodní spolupráce při prosazování nových prostředků.
1 Společnost vědeckotechnických parků ČR Projekt SPINNET CZ.1.07/2.4.00/ Z regionálních workshopů… Petr Konečný Praha, Celostátní konference.
210 mm Národní technická knihovna podporuje.... OPEN ACCESS WEEK
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Moderní zdroj statistických informací.
EUROCENTRUM LIBEREC Třída 1. máje Liberec 3 Telefon:
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. SCICOM – BASIC RNDr. Anna Matoušková, Ph. D.
Monitoring médií Přednáška od 12:15 do 13: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
Typologická matice tisku podle jeho zaměření a cílových skupin čtenářů
Veřejné kampaně Petr Machálek. Co obsahuje správná kampaň? vytčený cíl strategii a taktiku soustavné a proaktivní úsilí plánovitý postup k cíli, krok.
Luděk Janík Budoucnost HYTEP. Historie HYTEP 2006 červen: MPO iniciovalo vznik H 2 platformy prosinec: Založení platformy (ČVUT FS, MEGA, ÚJV,
Studentský projekt Gymnázium Roudnice nad Labem Nenechme to spadnout…
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Galerie - prostor pro zábavu i vzdělávání nabídka programů pro střední školy a možnosti spolupráce.
Síť podpory nadání – propagace a společné projekty Vojtěch Tutr NIDV.
poslání národního pedagogického muzea a knihovny j. a. komenského
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
ARCDATA PRAHA, s. r. o. Ing. Jan Novotný Ostrava, 4. –
Počet účastníků ZD České Budějovice Praha Ostrava
Marketing sportu bp 2086.
JOINME (Journal of Interactive Media)
Média - jak s nimi a jak na ně?
Citační a bibliografické databáze:
ZASTOUPENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE PŘI EU
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Hankook Firemní auto roku 2017
Finanční správa zkouška
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Přehled o esperantu v českých médiích
Městská knihovna jevišovice
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
Účastníkům konference ČES v Kroměříži předkládá PhDr. Pavla Dvořáková
Transkript prezentace:

Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl

Popularizace Medializace

Popularizace Všechny aktivity představující práci SOČ širšímu okruhu osob Medializace

Popularizace Všechny aktivity představující práci SOČ širšímu okruhu osob Medializace Veškeré zmínky o pracích SOČ v médiích

Popularizace - Kde

Vlastní škola – Veřejná obhajoba prací SOČ – Přednáška o práci/účasti ve vyšších kolech – Den SOČ pro veřejnost

Popularizace - Kde Vlastní škola Školy v okolí – Přednášky o zajímavých pracích – Výměna nejlepších studentů do veřejných obhajob – Společné dny SOČ pro veřejnost – Pozor na odborné zaměření škol

Popularizace - Kde Vlastní škola Školy v okolí Knihovny, muzea, galerie – Výstava prací formou posteru – Besedy – Přednášky

Popularizace - Jak

Poster

Popularizace –Jak Poster Veřejná prezentace, obhajoba – Veřejné školní kolo – Speciální kolo pro veřejnost – Spojit s dnem otevřených dveří školy

Popularizace –Jak Poster Veřejná prezentace, obhajoba Přednášky, besedy – Mimo školu – Speciálně o nejlepších pracích – Zážitky studentů z vyšších kol či mezinárodních soutěží

Popularizace –Jak

Medializace - Kde

Tištěná média – Tradiční – Složitost oslovení: střední – Zkusit různé regionální magazíny

Medializace - Kde Tištěná média Audio/video média – Ve většině případů s celostátním dosahem – Složitost oslovení: extrémně vysoká – Zkusit různá regionální rádia a televize

Medializace - Kde Tištěná média Audio/video média Nová média – Internetové verze tradičních médií (iDnes, iHned apod.) Složitost oslovení: střední – Méně významné weby a blogy Složitost oslovení: extrémně nízká

Medializace - Jak

Kontakty na webech médií Syndikát novinářů ( Unie vydavatelů ( Tiráže časopisů

Medializace - Jak Kontakty na webech médií Syndikát novinářů ( Unie vydavatelů ( Tiráže časopisů Ideálně oslovit jasným stručným em Nabídnout konkrétní spolupráci

Medializace - Co Odborný článek – Student připraví popularizační článek o své práci – Rozsah i odbornost přizpůsobí cílovému publiku média

Medializace – Co Odborný článek Rozhovor – Provádí novinář osobně, telefonicky, em – Odpovídat stručně, ale srozumitelně, případně dovysvětlit – Pozor na editorské úpravy (autorizace většinou jen na vyžádání)

Medializace – Co Odborný článek Rozhovor Reportáž – Provádí novinář osobně z vaší akce – Nutno zajistit doprovod, který novináři pomůže s orientací – Předat kontakt pro získání dalších informací

Medializace – Co Odborný článek Rozhovor Reportáž Připravený článek – Škola připraví novináři kompletní článek – Pozor na unikátnost, ne stejný článek více médiím – Pozor na slohovou práci

Medializace – Co Odborný článek Rozhovor Reportáž Připravený článek Tisková zpráva – První odstavec stručné shrnutí – Další odstavce rozvedení, citace – Přiložit fotky (odkaz na ně) – Lze stejnou zprávu všem

Tipy na závěr

Velikost fotografií

Tipy na závěr Velikost fotografií Zjednodušování

Tipy na závěr Velikost fotografií Zjednodušování Časový tlak

Tipy na závěr Velikost fotografií Zjednodušování Časový tlak Zmiňovat SOČ, školu apod.