Prezentace týmu Salacracing

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Václav Metlička Cyklokros
Výběr do SCM na sezónu 2009 Michal Vabroušek ÚTM.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
SPEED DOWN Mladá Boleslav
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Výroba CAS 20/4800/400-S2R Tatra 815 Terrno 4x4.2 pro JSDHO Přeštice
Škoda 110 Super Sport „Ferat“. Škoda 110 Super Sport „Ferat“
P R E Z E N T A C E Auto Salač s.r.o.
Mobilní display kampaně
SEZÓNA 2012/2013. TRÉNINKOVÉ JEDNOTKY  POČET TJ: 109  V MINUTÁCH: 8175  V HODINÁCH: 136,25  V DNECH: 5,67.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Tréninkový deník Kondiční trénink Jaroslava Chovancová Učo:191699APAK/PR33.semestr.
49. mistrovství světa ve zpracování textu na počítači
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
Václav Metlička Cyklokros
Personální managament
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Red Bull Stratos NEWTON Media. Akce Pětiletá příprava Stočlenný tým odborníků Rakušan Felix Baumgartner 40 televizních stanic (50 zemí) 130 digitálních.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Animace Demo Animace - Úvodní animace 1. celé najednou.
ELTODO CUP První jarní homerun
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ZAHRADNÍ SEKAČKY DRUPOL
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
PRO MILOVNÍKY STARÝCH STROJŮ
KASKÁDOVÉ STYLY 4.
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Myčka kontejnerů Mo-Ro ve výměnném provedení. Výměnná nástavba.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Dobrý den, jsem Mgr. Zdeněk Šafář * (Trutnov) Kontakt:
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Předmět: Odborný výcvik Ročník: 2. a 3. Téma: Pěstování Rostlin
Dopravní značky Zde si vyzkoušíte zda si aspoň kapku pamatujete dopravní značky. Zkuste to bez pomoci rodičů, sourozenců či internetu. Zde najdete jen.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Bugatti Veyron Valérie Grodová.
Aprilia Rs 125 aprilia.
Výpočet doby vstřiku, jako základní vstupní údaje pro Ř.J
Všestranně využitelný stroj
Lamborghini. Lamborghini Urraco Lamborghini Diablo Lamborghini Galardo Lamborghini Murcielago A o nich budu psát Lamborghini Reveton.
David Hodas Inovace je základ Vaší existence Formule Student na VUT v Brně Vysoké učení technické v Brně.
Toyota Prius Poznámky k přednášce.
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Motor Caterpillar C13 vozu Tatra Phoenix G3
Transkript prezentace:

Prezentace týmu Salacracing

Jméno: Michal Salač jun. Národnost: Česká Republika Narozen: 17.12.1989, Všejany Stav: svobodný Výška: 176 cm Váha: 57 kg Koníčky: Plavání, Thai-box, motokros a vše co se točí okolo aut a motorek e-mail: info@salacracing.cz web: www.salacracing.cz Zájmy: motorismus, obchod, tenis Oblíbené okruhy: Brno, Paortimao, Valencia Oblíbený sportovec: Ben Spies, Kuba a Matěj Smržovi Nejlepší moment kariéry: 2. místo v Brně Alpe Adria a 3. místo v Mostě Alpe Adria třída Superstock 600 Nejhorší moment kariéry: Pád v Brně v prvním kole při ME Superstock 600 Oblíbené jídlo: Rýže těstoviny, kuřecí, hovězí a krůtí maso včetně ryb sem tam nějaká ta mořská potvora:-) Oblíbené pití: Isostar, voda, Red-Bull Oblíbený film: Rychle a zběsile, Pearl Harbor, Kurýr Oblíbený seriál: Simpsnovi, Přátelé, Krok za krokem, Comeback Oblíbená hudba: Kabát, Linkin Park, Nightwish Oblíbená kniha: nečtu, ale MS silničních motocyklů 2009 od pana Rejdy je super...

Závodnická kariéra 2006 - 4.místo MČR 125ccm Sportproduction 2007 - 1.místo MČR 125ccm Sportproduction, 8.místo Alpe-Adria Cup 2008 - 2.místo MČR Volná třída do 600ccm, 10.místo MČR Supersport 2009 – průběžné 1.místo v Alpe-Adria Cup. Poslední dva závody ukončeny a přechod do týmu MS Racing – třída European Superstock 600

Novinky Michal vstupuje do třídy FIM Superstock 1000 s motocyklem Aprilia RSV4 Factory za tovární podpory této značky Nyní se tvrdě připravuje na sezonu a věří ve vynikající výsledky a umístění se na bodovaných pozicích. Koncem února ho čeká testovaní v Albacete,Valencii a Portimau. 9.2.2009 proběhla v Praze, v sídle českého zastoupení motocyklů Aprilia, tisková konference, na které byl představen zbrusu nový závodní speciál Aprilia RSV4 Factory, se kterým tým nastoupí do desetidílného světového poháru Superstocků 1000. První testy plánuje tým na začátek března ve Španělsku. Úvodní závod se koná poslední březnový víkend v portugalském Portimau. Domácí fanoušci mohou MS Racing tým a jeho jezdce vidět na Masarykově okruhu 16. května při Memoriálu Františka Šťastného a především při červencovém mistrovství světa Superbiků.

Aprilia Racing RSV 4 Superstock Typ motoru: čtyřválec do V s úhlem 65°, 4takt, vodou chlazený, rozvod DOHC, 4 ventily na válec Vrtání x zdvih: 78 x 52.3 mm Zdvihový objem: 999,6 ccm Kompresní poměr: MS Racing neuvádí Max. výkon: MS Racing neuvádí Max. kroutící moment: MS Racing neuvádí Rozvor: 1440 mm Výška sedla: 880 mm Světla výška: 105 mm Palivový systém: Airbox plněný dvěma náfuky, 4 weber marelli sání o průměru 48 mm řízené systémem "ride by wire", dva vstřiky na válec, řídící jednotkou řízená délka sání Zapalování: jednou svíčkou na válec, zapalování řízené Aprilia Racing řídící jednotkou dovolující měnit palivové a předstihové mapy, lehký závodní kabelový svazek s displeyem ukazující čas na kolo a základní údaje o motoru Výfukový systém: Akrapovič 4-2-1 s jednou koncovkou karbon-titan Startování motoru: elektrické Převodovka: 6-ti rychlostí, elektronické řazení Sekundární převod: řetěz TSUBAKI 520 Racing-Pro, převody CONTRA Spojka: více lamelová spojka v oleji s mechanickým anti hoppingem Objem nádrže: nádrž se závodním víčkem na 17 litrů Kola: hliníkové ráfky Aprilia s 5ti dělenými paprsky s proti prokluzovou úpravou Pneumatiky - přední: 120/70ZR17 Pirelli SC1 Supercorsa, radiální bezdušová pneumatika Pneumatiky - zadní: 190/50ZR17 Pirelli SC1 Supercorsa, radiální bezdušová pneumatika Odpružení - přední: upside-down přední vidlice s nastavovatelným předpětím, kompresí a odskokem, vnitřní trubky o průměru 43 mm, catridge Öhlins racing Odpružení - zadní: oboustraná hliníková kyvná vidlice, zadní tlumič Öhlins TTX36 s nastavovatelnou délkou, předpětím pružiny, kompresí a odskokem, progresivní přepákování APS Brzdy - přední: 2 plouvoucí disky o průměru 320 mm, lehké nerezové ocelové třmeny Brembo monoblok se čtyřmi pístky o průměru 34 mm, radiální pumpa a ocelové pletené hadice Brzdy - zadní: 1 kotouč o průměru 220 mm s 2 pístky 32 mm, pumpa s integrovanou nádobkou a ocelové pletené hadice Hmotnost: 179 kg v závodním stavu s prázdnou nádrží, rozdělení váhy 52% předek, 48% zadek

Kalendář závodů 2010 Portimao 26.3 - 28.3 Valencia 9.4 - 11.4 Assen  26.3 - 28.3  Valencia 9.4 - 11.4  Assen 23.4 - 25.4  Monza  7.5 - 9.5  Misano Adriatico  25.6 - 27.6  Brno  9.7 - 11.7  Silverstone  30.7 - 1.8  Nurburgring  3.9 - 5.9  Imola  24.9 - 26.9  Magny Cours            1.10 - 3.10

Jméno:Salač Filip #4 Zvláštní faktor: Nejmladší registrovaný český jezdec Narozen : 12.12.2001 Bydliště: Všejany Stav: Svobodný Povolání: školák první rok mám za sebou - je to dřina:-) Výška: 110 cm Váha: 18 kg Záliby: Lego, Playstation, PC Oblíbené jídlo: řízek a kaše  Pití: cola a multivitamín Hudba: disco Začátek závodnické kariéry: 2006 Startovní číslo: 4 Závodní stroj: Polini GP4 reverse Junior Motto: „jezdím pajbu kámo“

Závodnická kariéra 2007- 1.místo Minibike Junior A, Itálie PrimaPassi 1.místo Minibike Junior A, Rakousko 3.-4.místo Minibike Junior A, ČR 2009 - 1.-3.místo Minibike Junior A, Itálie PrimaPassi 1.místo Minibike Junior A, Rakousko 2.místo Minibike Junior A, ČR 5.místo Minibike Junior A, Evropa

Novinky Filip od března 2010 nastupuje do jezdecké školy pod vedením Aspara Martineze a zároveň se chystá na španělské mistrovství Minibike 40, na mistrovství Itálie, ve třídě Prima Passi. V neposlední řadě by chtěl své zkušenosti zúročit v mistrovství Evropy Minibike 40. Tento rok se konal 9. ročník  Zlatého Oříšku , ve kterém se Filip dostal mezi prvních deset vítězů a odvezl si z Brněnského studia sošku Zlatého Oříšku.

Polini 910 GP4 Air Junior Typ motoru: dvoudobý jednoválec chlazený vzduchem Zdvihový objem: 39,69ccm Vrtání a zdvih:36,0x39,0mm Kompresní poměr: 14,0:1 Max. výkon: 4,20 HP (3,1 KW) Výška sedla: 395 mm Palivový systém: SHA 14-14 Startování motoru: elektrické Spojka: odstředivá Pneumatiky – přední/zadní: 90/65 – R6,5 PH5 Pneumatiky - zadní: 190/50ZR17 Brzdy - přední: jednoduché kotoučové 148 mm Brzdy - zadní: jednoduché kotoučové 130mm Délka/šířka: 940mm x 240mm

Kalendář závodů 2010 Minimotos Valencia 27.3 - 28.3 Trofej NORD-Over  Fuorigiri 28.3  Mistrovstvi Emilia Romagna  Circuito del Persico 11.4  Bacarot 18.4 - 19.4  Trofej ITALIA  Galliano Park 25.4  LAGO Max Minimoto Ravena 30.5  Volpiano  Vinaros 5.6 - 6.6  Pomposa MOTO 13.6

Kalendář závodů 2010 Mistrovstvi Emilia Romagna Pomposa MOTO 13.6  Trofej NORD-Over  Fuorigiri 26.6  Trofej ITALIA  Mugellino Minimoto 27.6  Nwe Motopark  Cattolica 4.7  Minimotos  Villena 24.7 - 25.7  ABC Latina 25.7  UEM Road racing mini moto Champ.  Wittgenborn 29.7- 1.8  Oasi Kart  Crevoladossola 22.8 28.8 - 29.8

Kalendář závodů 2010 Minimotos TBD 18.9 - 19.9 Oliva 9.10 - 10.10  Trofej ITALIA  Motodromo Giacomo 17.10  Almenara 23.10 - 24.1

Vize týmu Salacracing Jezdci týmu chtějí co nejlépe prezentovat své partnery a týmy v prestižních světových pohárech Superstock 1000 na motocyklu Aprilia RSV4 Factory s jeho tovární podporou, španělském mistrovství Minibike 40, Mistrovství Itálie Pima Passi a Mistrovství Evropy Minibike 40.

Reklama pro partnery a sponzory 1. Našim partnerům a sponzorům nabízíme zajištění veškeré reklamy a prezentace jejich firem na kamionech přepravujících technické zázemí a hospitality, na závodních motocyklech, kombinézách a popřípadě i na týmovém oblečení.

2. Partneři a sponzoři budou prezentováni v televizním vysíláním přímo z místa dění ( Eurosport / Eurosport 2) , v časopisech, v novinách a tiskových zprávách na internetu. Jejich loga budou vidět i na tiskových konferencích. .

3. Pro partnery a sponzory zajistíme V. I. P 3. Pro partnery a sponzory zajistíme V.I.P. vstupenky včetně kompletního servisu a cateringu na všechny závody Mistrovství světa Superbiků. .

4. Salacracing pořádá různé akce, na kterých si partneři a sponzoři mohou pravidelně vyzkoušet jízdu na závodních motocyklech ..

Díky za Vaši pozornost a spolupráci, Váš Team