NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Advertisements

Deník veřejné knihovny na rok 2009 Změny v evidenci činnosti knihoven.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Občanská výchova Tematická oblast: Člověk.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Září 2008 Mobil jako sedmé masmédium Tomáš Zeman.
Mobilní display kampaně
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
NetMonitor jaké služby nabízí a jak s ním pracujeme CIF
Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval: Mgr. Pavel Drobil, Náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval:
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Milan Šmíd - Tisková konference UPC UPC European Television Survey české detaily Co ještě ukázal panevropský televizní průzkum UPC?
S námi máte informační předstih!
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
Digitální publikace a e-knihy v Ústavu pro českou literaturu AV ČR Pavel Janáček, Michal Kosák, Praha,
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Komunikace o evropských fondech Názory široké veřejnosti Tisková konference Ministerstva pro místní rozvoj
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
KONOPNÉ PRODUKTY V ČR užívání, produkce, trh a metodika poradenství pro uživatele Pešek R., Mravčík V. Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Zábavná matematika.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání provozů dílčích knihoven.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
JARNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2012 Signální souhrnné výsledky (tisková konference ) CERMAT
Aktivita č.2: Podnikání a právo
Informatika - prezentace
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Rádio 4You PREZENTACE NOVÉ ROZHLASOVÉ STANICE SEMESTRÁLNÍ PRÁCE Z PŘEDMĚTU – TELEKOMUNIKACE – 14TC MICHAL DVOŘÁK 3-70.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Přednost početních operací
Masová komunikace, masová média
Marketingová komunikace
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
1 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
STRUKTURA - MULTIMEDIÁLNÍ ASPEKTY PŘEDVÁDĚNÍ doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
CO O FACEBOOKU (FB) NEVÍTE
ANOPRESS IT PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Co děláme, když nejsme na internetu 27. dubna 2010 Internet Advertising Conference.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Marketingová komunikace
Transkript prezentace:

NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. INCHEBA EXPO PRAHA, s.r.o. doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. pavlu@amasia.cz

REKLAMA JAKO CELEK V ROCE 2008 – V MLD KČ – 25,81 NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ Podle agentury OMD v roce 2008 do reklamy bude investováno 25,81 mld Podle ARBO MEDIA téměř 19 mld, REALITA ASI MEZI. REKLAMA JAKO CELEK V ROCE 2008 – V MLD KČ – 25,81 Televizní reklama Tisková reklama Internetová reklama Rozhlasová reklama Venkovní reklama In store reklama Kinoreklama 10,25 8,15 3,08 2,27 1,59 0,39 0,08 doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., pavlu@amasia.cz ::

NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ Internet je masové médium se stále dynamičtějším vývojem: Přednost internetu před TV obrazovkou dávají mladí lidé ve věku 16-24 let. 82% využívá internet pět až sedm dnů v týdnu, televizi tak často 77% v téže věkové kategorii. Web ale není jen předmětem zájmu mladé generace. Ve stříbrné generaci (starší 55 let) stoupl meziročně počet uživatelů internetu o 12%. Web používá také o 8% žen více, než v loňském roce. V těchto 10 zemích užívá internet denně 169 milionů lidí. Týdně jsou na webu 11,9 hodiny. Více než 48 milionů z nich je intenzivními uživateli sítě a jsou aktivně připojeni týdně více než 16 hodin. I když hlavním důvodem připojení k internetu je hledání relevantních informací z různých oborů (tento důvod uvedlo 87% respondentů – uživatelů webu), je zde ještě řada dalších motivů: 81% pracuje s elektronickou poštou, 42% se účastní společenských sítí, 31% stahuje z webu hudbu a poslouchá rozhlas, 30% sleduje film nebo video, 26% se účastní diskusních fór. doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., pavlu@amasia.cz ::

JAK BY MĚLY REAGOVAT VELETRHY? NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ Jak uvádí poslední výzkum FACTUM INVENIO v naší republice se počet Čechů starších 15 let , kteří se připojují k internetu, zvýšil na 53%, v roce 2005 to bylo pouze 44%, v roce 2001 jen 26%. K internetu se připojuje především mladší generace, lidé s VŠ vzděláním a vyšším příjmem. V současnosti – červen 2007 – je připojeno k internetu 37% domácností, v roce 2005 to bylo 24%. Český uživatel především prostřednictvím internetu elektronicky komunikuje – 99%, vyhledává praktické informace – 98%, hledá nové poznatky – 94%, pro 92% je internet zdrojem zpravodajství, 88% jej využívá při svých zálibách atd. Je tedy zřejmé, že trvale dochází k přesunu zájmů veřejnosti mezi jednotlivými informačními zdroji, trvale jsou hledána média, která by komfortněji než ostatní, uspokojila informační potřeby. JAK BY MĚLY REAGOVAT VELETRHY? doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., pavlu@amasia.cz ::

NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., pavlu@amasia.cz ::

Výzkum agentury MATHER 2007– odpovědi více než 300 ředitelů marketingu NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ Výzkum agentury MATHER 2007– odpovědi více než 300 ředitelů marketingu českých podniků - jak intenzivně se věnují nalézání nových prostředků MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., pavlu@amasia.cz ::

JAKO PROSTŘEDKY DNES VYUŽÍVAJÍ V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ JAKO PROSTŘEDKY DNES VYUŽÍVAJÍ V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI PRODUCT PLACEMENT – 34% MOBILNÍ REKLAMA telefony – 14% VIRÁLNÍ KAMPANĚ - 14% SOCIÁLNÍ SÍTĚ A BLOGY – 10% OOH MEDIA – 10% GUERILLA AKCE – 7% REKLAMNÍ PLOCHY V POČ.HRÁCH A VIRTUÁLNÍCH REALITÁCH – 7% VIDEO NA WEBU – 3% doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., pavlu@amasia.cz ::

NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., pavlu@amasia.cz ::

Společnost DELOITTE zkoumala v celosvětovém výzkumu 2007 vývojové NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ Společnost DELOITTE zkoumala v celosvětovém výzkumu 2007 vývojové marketingové a obchodní trendy, které výrazně podtrhují některé tendence a trendy českého prostředí. Předplatné elektronických médií dosahuje až 10-18% příjmů vydavatelů tištěných informací. Za reklamu na internetu zadavatelé zaplatí 20 miliard USD ročně a spotřebitelé na jejich podněty utratí 2 miliardy USD. Stále ještě si ale 439 milionů lidí ve 230 zemích světa denně kupuje noviny. Na světě vychází 1,4 miliardy výtisků časopisů a ročně se prodá na 3 miliardy svazků knih. Výzkumy ukazují, že text v rozsahu větším než 800 slov lidé raději čtou na papíře, než na monitoru. Ve Velké Britanii se ročně utratí za hlasovací SMS do televizních pořadů 458 milionů USD.V hodnotách miliard dolarů se pohybuje prodej zboží prostřednictvím teleshoppingu. doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., pavlu@amasia.cz ::