Marketingová strategie Turistické oblasti PodKletí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nadace Jihočeské cyklostezky Aktivity Nadace Jihočeské cyklostezky Seminář: Rozvoj cykloturistiky v jižních Čechách, Třeboň,
Advertisements

KY. BY ZAHRADA CHLUMANY - vznik zahrady - cíl – ukázka tradičního venkovské prostoru – nabídka turistiky „na venkov“ – nabídka čerstvých lokálních produktů.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
Bc. Pavla Kusáková1 Trojanovice Aktivity, úspěchy a projekty v TO Beskydy-Valašsko Konference MSK -Dovolená a region Ostrava.
Zpráva o činnosti za rok 2011 Valná hromada MAS Šluknovsko Hotel Slavie, Horní Podluží
Česká centrála cestovního ruchu
„VZDĚLÁVÁNÍ V CESTOVNÍM RUCHU“ „KARTA HOSTA“. „VZDĚLÁVÁNÍ V CESTOVNÍM RUCHU“ - 8 vzdělávacích kurzů - prezenční a distanční forma studia (e- learning)
„ „Spolufinancováno Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj“ „Investice do vaší budoucnosti“ „Turistický destinační management Bavorský.
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Konice je výchozí bod pro Vaše kroky v našem regionu.
Mediální komunikace ČD
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Destinační management TO Jeseníky-východ
LIDÉ A ČAS KALENDÁŘNÍ ROK.
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Prezentace turistické oblasti
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
C estovní ruch na Šluknovsku - co můžeme nabídnout ? Ing. Eva Hamplová MAS Šluknovsko Tolštejn,
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
K diskusi Rebranding Rebranding.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu:
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Marketingová Strategie Strategie.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_50_Měsíce v roce AUTOR: Mgr. Zdeňka Buchtelová ROČNÍK, DATUM:
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
projekty podporující cestovní ruch v obci Modrá
Turisté plní trendů RNDr. Aleš Krejčí, CSc. KAM po Česku, Praha Vysoká škola finanční a správní, Praha Výroční konference A.T.I.C. ČR Výstaviště Černá.
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
HIT sezony Významný počin v cestovním ruchu Vyhlášení výsledků Vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, záštita generálního ředitele Czechtourism.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Sdružení Český ráj. 2 Projektové záměry Regionální projektové záměry pro období : Marketingové a koordinační aktivity v CR Rozvoj doplňkové infrastruktury.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Vzdělávací seminář Asociace turistických informačních center ČR 22. září 2011, Poděbrady.
Ohlédnutí za rokem 2015 Kiwanis Club Golden Prague.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
Po stopách UNESCO památek Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu Senovážné náměstí České Budějovice.
 Multimediální prezentace  Portály  Film  Spoty  Propagační materiály  Veletrhy, prezentační akce  Printová prezentace  Křehká krása, vybroušená.
Cíl  Rozvoj pěstitelských výstav Floria a jejich přestěhování z Věžek do Kroměříže  Navázat na tradici zemědělských výstav v Kroměříži  Rozšířit výstavnické.
Produkty pro cestovní ruch k využití nestátními vlastníky památkových objektů Tomáš Brabec Oživlé památky.
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
Krajská konference EVVO 2016 Děti v přírodě – jde to i v Praze! 4. října 2016 SEV HMP Toulcův dvůr.
ROČNÍ OBDOBÍ VY_32_INOVACE_1C_11 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola.
Karta Toulavka 2017.
statutární náměstkyně hejtmana
Zažijte autentický jihočeský venkov
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Společnost pro destinační management Broumovska o. p. s.
turistická oblast v srdci Čech
Informace o úpravách webu
Veletrh a konference cestovního ruchu Výstaviště České Budějovice
KALENDÁŘ.
S heslem roku: Dohnat a předehnat Ameriku
Značka „Českosaské Švýcarsko
Aktuální informace o činnosti CCRJM
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚJEZD U BRNA
Transkript prezentace:

Marketingová strategie Turistické oblasti PodKletí

Vize turistické oblasti PodKletí 2015-2020 Vybudovat komunikující destinaci a její management. Zviditelnit venkovskou oblast PodKletí jako destinaci pro rodinný cestovní ruch a příměstskou turistiku v krásné přírodě „Kleti na dohled“. Nabídnout autentický jihočeský venkov jako místo pro dovolenou, výlety i zážitek.

Cílové skupiny Rodiny s dětmi Páry Senioři Skupiny přátel Školní výlety Pracovní cesty

Produktové linie Tradiční venkov Jezte a pijte na jihočeském venkově Aktivní pohoda Pohodový venkov

www. jihoceskyvenkov.cz Komunikační kanály Webové stránky www. jihoceskyvenkov.cz

Komunikační kanály Facebook www.facebook.com/JihoceskyVenkovPodKleti/

Facebookové kampaně Partner Počet zúčastněných Dosah Lhenická ovocná šťáva 321 21 tisíc Zemcheba 333 17 tisíc Hotel U Matěje 149 11 tisíc

Komunikační kanály Instagram www.instagram.com/jihoceskyvenkov

Komunikační kanály Newsletter YouTube

Účast na veletrzích Region Tour (leden, Brno) Holiday World (únor, Praha) Veletrh tří zemí (březen, Pasov) TravelFest (13. – 14. 4. 2018, Výstaviště České Budějovice)

Akce v roce 2018 Piknik v zahradách - neděle v přírodní zahradě (22.4., Chelčice, Den Země) Vaříme, smažíme, pečeme v Pištíně (5.5., Pištín) Slavnosti květů – cykloakce (5.5., mikroregion Chelčicko-Lhenický, cíl v Pištíně) Keltský slunovrat (červen, Holašovický Stonehenge) 16. ročník Festival dechovek v Jámě (13.-14.7, Mičovice) 21. ročník Selských slavností (20.-22.7, Holašovice)

Další akce v roce 2018 Boršovské Slavnosti těstovin + dožínky (srpen, Boršov n. Vlt.) Netolické dostihy (září, Kratochvíle) Staročeské dožínky na Blatech (8.9., Sedlec) Jarmark sv. Jiljí (1.9., Lhenice) Medobraní (15.9., Olešník) 20 let zápisu památky do UNESCO (19.9., Holašovice)

Další akce v roce 2018 Slavnosti plodů – cykloakce (září, mikroregion Chelčicko-Lhenický) Divadelní festival Jihočeský sTyl (1.-8.9., Netolice) Slavnosti plodů (říjen, Mičovice) Pochod Fritschova stezka (říjen, Boršov n. Vlt.) Adventní trhy (prosinec)

Děkujeme za pozornost! A připojte se k naší marketingové strategii! Pavel Kortus pr.jihoceskyvenkov@gmail.com tel: 728 728 580 www.jihoceskyvenkov.cz