Slovní druhy- procvičování ohebných sl. druhů- 1-5

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Doplňte i, y HOR - , NAD – LKA, SCHOD -, T – LKO, MOT – KA,
Advertisements

32_04_25 Podmět Anotace Prezentace: Základní větný člen – podmět, výklad s animacemi Vzdělávací oblast, vzdělávací obor Jazyk a jazyková komunikace, Český.
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Řazení událostí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
GEOMETRICKÉ TVARY A JEJICH VELIKOST
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_004_6TR_CJ Autor: Mgr. Renata Stalová.
Ve slovech a ve větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
dy,ty,ny – di, ti, ni opakování
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Číslo v digitálním archivu školy
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_09_05 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují podle učebnice, zápisů.
Evropa: západní a střední Evropa
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Colour a picture Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT ČJ procvičování učiva 4. a 5.ročník
Najdi ve větách volně žijící zvířata Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Rodokmen - jména Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Sloh - pohádky Hádej pohádku
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
Š ABLONA : ICT ČJ Č ÍSLOVKY 5.R. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Podstatná jména Přídavná jména Zájmena Číslovky Slovesa
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec  Anotace: třídění podstatných jmen, tvorba vět, řazení podle abecedy  Autor: Mgr.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Křížovka – příbuzenské vztahy
Stavba těla živočichů Savci
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Škola.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
VY_32_INOVACE_ČJ.3.10 AnotaceMateriál slouží k procvičení a upevnění učiva o slovních druzích AutorMgr. Ivana Venglářová Očekávaný výstupUvádí příklady.
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých mincí Autor Čekalová Sylva Jazyk Čeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
RÝSOVÁNÍ KOLMIC A ROVNOBĚŽEK
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Budík VY_32_Inovace_13VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov.
Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Transkript prezentace:

Slovní druhy- procvičování ohebných sl. druhů- 1-5 Český jazyk Slovní druhy- procvičování ohebných sl. druhů- 1-5 Mgr. Iveta Pízová, 25.4. 2011

Podtrhni v textu rovně pod.jm. a vlnovkou slovesa Maminka vaří oběd. Petr jezdí na koloběžce. Milan čte novou knížku. Punťa se vyhřívá na sluníčku. Tatínek pracuje v garáži. Paní učitelka kontroluje sešity. Babička pracuje na zahrádce. Naše černá kočka chytá myši. Jana kreslí výkres do školy. Autobus přijel pozdě na stanoviště.

Číslovky, přídavná jména a zájmena se promíchaly, označ číslovky zeleně, příd.jm. modře a zájmena žlutě široký pátý patery osmá vaše sto můj zadní hodný šedesát moje pětkrát několik přítulná tato tenhle mnoho deset tvůj dlouhý práce málo dvoje čtyři třicátý milý několikatery

Utvoř správné názvy potravin a napiš šunka hrubá …………………………. káva dětská ………………………… mouka kostkový ……………………… cukr zelený ………………………… čaj čerstvé ………………………… pečivo hovězí ………………………….. maso černá ……………………………

Autor - Mgr. Iveta Pízová Jazyk- Čeština Očekávaný výstup – rozliší pod,jm, slovesa, přídav. jm, zájmena, číslovky, přiřadí vhodná přídavná jména k pod. jm. Speciální vzdělávací potřeby – žádné Klíčová slova – slovní druhy čísel 1-5, poznávání Druh učebního materiálu – Pracovní list Druh interaktivity - Aktivita Cílová skupina – Žák Stupeň a typ vzdělávání - základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina - 9 – 12 let Celková velikost – 99kB