Jak vybudovat úspěšný webový portál? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Základem je dobrý nápad
Základem je dobrý nápad Turistika.cz - Sami uživatelé vytvářejí svůj obsah (seo) Unikátní systém odměňování = motivace Komunitní fce
HODNOTA pro uživatele je KLÍČOVÁ
HODNOTA pro uživatele je KLÍČOVÁ Turistika.cz Něčí zkušenost, zážitek je nenahraditelná informace Velké množství článků Aktuální informace, uživatelé vzájemně doplňují a aktualizují informace + diskusní fórum
Jak začít? Nápad a Vize
Jak začít? Nápad a Vize Turistika.cz VIZE je důležitá pro vás, pro vaše partnery, pro vaše uživatele - SWOT analýza, průzkum trhu
Udělat jednoduchý a přehledný web
Udělat jednoduchý a přehledný web Turistika.cz Na první pohled musí být vidět - o čem web je - kde je jeho hodnota pro uživatele - Příliš grafiky škodí
Obchodní modely, partnerství
Obchodní modely, partnerství Turistika.cz Propojení s největšími komunitami a organizacemi cestovního ruchu Klub Českých Turistů, Sběratelé turistických známek Asociace novinářů a publicistů cestovního ruchu (PR) Obchodní modely a strategické partnerství Doprava – České Dráhy, Služby – Čedok, Foto Škoda, ČSOB Další OM – ubytování, zájezdy, regionální reklama, PR, bannery, text. reklama, soutěže,
PR + Marketing
PR + Marketing Turistika.cz PR: být jedinečný, unikátní = dobré téma pro novináře - Kam se nejvíce jezdí, kde se lidé ubytovávají, neoblíbenější hory, apod Marketing: PPC,cílená reciproční reklama – internet + (outdoor)
Možnost oslovit investora
Možnost oslovit investora Peněz je více než dobrých nápadů Definujte si svá očekávání od investora a potřeby Předložte jednoduché a věcné plány do budoucna (náklady, obraty, core business, apod.) vybírejte si, udělejte si vlastní tendr
Nápad Vize SWOT + konkurence projekt sales + PR Shrnutí Nápad Vize SWOT + konkurence projekt sales + PR
Největší umění je skončit včas Naděje není řešení
Soutěž o úspěšný projekt Vytvořte 4 pracovní skupiny Hlavní cena: KMbanka na 2.000 km
Soutěž o úspěšný projekt Vylosujte si jeden z projektů Pivaři.cz, Kámošky.cz, Osamělí.cz, Rozhovory.cz
Soutěž o úspěšný projekt Připravte si Vizi Návrh hlavní stránky OM MKTG a PR strategii
Soutěž o úspěšný projekt Hodnocení (1 – 5, jako ve škole) Vize Návrh hlavní stránky OM MKTG a PR strategii
Jirka Pilnáček, jirka@turistika.cz Děkuji za pozornost Jirka Pilnáček, jirka@turistika.cz