Centrální Evidence Vad - CEV -

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Program pro rychlé hlášení poruch strojů a zařízení
Advertisements

Objednatel Cíl projektu Dokumentace Technologie Aktualizace a správa dat Publikace dat DIGITÁLNÍ MAPA PRAHY Petr Šebesta.
Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Harmonogram implementace IS v běžné praxi - informatika ZMVS.
Podpora terénních prací v projektu NIKM - národní inventarizace kontaminovaných míst, automatizace úloh Roman Bukáček, Jiří Chroust, Petr Pala, Jiří Zvolánek,
Kontrola stavu zakázky - Správce technické infrastruktury
Zakázkově vytvořená aplikace Technologický software HTH8 s.r.o, Eimova 880, Polička, tel.: , fax: ,
Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Dopravní informace Plzeňského kraje Martin Schejbal Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky.
Registr přechodných pobytů
MARBES CONSULTING s.r.o. - komplexní řešení informačních systémů
OvzdusiSQL Kvasar, spol. s r. o.. Obsah Opravy Novinky Nastavení programu Nastavení pro IT Export hlášení ISPOP Karta měření Karta emise Možnosti importů.
Verze Modul OCENĚNÍ DaMaSk
Povodňový informační systém Ing
Nejčastější pochybení při administraci monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
ESTUP – Elektronické STUdentské Práce, Martin Pešava 2006, Brno Systémy pro zpřístupňování VŠKP: zkušenosti, možnosti, nabídky, potřeby... Systém pro eVŠKP.
Marta Toušková Útvar rozvoje hl. m. Prahy Setkání geodetů 2013 Ukončení projektu Digitální mapa Prahy a zadání Digitální mapy veřejné správy hl. m. Prahy.
Spisová služba GINIS Bc. Jan Podloučka.
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
INVENTARIZACE MAJETKU k
Vkládání záznamů do databáze OBD
InspIS ŠVP pro ZV, SV.
4. Lekce Dílčí procesy funkčního testování
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Autor: Jakub Dubrovský www:  Analýza procesu kontroly silnic  Získat data z GPS  Zobrazit data na mapě  Odesílat data do GPS  Vytvoření.
Technická mapa města Krnova Žádost o výdej aktualizačního podkladu - Geodetické společnosti Zakázkový systém TECHNICKÁ MAPA.CZ.
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
Návrh systému evidence komponent měřícího řetězce stanic SampleFx.
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E Systém a Personalistika Výdej
Realizační tým ICZ duben 2005
GIS Plzeňského kraje a projekty v rámci Digitální mapy veřejné správy Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
1 Průběh implementace IS Přehled jednotlivých etap.
1 Moderní učitel CZ.1.07/1.3.00/ Vdělávání v oblasti veřejných zakázek dle postupu uvedeného v Příručce pro příjemce Ing. Jan Weigel, lektor VŘ.
Správní a dopravně správní evidence - IISSDE RNDr. Jiří Malátek Zástupce ředitele OIVS MV
Studentská PARDUBICE Implementace MIIS na Univerzitě Pardubice Petr Švec, Univerzita Pardubice.
Setkání Uživatelů systému T Series Ústřední knihovna UTB ve Zlíně června 2005.
Vzdálená správa Tomáš Kalný.
Ivana Topolová VŠE v Praze
Google Apps Martin Kotlík Brno, 12. květen 2015 Cloudová řešení 1.Cloudové řešení Apple 2.Cloudové řešení Microsoft 3.Cloudové řešení Google.
Ing. Petr Sochor Výhody spolupráce OBD a DSpace Ing. Petr Sochor
Helios Orange - Implementace systému
KM svaz stolního tenisu
ŘÍZENÍ STAVEBNÍHO DÍLA I Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
EVŠKP na OU cesta integrace 10. Listopad, 2005 Jiří Šimonek a Robert Bohoněk Centrum Informačních Technologií Ostravská univerzita.
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva v BENEFIT7 Základní dokument – EMZ v BENEFIT7 platnost k
BARTECH BARTECH, s.r.o. Velkomoravská 527/33, Hodonín, INVENTURA „HIM“ Řešení inventarizace hmotného majetku NOVINKY verze 2.0.
Centrální registr ●software a technické zabezpečení Ladislav Filip ●odborná konzultace Jaromír Kolařík ●zastřešuje jako celek Imatrade.
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
VZ Zajištění podpory procesů a materiálně technického zázemí pro jednání pracovních skupin Informační systém Národní soustavy kvalifikací Návod na obsluhu.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost BENEFIT 7 Ústí nad Labem, 11.února 2009.
Řešení inventarizace hmotného majetku
Jednoduchá evidenční pokladna s EET
Přihlášení uživatele do portálu
Lucie Mališová 1. ročník N GK-KART
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Vytvoření IS pro správu místností v prostředí WWW
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
Distribuční portál (DIP)
software a technické zabezpečení Ladislav Filip
Základní informace Možnost zadání rozpočtu i v cizí měně
Geoportál DMVS Karlovarského kraje výdej dat ÚAP návod
TRANSGREEN v praxi Michaela Běčáková AOPK ČR , RP Správa CHKO Beskydy
Nové webové mapové aplikace ČGS RNDr. Vít Štrupl, PhD. Nesuchyně 4. 4
Základní informace - Ovládání systému
Transkript prezentace:

Centrální Evidence Vad - CEV - VARS BRNO a.s. Květen 2019 Centrální Evidence Vad - CEV - Školení uživatelů

Dispečersko kontrolní systém - DIKOS HISTORIE PROJEKTU Březen 2013 zahájení projektu Červen 2013 zahájení zkušebního provozu Září 2013 zahájení ostrého provozu – silnice I. třídy a rychlostní silnice ve správě Správ a Závodů ŘSD ČR Platnost směrnice GŘ – 09/2013 od 1.9.2013 V roce 2015 začlenění oddělení majetkové správy dálnic Čechy a Morava – evidence záruk V roce 2016 (jaro, léto) začlenění SSÚD do projektu V současné době má systém 1 707 registrovaných uživatelů ze 347 organizací. Ke včerejšímu dni je evidováno 247 212 závad a 2 214 záruk. (Pozn.: Údaje jsou k datu 16.6.2019)

Centrální evidence vad VEŘEJNÁ ZAKÁZKA - „Centrální evidence vad (CEV)“ Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka a implementace Systému pro zajištění jednotné evidence prohlídek vykonaných na PK a vad zjištěných při jejich provádění, jednotné evidence staveb a stavebních objektů na PK, jednotné evidence předmětů a rozsahu záruk a záručních dob, evidenci, ukládání a uplatňování nároků z ověřených zajištění splnění smlouvy a ověřených záruk za odstranění vad, možnosti tvorby reklamačních dopisů pro minimalizaci rizik neúspěchu ŘSD při reklamaci vad na PK a souvisejících sporech se zhotoviteli, evidenci údržbových prací a dalších souvisejících činností, generování předávacích protokolů zhotovených prací, možnosti tvorby manažerských výstupů a jiných podkladů, které budou vstupy pro IS systému hospodaření s vozovkou.

Centrální evidence vad CEV má sloužit k: sledování technického stavu pozemních komunikací po převzetí stavby do užívání, centrální evidenci zjištěných vad, sjednotit činnosti při evidenci: staveb a stavebních objektů pozemních komunikací, předmětů a rozsahu záruk a záručních dob, evidenci všech typů prohlídek a vad zjištěných při jejich provádění, evidenci údržbových prací a dalších souvisejících činnostech. uplatňování reklamací vad v záruční době, zavést jednotný postup a formuláře pro sběr informací o vadách staveb, použitelných při uplatňování reklamací vad staveb a při reklamaci vad staveb v záruční době, minimalizovat rizika neúspěchu ŘSD při reklamaci vad staveb a souvisejících sporech se zhotoviteli. nový modul pro pasport, tunely, hlavní prohlídky a mosty.

Centrální evidence vad Říjen 2018 zahájení projektu Projekt rozdělen na několik etap Implementační studie – 11.1.2019 Návrh systému – 31.5.2019 Spuštění I. etapy (modul vady a záruky) do provozu – 1.7.2019 Modul pasport k prvnímu testování 24. 6. 2019 Modul tunely k prvnímu testování 24. 6. 2019 Modul hlavní prohlídky k prvnímu testování 22. 7. 2019 Modul mosty k prvnímu testování 09/2019 (dodatek smlouvy)

Osnova a organizace školení Osnova školení: Úvod Představení systému CEV Rozdíly oproti DIKOS Webová aplikace Mobilní aplikace Místo pro dotazy

Klíčové vlastnosti: Dostupnost informací o evidovaných ZÁVADÁCH, ZÁRUKÁCH, PŘEDÁVACÍCH PROTOKOLECH, OKRUZÍCH A PROHLÍDKÁCH Představuje komplexní řešení pro běžnou údržbu komunikací. Dva typy aplikace = jeden funkční celek Webová aplikace - dostupná z prostředí internetového prohlížeče, což minimalizuje náklady na správu systému a zefektivňuje nasazení aktualizací systému, nejsou problémy s připojením dalších uživatelů. Mobilní klient - pro sběr dat přímo v terénu s automatickým odesíláním do centrálního úložiště.

Klíčové vlastnosti: Možnost vkládání dokumentů a multimediálních souborů usnadňuje např. zdokumentování závad v různých fázích, komunikaci s dodavateli při kontrolní činnosti nebo řešení reklamací. Propojení závad se zárukami, prohlídkami a předávacími protokoly E-mailová korespondence: mezi fázemi životního cyklu závady + upozornění na ukončení záruky Napojení předávacích protokolů, provázání se závadami Možnost hromadné editace záznamů závad Upozornění na duplicity Upozornění na končící záruky

Rozdíly CEV oproti DIKOS: Přihlášení do systému – autorizace uživatelů v Active Directory ŘSD Závady - oprava – specifikace všech provedených činností – předdefinovaný číselník Záruky – evidence staveb a stavebních objektů Mobilní aplikace – stažení závad přiřazených danému zhotoviteli do aplikace telefonu – možnost zadání rozsahu opravy výčtem činností, fotodokumentace opravy – mapová komponenta pro zobrazení polohy závady

Uživatelské role INSPEKTOR SUPERVIZOR DOZOR ZHOTOVITEL INSPEKTOR ZÁRUK běžné prohlídky sběr a evidence závad SUPERVIZOR řešení závad DOZOR specialista dohled na opravu závady ZHOTOVITEL oprava závad INSPEKTOR ZÁRUK zadávání a správa záruk

Supervizor případně Dozor Přiřazeno zhotoviteli životní cyklus závady Zhotovitel Opraveno, předáno Inspektor Sebráno mobilem nebo evidováno ve webové aplikaci Supervizor Posláno k reklamaci nebo přiřazeno zhotoviteli Supervizor případně Dozor Kontrola, uzavřeno, archivace Přiřazeno zhotoviteli Sběr závady Nová závada Předání opravy Řešeno zárukou Možnost připojení fotografií, hlasového záznamu, jiných dokumentů Možnost připojení fotografií, jiných dokumentů jako důkaz opravy + evidence ceny Rychlý přesun v životním cyklu závady = odstranění při nalezení

životní cyklus závady

CEV PŘIHLÁŠENÍ UŽIVATELE https://cev.rsd.cz - Přístupové údaje jsou stejné jako do webové aplikace – účet Active Directory ŘSD

CEV

VADY PK

Závady – seznam 4 3 2 1

Závady – hromadné operace Přiřazení závad supervizorovi

Závady - mapa - záruka

Závady - mapa přiblížení bodové – závada v 1 bodě liniové – průběh závady na části komunikace mezi 2 body průběh liniové závady znázorněn až od 3. nepodrobnějšího měřítka – jinak vizualizace pomocí bodu přiblížení

Závady Nová závada mobilní sběr přímo v CEV

Závady - atributy Zadání nové závady – postup: 1. Vyplnění atributů (povinné atributy označeny hvězdičkou *)

Závady – lokalizace Lokalizace závady zadáním polohy v mapě automatické doplnění atributů

Závady – uložení 2. Uložení závady 3. Předání závady supervizorovi automaticky se odešle e-mail

Závady – oprava závady Opraveno na místě

životní cyklus závady

Závady – řešení závady SUPERVIZOR Řeší závadu: vyřazením (např. z důvodu duplicity) přiřazením zhotoviteli reklamací

životní cyklus závady

Závady – oprava závady ZHOTOVITEL Zhotovitel závadu převezme a opraví (příp. opraví v rámci záruky / odmítne opravit) vyplnění ceny, data opravy, činnosti opravy a přiřazení předávacího protokolu

Závady – oprava závady ZHOTOVITEL poté vrátí zpět supervizorovi

životní cyklus závady

Závady – kontrola, ukončení SUPERVIZOR Supervizor opravu zkontroluje (pošle dozor) nebo zařadí do archivu Archiv Všechny opravené a ukončené závady (ne vyřazené) Podepsaný a naskenovaný předávací protokol / potvrdit bez PP Pouze nahlížení, závady nelze editovat!

životní cyklus závady

Přílohy a Historie Přílohy k závadám Historie závad PDF, MS Office, obrázkové formáty apod., max 10MB Historie závad záznam změn závady v systému

Závady – export/report*

OKRUHY

Okruhy okruh = obvyklá trasa inspektora při prohlídce

PROHLÍDKY

Prohlídky Záznam a přehled provedených prohlídek Automatické vytvoření prohlídky při sběru mobilem (běžná prohlídka)

Prohlídky Nová prohlídka

Prohlídky Tisk

PŘEDÁVACÍ PROTOKOLY

Předávací protokoly - seznam

Předávací protokoly – detail Základní údaje Číslo PP * Zhotovitel * Závady Přiřazené závady Přílohy k záruce PDF, MS Office, obrázky... Historie záruky změny u protokolu

Tisk protokolu Nový -> Vytištěný k podpisu Předávací protokoly Tisk protokolu Nový -> Vytištěný k podpisu Naskenování podepsaného PP Vytištěný k podpisu -> Podepsaný a naskenovaný

ZÁRUKY

Záruky Základní charakteristika zadává a spravuje INSPEKTOR ZÁRUK evidence záruk na stavební díla a opravy polohová lokalizace záruk – bodová / liniová zobrazení v modulu Záruky -> Záruky zobrazení propojení v modulu Záruky -> Stavební objekty provázání závad a záruk v systému - na záruky jsou navázány příslušné závady automatické sledování záručních lhůt + upozornění před jejím koncem aktivní v archivu

Záruky – seznam / mapa Zobrazení záruk v seznamu v mapě

Záruky – detail Detail záruky Částí detailu: seznam: ikona tužtičky mapa: kliknutím na záruku v mapě povinné atributy označeny * Částí detailu: Základní údaje Objekty Závady Přílohy Historie

Záruky – archivace/konec záruky Archivace záruky po vypršení záruční doby manuálně tlačítkem archivovat Záruky v archivu se primárně nezobrazují Záruku v archivu nelze editovat, ale lze nahlížet! Upozornění před koncem záruční lhůty doba upozornění - podle nastavení u záruky e-mail inspektorovi záruk, případně lze uvést další e-mailovou adresu u záruky

Objekty Závady Přílohy k záruce PDF, MS Office, obrázky... Záruky - detail Objekty Přiřazené stavební objekty Závady Přiřazené závady Přílohy k záruce PDF, MS Office, obrázky... Historie záruky změny u záruky v systému změna atributů změna příloh změna v životním cyklu

Záruky a závady – propojení* Propojení záruk a závad 2 možnosti: přes modul „Záruky“ přes modul „Závady“ V modulu „Záruky“ lze připojené závady i odebrat

STAVBY

Stavby Jedna stavba může obsahovat více stavebních objektů

Stavby Detail stavby: Základní údaje Smlouvy Stavební objekty Historie

STAVEBNÍ OBJEKTY

Stavební objekty Edituje Inspektor záruk Provázaní objektů se zárukami

Stavební objekty Detail objektu: Základní údaje Záruky Přílohy Historie

MOBILNÍ APLIKACE CEV

Mobilní aplikace Sběr závady pomocí mobilní aplikace : Android – verze 6 a vyšší iOS – verze 10 a vyšší Povinné položky pro možné odeslání dat na server: typ závady lokalizace (pomocí GPS souřadnic, nebo popisným textem) automaticky se přenáší uživatel, datum, čas, nalezeno při běžné prohlídce (lze vybrat i jinou) Přihlášení stejné jako do webové aplikace – Active Directory ŘSD

Mobilní aplikace INSPEKTOR – sbírá nové vady popis – atributy, poloha – sejmutí souřadnice, snímky – fotodokumentace, bez možnosti editace stávajících vad, vidí již nahlášené neopravené vady (z důvodu minimalizace zdvojené evidence) Pokud je zadání kompletní, tj. vyplněny všechny povinné položky a přiřazená fotografie, je možné zaslat vadu přímo Supervizorovi k řešení, bez nutnosti zásahu ve webové aplikaci. V případě neúplnosti bude nutné data upravit ještě následně ve webové aplikaci. SUPERVIZOR (příp. DOZOR) – kontrola opravy nahlížení na opravené vady a přidělení příznaku kontroly v terénu, vady není možné jinak editovat. Příznak je typu: oprava je v pořádku = vadu je možné zaslat do archivu oprava není v pořádku = vadu vrátí zhotoviteli k opravě, v takovém případě bude nutné doplnit poznámku/zdůvodnění vrácení opravy. ZHOTOVITEL – eviduje provedené opravy Pokud je oprava provedena bez přiřazení k předávacímu protokolu, je možné ji odeslat zpět Supervizorovi – přesun ve stavu vady. Pokud se k předávacímu protokolu přiřazovat bude, je nutná editace ještě ve webové aplikaci. Zhotovitel vždy užije fotodokumentaci k doložení provedené opravy.

Mobilní aplikace Přihlášení stejná jako do webové aplikace – účet Active Directory ŘSD Aktualizace číselníků Základní obrazovka - seznam závad

Mobilní aplikace Závady – základní obrazovka Seznam – zobrazení závad v seznamu - možnost filtrovat zobrazený seznam: Mapa – zobrazení závad v mapě

Mobilní aplikace Nová závada - tlačítko Parametry - Výběr z číselníků

povinný atribut: GPS lokalizace / náhradní popis Mobilní aplikace Lokalizace povinný atribut: GPS lokalizace / náhradní popis U lokalizace v místě, kde je v blízkosti pořízené závady více silnic souběžných či křižujících, aplikace uživateli nabídne k výběru z možných silnic a staničení (například v křižovatkách) může být automatické doplnění silnice nepřesné a je potřeba jej upřesnit ručně.

Mobilní aplikace Fotografie spolu se snímkem se zároveň snímají i GPS souřadnice (poloha) - Načíst již pořízený snímek z galerie telefonu - Pořídit snímek fotoaparátem telefonu: Úprava snímku, uložení

NUTNÉ DOPLNIT POVINNÉ ATRIBUTY WEBOVÉ APLIKACE A PŘEDAT SUPERVIZOROVI Mobilní aplikace závady mají vyplněny parametry -> lze odeslat do desktopové aplikace NUTNÉ DOPLNIT POVINNÉ ATRIBUTY WEBOVÉ APLIKACE A PŘEDAT SUPERVIZOROVI !!! WEBOVÁ APLIKACE CEV

- Umožňuje zadání činností při opravě na místě Mobilní aplikace Oprava - Umožňuje zadání činností při opravě na místě - Zadání činnosti (případně více činností), Dodavatele (Zhotovitele) a Supervizora

Mobilní aplikace Hlavní nabídka- tlačítko Mapa a seznam závad Zobrazení mapy nebo seznamu závad Nastavení Nastavení aplikace Stažení závad Stažení závad dle zadaného výběru do mobilní aplikace Odeslat vše Odeslání upravených záznamů do systému

Mobilní aplikace Nastavení Číselníky Tlačítkem „Aktualizovat“ – aktualizace číselníků Verze aplikace Informace o verzi mobilní aplikace CEV Tlačítkem „Aktualizovat“ – aktualizace mobilní aplikace Tlačítko „Odhlásit se“ – odhlášení z mobilní aplikace Tmavý vzhled – přepnutí vzhledu aplikace – tmavé pozadí Výchozí obrazovka – nastavení výchozí obrazovky Záložky formuláře Nastavení pořadí záložek formuláře detailu závady

CEV - SHRNUTÍ INSPEKTOR Sběr závady v terénu: mobil webová aplikace Vždy nutné předat SUPERVIZOROVI! zadání do systému opraveno na místě SUPERVIZOR Předání nové závady zhotoviteli Převzetí opravy ZHOTOVITEL Záložka „Oprava“ – uložení a předání zpět supervizorovi Přiložení fotky na záložce „Přílohy“

celoroční podpora 8/5 (8 – 16 hod) Děkuji za pozornost Servisní oddělení celoroční podpora 8/5 (8 – 16 hod) tel.: +420 515 514 501