Přírodovědný projekt 2. tříd

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Klíčová aktivita: 03 Člověk a příroda 2. Přírodovědný pobyt 4. skupina.
Advertisements

NEPOŘÁDEK V NAŠICH LESÍCH
Význam malých vodních ploch pro krajinu
Reportáže Fotodokumentace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola Rychvald okres Karviná příspěvková organizace Školní pracovní název ŠVP PŘÍLIV – PŘÍ roda LI dé V ěda Učebna pro výuku environmentální.
Organizace ochrany přírody v ČR
Mateřská škola u Bílého králíka, s. r. o
Život v lese na podzim Mgr. Iveta Honzejková.
Katrin Monczková Ivana Nevěřilová Monika Jonešová
Listnaté stromy a keře 4. ročník
(Tvorba naučné stezky, na které se seznámíte s hlavními druhy našich dřevin)
2.PROJEKTOVÝ DEN Let‘s play together. V ÁNOČNÍ TRADICE Žáci se seznámili s vánočními tradicemi partnerských zemí. Zaujalo je například rozdílné sváteční.
EKOSYSTÉM LES – stromy jehličnaté a listnaté
Fotonoviny oddílu Pusík a Knoflíci z PS Nepomuk 5.2. Pusíkovci vytvářeli nádherné motýlky.
LESY MÍRNÉHO PÁSU – VÝZNAM ZELENĚ PRO ČLOVĚKA
Další listnaté dřeviny
Výskyt a ochrana v ČR Jitka Uhlíková AOPK ČR
ROZMANITOST PŘÍRODY V EVROPĚ
Klíčová aktivita: 03 Člověk a příroda 2. Přírodovědný pobyt 2. skupina.
název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
H R Á T K Y S P Ř Í R O D O U. Gymnázium Rýmařov připravilo zábavnou soutěž s ekologickou tematikou plnou zajímavých úkolů pro třídy všech škol v našem.
Přírodovědné školní portfolio
Botanická zahrada Dalovice Virtuální procházka reálným areálem.
Krytosemenné rostliny
R O S T L I N Y K R Y T O S E M E N N É
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
Listnaté lesy Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.23
Den Základní škola Rokytnice Česká republika Vsetín.
Terénní cvičné středisko výchovy a vzdělávání pro TUR.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Klíčová aktivita: 03 Člověk a příroda 3. Přírodovědný pobyt Pec pod Sněžkou - penzion Zákoutí 3. skupina.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Základní škola a Mateřská škola Horní Stropnice Školy pro venkov.
PREZENTACE O čtyřech letech učení fyziky na této škole očima Karla Kratochvíla & Martina Hortvíka.
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
ZEk 1.část Úvod a dendrologie
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
K přírodě aktivně!.
Prezentace Projektové soustředění žáků Gymnázia, Pardubice, Mozartova 449 Žáci semináře z biologie a vybraní úspěšní řešitelé soutěží zúčastnilo se 30.
Trénink krytosemenných dřevin
OCHRANA PŘÍRODY NA ÚZEMÍ HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
VY_32_INOVACE_24_Listnaté stromy Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Žaneta Fiebigerová.
Petr Salamon.  Jaké individuální životní motivy způsobily, že se brněnští environmentalisté vydali tímto směrem?  V rámci druhé otázky jsem se snažil.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_32_INOVACE_11_PRVOUKA.
Český svaz ochránců přírody – Regionální sdružení Iris EVP Den Země Exkurze Semináře Besedy Den stromů Zlatý list Tvořivé dílny Vycházky Ukliďme si svět.
Přírodní společenstva v České republice Martin Chlumský Dis. 3. ročník BI-TV Pedagogická fakulta UK Kateřina Vaněčková PdF UK Praha Helena Jedličková.
Krajská konference EVVO 2016 Děti v přírodě – jde to i v Praze! 4. října 2016 SEV HMP Toulcův dvůr.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Meclov, příspěvková organizace AUTOR: Blanka Petlánová NÁZEV: VY_32_INOVACE_Pr2_17_Listnaté stromy TEMA: Listnaté.
Ekosystém les Stromy Přírodověda 4. ročník
DEN ZEMĚ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
Krytosemenné lesní dřeviny.
Přírodní společenstva v České republice
Živé organizmy Součástí živé přírody jsou houby, rostliny, zvířata a lidí. Nazýváme je živé přírodniny nebo také živé organizmy.
Vzniklo z projektu: CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
Živočichové Společné znaky: Přijímají vodu a potravu, vylučují.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP (ČaS/I)
VYNÁŠENÍ MORANY
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Přírodní společenstva v České republice: LES
Les v průběhu roku Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
VY_32_INOVACE_04_Rozmanitost přírody-lesy v ČR
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Vycházka do lesa – hrajeme si na vědce
Mapky přirozených ekosystémů z naší přírody
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Transkript prezentace:

Přírodovědný projekt 2. tříd Středa 17. října 2007

OCHRANA PŘÍRODY V KLADENSKÉM REGIONU II. ROČNÍKY - 17.10. 2007 tř. učitelky: II.A Jana Doskočilová II.B Pavla Balejová II.C Iveta Tomíčková

PŘÍPRAVA PROJEKTU V hodinách prvouky a českého jazyka jsme děti seznámily s ohroženými a chráněnými druhy rostlin a živočichů. Vysvětlili jsme si příčiny jejich ohrožení a dopad lidské činnosti na stav přírody. Společně jsme prošli naučnou stezku ohrožených druhů ptactva, kterou připravili v budově naší školy žáci 4. ročníku, a kde jsme se dozvěděli mnoho zajímavostí o 19 druzích ohroženého ptactva na Kladensku.

PŘÍRODOVĚDNÁ VYCHÁZKA Ve středu 17.10. 2007 jsme uspořádaly pro děti procházku lesoparkem Bažantnice přes umělou přírodní nádrž na Lidickém potoce.

UMĚLÁ PRŮTOČNÁ NÁDRŽ NA LIDICKÉM POTOCE

Vybaveny atlasy stromů jsme dětem vysvětlily základní poznávací znaky těchto dřevin: javor babyka, dub šípák a jeřáb muk. Během vycházky nám děti nanosily velké množství listů stromů. Většinou to bohužel byly listy jiných druhů (dub letní a javor mléč). V této lokalitě se nám nepodařilo hledané druhy stromů nalézt.

FROTÁŽ KŮRY STROMŮ Vycházku jsme využili i ke sledování změn listnatých stromů v závislosti na počasí a k výtvarným aktivitám, kdy děti vytvářely frotáž kůry sledovaných stromů.

Přestože se nám nepodařil hlavní cíl dnešní vycházky – najít a zmapovat ohrožené druhy stromů, dětem se vycházka moc líbila a hned druhý den přinesla Kačka Štamfestová ze II.C vylisovaný list javoru babyka, který našla na Vinařické horce během jiné školní akce.

POKRAČOVÁNÍ PROJEKTU Během zimních měsíců se s dětmi budeme zabývat přezimováním dravců a obojživelníků a zúčastníme se připravované ukázky živých dravců.

Konec prezentace