Jak vybudovat úspěšný webový portál?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
Od nápadu k úspěšnému řešení Radim Klaška TenSeconds.cz.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Informace o přípravě IPRÚ Liberec - Jablonec nad Nisou I NTEGROVANÝ P LÁN R OZVOJE Ú ZEMÍ LIBEREC – JABLONEC NAD NISOU INFORMACE O PŘÍPRAVĚ.
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
Oficiální portál ČR Kateřina Zachová, Marek Tupý.
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Nové funkce v novém Skliku
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Internetové poradenství na portálech e-Governmentu Jana Andrýsková, Jiří Hřebíček Provozně ekonomická fakulta, MZLU Brno.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
WEBOVÝ PORTÁL O POČÍTAČOVÝCH HRÁCH ROMAN POSPĚCH.
Poradenský proces Plánování akce. Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného problému Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
1. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 10:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
Vysoká škola technická a ekonomická
Plán udržitelné městské mobility Olomouce z pohledu zpracovatele
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Projekty MARSL.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Aplikace nových forem marketingu
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Autor práce: Michaela Janová
Značka „Českosaské Švýcarsko
Prezentace obchodního plánu
V hotelnictví a cestovním ruchu
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Společně pro Telč – Piráti a Zelení
Transkript prezentace:

Jak vybudovat úspěšný webový portál? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.

Základem je dobrý nápad

Základem je dobrý nápad Turistika.cz - Sami uživatelé vytvářejí svůj obsah (seo) Unikátní systém odměňování = motivace Komunitní fce

HODNOTA pro uživatele je KLÍČOVÁ

HODNOTA pro uživatele je KLÍČOVÁ Turistika.cz Něčí zkušenost, zážitek je nenahraditelná informace Velké množství článků Aktuální informace, uživatelé vzájemně doplňují a aktualizují informace + diskusní fórum

Jak začít? Nápad a Vize

Jak začít? Nápad a Vize Turistika.cz VIZE je důležitá pro vás, pro vaše partnery, pro vaše uživatele - SWOT analýza, průzkum trhu

Udělat jednoduchý a přehledný web

Udělat jednoduchý a přehledný web Turistika.cz Na první pohled musí být vidět - o čem web je - kde je jeho hodnota pro uživatele - Příliš grafiky škodí

Obchodní modely, partnerství

Obchodní modely, partnerství Turistika.cz Propojení s největšími komunitami a organizacemi cestovního ruchu Klub Českých Turistů, Sběratelé turistických známek Asociace novinářů a publicistů cestovního ruchu (PR) Obchodní modely a strategické partnerství Doprava – České Dráhy, Služby – Čedok, Foto Škoda, ČSOB Další OM – ubytování, zájezdy, regionální reklama, PR, bannery, text. reklama, soutěže,

PR + Marketing

PR + Marketing Turistika.cz PR: být jedinečný, unikátní = dobré téma pro novináře - Kam se nejvíce jezdí, kde se lidé ubytovávají, neoblíbenější hory, apod Marketing: PPC,cílená reciproční reklama – internet + (outdoor)

Možnost oslovit investora

Možnost oslovit investora Peněz je více než dobrých nápadů Definujte si svá očekávání od investora a potřeby Předložte jednoduché a věcné plány do budoucna (náklady, obraty, core business, apod.)  vybírejte si, udělejte si vlastní tendr

Nápad  Vize  SWOT + konkurence  projekt  sales + PR Shrnutí Nápad  Vize  SWOT + konkurence  projekt  sales + PR

Největší umění je skončit včas Naděje není řešení

Soutěž o úspěšný projekt Vytvořte 4 pracovní skupiny Hlavní cena: KMbanka na 2.000 km

Soutěž o úspěšný projekt Vylosujte si jeden z projektů Pivaři.cz, Kámošky.cz, Osamělí.cz, Rozhovory.cz

Soutěž o úspěšný projekt Připravte si Vizi Návrh hlavní stránky OM MKTG a PR strategii

Soutěž o úspěšný projekt Hodnocení (1 – 5, jako ve škole) Vize Návrh hlavní stránky OM MKTG a PR strategii

Jirka Pilnáček, jirka@turistika.cz Děkuji za pozornost Jirka Pilnáček, jirka@turistika.cz