Geometrie v rovině, osová souměrnost ve čtvercové síti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Advertisements

GEOMETRICKÉ TVARY A JEJICH VELIKOST
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
VYHLEDÁVÁNÍ GEOMETRICKÝCH TVARŮ V OBRÁZCÍCH
Matematika a její aplikace
40.1 Zásobník – Osová souměrnost
Vytvořila Helena Černá
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková
Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školní roce 2012/2013 pro 9. ročník (19. – 24. úloha) IV. označení digitálního učebního materiálu:
ICT – 2 – 3 – 39 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vltava
Autor: Zuzana Kulaxidisová DiS. Jazyk: Český jazyk
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:7. Datum vytvoření:Březen.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
VY_32_INOVACE_14_OpenOffice.org Calc Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_161_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová.
Zdroj obrazového materiálu
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
38.1 Zásobník – Geometrické tvary
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Elektronická učebnice - II
21.1 Útvary souměrné podle osy
VY_42_INOVACE_115_STŘEDOVÁ, OSOVÁ SOUMĚRNOST
ICT – 2 – 3 – 5 Hudební výchova - hudební rytmus
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_24 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
ICT 2 – ANOTACE Materiál slouží k realizaci písně ve 2/4 taktu, obsahuje úkoly k opakování pojmů z hudební výchovy.Součástí je správné řešení úkolů.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Geometrie v rovině a v prostoru,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Martina Jílková Název materiálu: VY_42_INOVACE_M.5. Jíl.20_Jednotky_času Datum:
Zobrazení bodů, útvarů v osové souměrnosti, osově souměrné útvary
VY_12_INOVACE_22_PROGRAM MALOVÁNÍ_KOŠUTOVÁ
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 4: Najdi a vybarvi
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Charakteristika výukového materiálu
Sikaku řešení hlavolamu.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Šárka Vítová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
VY_32_INOVACE_M6.11 Autor: Mgr. Jaroslav Korb
VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_13
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_03
MATEMATIKA – GEOMETRIE 6
Vyvození a procvičení učiva
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Mil_II_08 Osově souměrné útvary
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Šárka Vítová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Šárka Vítová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PRVOUKA LETNÍ SPORTY, BEZPEČNOST
Věcné učení Hodiny, určování času
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_M2_10
Tělesa Geometrická tělesa.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Geometrie v rovině a v prostoru,
Geometrické tvary.
Osová souměrnost.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Matematika a její aplikace
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_Inovace_4C_12
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Transkript prezentace:

Geometrie v rovině, osová souměrnost ve čtvercové síti. Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dagmar Michálková Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3715 Název projektu: Moderní škola Název: VY_32_INOVACE_S1_M_04_DM Ročník: Datum: 1. Duben 2013 Anotace: Geometrie v rovině, osová souměrnost ve čtvercové síti. Očekávaný výstup: Orientuje se ve čtvercové síti, dokreslí druhou polovinu obrázku podle osy souměrnosti, správně určí počet čtverečků. Klíčová slova: Nakresli druhou polovinu obrázku, spočítej čtverečky správně.

Úkol Úkol na konec SPOČÍTEJ KOLIK OBRÁZKŮ JE VE ČTVERCOVÉ SÍTI. SPOČÍTEJ U KAŽDÉHO OBRÁZKU, KOLIK MÁ BAREVNÝCH ČTVEREČKŮ. DOKRESLI DRUHOU POLOVINU OBRÁZKU PODLE OSY SOUMĚRNOSTI. JAKÉ OBRÁZKY SE NÁM PO DOKRESLENÍ OBJEVILY? Úkol na konec NAKRESLI SVŮJ OBRÁZEK DO PRÁZDNÉ ČTVERCOVÉ SÍŤĚ. (NEŽ ZAČNEŠ KRESLIT OZNAČ SI POLÍČKA, DO KTERÝCH BUDEŠ KRESLIT MALÝMI PUNTÍKY) UMÍŠ NAKRESLIT OBRÁZEK, KTERÝ MÁ 10 ČTVEREČKŮ?

ÚKOL

ÚKOL NA KONEC 1. NAKRESLI SVŮJ OBRÁZEK DO PRÁZDNÉ ČTVERCOVÉ SÍŤĚ. (NEŽ ZAČNEŠ KRESLIT OZNAČ SI POLÍČKA, DO KTERÝCH BUDEŠ KRESLIT MALÝMI PUNTÍKY) 2. UMÍŠ NAKRESLIT OBRÁZEK, KTERÝ MÁ 10 ČTVEREČKŮ?

VLASTNÍ PRÁCE: Microsoft – PowerPoint