Matematika 2 Sčítání a odčítání do 20.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Doudleby Autor : Mgr. Jana Blažková Téma : Násobilka v oboru do 100 Název : VY_32_INOVACE_20_DĚLENÍ 6-9 Číslo.
Advertisements

 V čajovně jsou 3 řady po 6 stolcích, u každého stolku jsou 4 židličky.  Kolik hostů se vejde do čajovny?
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_13_01_ba nka, bankomat Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spo ř ilovAUTOR : Hana SlavíkováNÁZEV : VY_42_INOVACE_MATEMATIKA 5_30. Po č ítání s kilogramyTÉMA :Po č ítání s kilogramy Č.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_010 Šablona: Název školy: Základní škola Panenský Týne Panenský Týnec 166.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Slovní úlohy s přechodem přes 10 Název sady: Matematika 2.ročník.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Sčítání a odčítání mnohočlenů jednočlen 3x 2 4y5z 3 4x 2 y + -5x 3 x.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
zpracovaný v rámci projektu
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
Početní operace v oboru přirozených čísel
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
PRŮMĚRNÁ RYCHLOST SLOVNÍ ÚLOHY
SČÍTÁME A ODČÍTÁME DESÍTKY
(2a2 – b) . (-5a) 3a . (4a + 5) (2x + 3y) . (5x – 4y)
Vypočítej a zaokrouhli
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Sčítání desetinných čísel
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_07_FYZIKA
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Sčítání do 100 (s přechodem přes základ)
PROCENTA - trojčlenkou
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
zpracovaný v rámci projektu
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_17 _Zaokrouhlování čísel nad
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
SLOVNÍ ÚLOHY ŘEŠENÉ ROVNICÍ (o směsích)
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
PRŮMĚRNÁ RYCHLOST SLOVNÍ ÚLOHY
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
VY_32_INOVACE_19_18_odčítání do 100 s přechodem desítky
SHODNOST TROJÚHELNÍKŮ
Násobení a dělení číslem 5
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Miroslava Tomanová
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Sčítání do 100 (bez přechodu)
MATEMATIKA Z PAŘEZOVÉ CHALOUPKY
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
11.1 Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
VY_32_INOVACE_Sib_II_07 Řešení slovních úloh 1
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Jednotky délky VY_32_Inovace_16 TK-1 Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_05_ Počítání do 5 Autor
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
Tvrdé a měkké souhlásky
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Slovní úlohy řešené rovnicemi nebo soustavami rovnic
Písemné sčítání a odčítání do
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 5 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
20.1 Malá násobilka - násobení
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Matematika 1. ročník Rozklad č. 6.
Měkké skupiny ži ši či ři ci ji
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí
Sčítání a odčítání do sta
Transkript prezentace:

Matematika 2 Sčítání a odčítání do 20

< Sčítání do 20 ….. 9 + 3 = ( 9 + 1 ) + 2 = 10 + 2 = 12 1 2 1 2 Počítej. 4 + 7 = 9 + 5 = 3 + 8 = 8 + 2 = 1 + 7 = 5 + 7 = 3 + 4 = 9 + 0 = 6 + 5 = 7 + 6 = 10 + 7 = 9 + 6 = 2 + 4 = 5 + ___ = 10 10 = 8 + ___ 2 + ___ = 10 10 = 4 + ___ 6 + ___ = 10 10 = 1 + ___ 7 + ___ = 10 10 = 3 + ___ 9 + ___ = 10 10 = 0 + ___ a 5 8 10 7 3 9 6 1 b 4 2 a+b

Zapiš dva příklady na + dva příklady na - . 9 14 5 10 4 6 7 12 5 _________________ _________________ _________________ _________________ _________________ _________________ _________________ _________________ _________________ _________________ _________________ _________________ Vypočítej a zakroužkuj správný výsledek. Najdi a oprav chyby. x x 7 + 6 = 12 4 + 5 = 9 9 + 2 = 11 3 + 8 = 10 5 + 7 = 12 13 2 + 4 + 6 = ___ 14 10 12 8 + 7 + 2 = ___ 16 17 15 3 + 7 + 9 = ___ 19 18 20 10 + 6 + 1 = ___ 17 11 16 x x x x 11 x x

> Odčítání …… 12 - 8 = ( 12 - 2 ) - 6 = 10 - 6 = 4 2 6 2 6 Odčítej do 10. 12 - ___ = 10 15 - ___ = 10 10 = 18 - ___ 17 - ___ = 10 18 - ___ = 10 10 = 14 - ___ 11 - ___ = 10 13 - ___ = 10 10 = 11 - ___ 19 - ___ = 10 10 - ___ = 10 10 = 19 - ___ 14 - ___ = 10 16 - ___ = 10 10 = 16 - ___ Odčítej. 17 - 5 = 20 - 5 = 16 - 4 - 6 - 2 - 1 = 3 12 - 6 = 14 - 8 = 20 - 2 - 3 - 7 - 5 = 3 11 - 7 = 18 - 4 = 12 - 4 - 1 - 6 - 1 = 15 - 3 = 13 - 9 = 19 - 8 - 2 - 5 - 3 = 1

Pan Novotný má 15 slepic a 2 kohouty. Svému sousedovi prodal Vyřeš slovní úlohu. Pan Novotný má 15 slepic a 2 kohouty. Svému sousedovi prodal 8 slepic. Kolik kusů drůbeže panu Novotnému zůstalo? Zápis: _____________________ _____________________ Výpočet: ______________________________________________________________________ Odpověď: ______________________________________________________________________

V prezentaci byly použity vlastní materiály .