Vyhodnocování aritmetického výrazu (1)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pár užitečných rad, jak postupovat při řešení složitějších rovnic
Advertisements

Deduktivní soustava výrokové logiky
VISUAL BASIC Práce s řetězci Použitá literatura: Kvoch: Visual Basic 4.
Racionální čísla, operátory, výrazy, knihovní funkce
Programování v Pascalu Přednáška 3
Algebraické výrazy – početní operace
LINEÁRNÍ ROVNICE.
Informatika pro ekonomy II přednáška 11
Úplné kvadratické rovnice
If-else, do-while, switch, operátory
Lomené výrazy – tvar zlomku, ve jmenovateli je proměnná
Principy překladačů Mezikód Jakub Yaghob.
Lineární rovnice se dvěma neznámými
2IT – PVY – objektové DBS Bc. Jiří Šilhán
Exponenciální rovnice
Operátory (1. část) 3 A1PRG - Programování – Seminář
Teoretické základy informatiky
Příklady použití zásobníkového automatu
C# - číselné datové typy
Sčítání lomených výrazů – 3
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
A1PRG - Programování – Seminář Ing. Michal Operátory (2. část) 4 Verze
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 20Číslo.
Řešení lineárních rovnic o jedné neznámé
Příklady jazyků Příklad 1: G=({S}, {0,1}, P, S)
Základy λ- kalkulu doc. Dr. Ing. Miroslav Beneš  katedra informatiky, A-1007 
Predikátová logika.
Výpočet kořenů kvadratické rovnice
Řešení kubických rovnic
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Tématický celek: Výrazy, rovnice, nerovnice Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory:
Násobení mnohočlenů.
STROMY Datová struktura sestávající z uzlů
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Neúplné kvadratické rovnice
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Komplexní čísla - 1 VY_32_INOVACE_ Motivační úvod.
LINEÁRNÍ NEROVNICE, SOUSTAVY LINEÁRNÍCH NEROVNIC O JEDNÉ NEZNÁMÉ
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.07 Lineární rovnice Anotace: Žák si osvojuje řešení lineárních rovnic pomocí ekvivalentních úprav včetně zkoušky. Řeší lineární.
Predikátová logika1 Predikátová logika 1. řádu Teď „logika naostro“ !
Postup při úpravě výrazu na součin vytýkáním před závorku.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Datové typy IB111: Datové typy. Data a algoritmizace jaká data potřebuji pro vyřešení problému? jak budu data reprezentovat? jaké operaci s nimi potřebuji.
Převody jednotek objemu - opakování
M2160 – Úvod do programování II RNDr. Jaroslav PELIKÁN, Ph.D. katedra počítačových systémů a komunikací Fakulta informatiky Masarykovy univerzity Botanická.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík Logaritmické rovnice.
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2 Projekt OBZORY Datové typy a operátory Základní programové.
Překladače 6. Sémantická analýza
Lineární rovnice a jejich soustavy
LOMENÉ VÝRAZY III. Sčítání a odčítání výrazů Matematika 9. ročník Creation IP&RK.
Hyperbola Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík
3. LINEÁRNÍ ROVNICE A NEROVNICE
Zlomky Čísla smíšená..
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Lomené algebraické výrazy
Sčítání a odčítání celých čísel
Překladače Syntaktická analýza
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
3.2 LINEÁRNÍ ROVNICE s neznámou ve jmenovateli
Pár užitečných rad, jak postupovat při řešení složitějších rovnic
ADT zásobník - příklad Prakticky aplikovatelný příklad využití ADT zásobník je vyhodnocování aritmetických výrazů v Postfixové notaci: Pro zápis aritmetických.
Funkce výstupu (2) Funkce printf: deklarována v: stdio.h
2.1.1 Kvadratická funkce.
Překladače 6. Sémantická analýza
Opakování ze 3. cvičení deklarace proměnných výpis na monitor (výstup)
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Jednočleny a mnohočleny Sčítání a odčítání
Pár užitečných rad, jak postupovat při řešení složitějších rovnic
Pár užitečných rad, jak postupovat při řešení složitějších rovnic
Transkript prezentace:

Vyhodnocování aritmetického výrazu (1) Aritmetický výraz tvořen: operandy: reálná čísla (včetně semilogaritmického tvaru) operátory: +, –, *, / závorkami: (, ) Odstranění unárních operátorů (+, –): +a = 0 + a –a = 0 – a 27/08/2019

Vyhodnocování aritmetického výrazu (2) Odstranění závorek převod do notace postfix Notace: infix: operátor se nachází mezi svými operandy např.: a + b postfix: operátor se nachází za svými operandy např.: a b + prefix: operátor se nachází před svými operandy např.: + a b 27/08/2019

Vyhodnocování aritmetického výrazu (3) Každý výraz v notaci infix lze převést na ekvivalentní výraz v notaci postfix Výrazy v notaci postfix nevyžadují použití závorek Příklady: infix postfix (a + b) * c a b + c * a + b * c a b c * + 27/08/2019