AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_27 Anglický jazyk 2. stupeň TEMA: Anglický jazyk 2. stupeň ČÍSLO PROJEKTU: 2674/21/7.1.4/2011
ANOTACE Výukový materiál je určen žákům 6. ročníku základní školy. Materiál obsahuje animace. Pomocí nich je žák postupně seznamován se tvořením druhého a třetího stupně nepravidelných přídavných jmen. Autor: Mgr. Petr Punčochář Jazyk: anglický Očekávaný výstup: žák vytváří druhý a třetí stupeň přídavných jmen Klíčová slova: anglický jazyk, přídavná jména, druhý stupeň, třetí stupeň Druh učebního materiálu: prezentace – využití interaktivní tabule Klíčové kompetence: kompetence k učení, řešení problémů, komunikativní Na výukový materiál reagovali žáci podle očekávání
COMPARATIVES AND SUPERLATIVES DRUHÝ A TŘETÍ STUPEŇ Některá přídavná jména se stupňují nepravidelně. Jejich tvary si musíme zapamatovat. good better the best bad worse the worst far further furthest
high miserable dry good heavy intelligent far stupid cold short bad higher the highest more miserable the most miserable drier the driest better the best heavier the heaviest more intelligent the most intelligent further the furthest more stupid the most stupid colder the coldest shorter the shortest worse the worst
The most expencive ……………………..thing in this classroom is computer. (expencive) Biology is …………………….. subject than History. (interesting) My homework was …………………….. in our class. (good) These jeans fit me …………………….. than those? (good) It is …………………….. shop in the town. (bad) The museum is …………………….. than the theater. (far) more interesting the best better the worst