Pilotních projekt SIPVZ, okruh D – Implementace výukového softwaru na speciálních školách Soubor výukových prezentací pro zvláštní školu Speciální školy,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Mateřská škola, Základní škola a Praktiucká škola,
Environmentální výchova pro základní školu
Číslo operačního programu: CZ.1017 Název OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: AutoNet, nová kvalita výuky v autooborech na středních.
Střední odborné učiliště gastronomie, u Krbu 521, Praha 10
Speciální školy, České Budějovice, Štítného 3
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.2.06/
Výstupy projektu. Popis projektu Implementace ICT v rámci předmětů biologie a zeměpisu evidenční číslo: 0341P2006 Cílová skupina: Děti, žáci a studenti.
© Radek Maca Státní informační politika ve vzdělávání SIPVZ w w w. e - g r a m. c z ICT plán školy možný přístup k jeho zpracování odbor 55 SIPVZ MŠMT.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jana Homolková ANOTACEPrezentace obsahuje návod jak vytvořit prezentaci, její obsah,
Počítačová grafika - úvod
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Ve školním roce 2010/2011 byly otevřeny dvě přípravné třídy. Přípravné třídy naší školy byly zapojeny do projektu "Společně to dokážeme". Je to program.
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.15 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. PowerPoint - animace Typ: DUM - kombinovaný.
ROZPOČET PROJEKTU Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka -základní krok do života Registrační číslo:CZ.1.07/1.2.33/
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
ICT – 2 – 3 – 36 HV Dětský sbor Anotace: Prezentace slouží k procvičení poslechových dovedností dětí a zopakování pojmů z hudební výchovy. Prezentace.
Využití interaktivní tabule ve výuce Projekt „Modernizace výuky pomocí ICT s ohledem na žáky se SVP“
Počítačová grafika a digitální fotografie ve škole
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34
Název projektu: Průvodce světem Multimédií CZ.1.07/3.2.06/ reg. č.: CZ.1.07/3.2.06/ Vzdělávací moduly - obsah 21.
INFORMATIKA 9 Využití multimédií
Úspora času Větší interaktivita hodiny Větší názornost Univerzální nástroj – různá čidla Fyzika, chemie, biologie – mezipředmětové vztahy např. M, Inf.,
Anotace Žák se seznámí s víceúrovňovým číslováním v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže využít funkci víceúrovňové.
ICT ve výuce chemie pro posluchače Studia k výkonu specializovaných činností (ICV) Mgr. Martin Dojiva.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_UCE135 Jméno autora:Ing. Alena Urešová Třída/ročník:2. a 4. r. Datum vytvoření: Výukový materiál zpracován.
Využití počítače ve výuce zeměpisu Školení SIPVZ – úroveň S Školitel: Antonín Jalovec.
CZ.1.07/1.2.17/ Základní informace o projektu  Rozpočet projektu: ,- Kč (žádné spolufinancování)  Příjemce projektu: ZŠ a MŠ Brno,
Výběr adekvátních vyučovacích metod při fixaci a kontrole znalostí v rámci ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Identifikátor materiálu: EU
VY_32_INOVACE_In 6.,7.18 PowerPoint - Zásady pro zpracování počítačové prezentace Anotace: Žák se seznámí se zásadami zpracování počítačové prezentace.
Maturita 2008? Společná část Profilová část.
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
web: tel.: ředitelka školy: Mgr. Milada Němcová KONTAKT:
ICT – 2 – 3 – 39 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vltava
ICT 2 – 3 – HUDEBNÍ VÝCHOVA – hudební rytmus
Průřezová témata klíčových kompetencí
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č. materiálu:VY_32_INOVACE_437.
Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_UCE137 Jméno autora:Ing. Alena Urešová Třída/ročník:2., 3. a 4. r. Datum vytvoření: Výukový materiál.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_19.
Základní škola, Březinská 1702, Vlašim
Rámcové a školní vzdělávací programy
Školní vzdělávací program výuka informatiky
DIDAKTIKA FYZIKY I. 7 Fyzikální učebnice
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Jana Novotná Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_PEDAGOGIKA_PSYCHOLOGIE_19.
EU peníze školám Zasíťování školy Rekonstrukce podlahy v tělocvičně Arboretum – Přírodní učebna Odborná pracovna humanitních předmětů Dokončení výměny.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Implementace moderní "technické" počítačové grafiky do ŠVP s důrazem na tvorbu zpracovaných výstupů, zpracování návrhů dodatků do ŠVP v TV.
SIPVZ 0281P2005 Výuka studentů v odborných předmětech pomocí prezentačních, grafických a databázových programů zpracovatel: ing. Svobodová Jana Quitta.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Software Počítače - rozdělení podle účelu
Grafické programy - opakování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Základní škola, Most, Jakuba Arbesa 2454
Elektronické doplňky k učebnicím fyziky pro ZŠ
Koláž Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Školní vzdělávací program
SIPVZ – úvodní modul P ICT a změny ve výuce (2 h) metodické poznámky.
Transkript prezentace:

Pilotních projekt SIPVZ, okruh D – Implementace výukového softwaru na speciálních školách Soubor výukových prezentací pro zvláštní školu Speciální školy, České Budějovice, Štítného 3 Tel., fax: Web:

Popis projektu Úkolem projektu je vytvořit baterii prezentací v programu Microsoft PowerPoint, které obsáhnou stručně a názorně učivo vybraných vzdělávacích předmětů zvláštní školy a formou jednoduchých vědomostních testů zajistí zpětnou vazbu.

Hlavní cíle projektu  vytvořit názornou učební pomůcku  rozšířit technické a programové vybavení školy  využít a rozvíjet dovednosti a schopnosti pedagogů v oblasti ICT  naučit žáky efektivně ovládat a využívat počítač

Zdůvodnění projektu Výuka žáků ve zvláštní škole vychází vzhledem k úrovni jejich rozumových schopností ze zásad  názornosti  aktivity žáků  soustavnosti  trvalosti  přiměřenosti

Nabídka názorných pomůcek  Výukové programy pro základní školu neodpovídají osnovám ani schopnostem žáků  Učebnice s malým množstvím obrázků a převahou textu  Nedostatek finančních prostředků na názorné pomůcky

Opakování a zpětná vazba Použití prezentací:  názorná prezentace nového učiva v hodině (s využitím projekční techniky)  opakování (projekce nebo v počítačové učebně)  procvičování (testové prezentace)

Vybrané vzdělávací předměty  Zeměpis 7. – 9. ročník  Fyzika 7. – 9. ročník  Chemie 9. ročník  Hudební výchova (portréty významných hudebních skladatelů)  Pracovní vyučování (dílenské práce)

Realizátoři projektu  Marie Dudová (chemie)  Jana Pečmanová (zeměpis)  Ivo Mynář (pracovní vyučování)  Eduard Trost (pracovní vyučování, hudební výchova)  Jiří Zemko (pracovní vyučování, fyzika)

Rozpočet projektu

Pořízené technické vybavení  skener HP 4600p  tablet Wacom Graphire3 Studio

Pořízené programové vybavení  multilicence grafického editoru ZONER Callisto 4  kolegce klipartů na CD ROM

Zdroje obrázků  kliparty  naskenované obrázky z učebnic a naučných encyklopedií  Internet  vlastní digitální fotografie  obrázky vytvořené grafickým editorem

Soubor prezentací Celý soubor obsahuje přibližně 100 prezentací:  Zeměpis: 11 prezentací  Fyzika: 15 prezentací + 17 testů  Chemie: 8 prezentací + 8 testů  Hudební výchova: 10 prezentací  Pracovní vyučování: 17 prez. + 9 testů

Přenositelnost projektu Na procesu posuzování prezentací se podílejí všichni pedagogové naší školy a další dvě školy:  Zvláštní škola Český Krumlov  Speciální školy Tábor

Současný stav projektu Projekt má za sebou první část – vytvoření baterie prezentací. V průběhu školního roku se bude soubor prezentací postupně prověřovat, případně opravovat, doplňovat a rozšiřovat.

Pokračování projektu  zpracování dalších vzdělávacích předmětů (dějepis, přírodopis)  zpracování průřezových témat (enviromentální výchova, dopravní výchova, zdravotní výchova …)  vytipování další počítačové podpory výuky (programy, Internet)  zapojení dalších kolegů do tvůrčí práce