Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Lenka Hanušová Název:VY_32_INOVACE_1807_SLOVNÍ_ÚLOHY_O_SMĚSÍCH Téma: Řešení.
Advertisements

SOUSTAVY ROVNIC Metoda sčítací VY_42_INOVACE_26_01.
MATEMATIKA Úměra přímá a nepřímá - slovní úlohy řešené trojčlenkou.
TRANSFORMÁTOR Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_18_32.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_13  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum : květen 2012  Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_33  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_06  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Výpočet procentové koncentrace roztoku
Výpočet hmotnostního zlomku
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Písemné sčítání a odčítání do milionu
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí
Základní škola a mateřská škola v Novém Strašecí
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
VY_32_INOVACE_29_Deleni_se_zbytkem Matematika - 3. ročník
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Sčítání desetinných čísel
Škola: Základní škola Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín,
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Násobení jednociferného a dvojciferného čísla ( s 0 na místě jednotek)
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Zlomky Část celku VY_42_INOVACE_20_01.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
VY_32_INOVACE_Pel_II_17 Soustavy rovnic – slovní úlohy5
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Miroslava Tomanová
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Základní škola a mateřská škola v Novém Strašecí
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J. A
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu: CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Procenta kolem nás Jednoduché úrokování VY_42_INOVACE_34_01.
Pevná a volná kladka - příklady
NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ
Procenta - opakování Výukový materiál pro 9.ročník
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Procenta v úlohách Název : VY_32_inovace_08 Matematika - procenta.
Jednotky hmotnosti Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Písemné sčítání a odčítání do
POMĚR VE SLOVNÍCH ÚLOHÁCH
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Transkript prezentace:

Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí Komenského nám. 209, 271 01 Nové Strašecí tel. 311 240 401, 311 240 400, email: zsnovstra@email.cz ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK NÁZEV: VY_42_INOVACE_02 AUTOR: Mgr. Petr Kubec OBDOBÍ: 2012-13 ROČNÍK: 7- 9   VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika a její aplikace TÉMATICKÝ OKRUH: Číslo a proměnná TÉMA: Praktická využitelnost poznatků o procentech  ANOTACE: Prezentace je sestavena z pěti slovních úloh s výpočty procent. Zaměření úloh zvyšuje gramotnost ekonomickou, finanční, čtenářskou. Úloha č. 5 je náročnější úloha s procenty, určená pro talentované žáky.

Čerstvé zeleniny je potřeba 357 kg. 1. Zelenina ztrácí sušením 72 % své hmotnosti. Kolik je třeba čerstvé zeleniny, abychom dostali 100 kg sušené? Čerstvé zeleniny je potřeba 357 kg.

Vzniklá směs je 5 procentní. 2. Na 95 gramů vody přidáme 5 gramů kyseliny solné. Kolikaprocentní je vzniklá směs? Vzniklá směs je 5 procentní.

Dělnice vysázely 5044 smrčků. 3. Lesní dělnice měly vysázet 4 850 smrčků. Svůj úkol splnily na 104 %. Kolik smrčků skutečně vysázely? Dělnice vysázely 5044 smrčků.

Do elektrárny má být odvezeno 300 tun uhlí. 4. Kolik tun uhlí má být celkem odvezeno do elektrárny, když je naloženo 180 tun a je to právě 60 % celkového množství uhlí určeného k odvozu? Do elektrárny má být odvezeno 300 tun uhlí.

ÚLOHA S VYŠŠÍ OBTÍŽNOSTÍ 5. Nádoba s vodou měla hmotnost 1, 48 kg. Když jsme odlili 75 % vody, snížila se hmotnost na 0,73 kg. Vypočítej hmotnost prázdné nádoby. Kolik vody bylo původně v nádobě? Prázdná nádoba vážila 0,48 kg a původně v ní byl 1 l vody.

ZDROJ: Archiv autora