Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozklad mnohočlenů na součin Rozkladové vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického.
Advertisements

Druháci a matematika 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Marie Janků. Dostupné z Metodického portálu
Mnohočleny Sčítání, odčítání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu
AUTOBUS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
MYŠ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
KOZA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Převody – jednotky délky
Pracovní listy k vytisknutí
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
PÉČE O ZDRAVÍ Obrázek dostupný z:
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
RYBA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
LEŽET Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
B I N G O vzory podstatných jmen
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
OVCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Pracovní list – (řešení)
Matematický kufr Verze 3
Ruský obrázkový slovník XXIV. Povolání - профессия
Fyzika – měření objemu a převody jednotek objemu
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
SLON Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Změna velikosti písma v programu MS Word
KOČKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Ruský obrázkový slovník XLI Ve škole – В школе
Najdi rozdíl II. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
HUSA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
PUZZLE Podpora výuky o stálých a tažných ptácích
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Pravidla pro počítání s mocninami
Orofacionální cvičení I
Úvod do geometrie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Pracovní list – (řešení)
Pořadí obrázků – domeček
Hyperoskulační kružnice elipsy
PROVĚRKY Převody jednotek délky - 2.část
Převody délky MATEMATIKA
WHAT IS WHITE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Porovnávání obrázků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Ruský obrázkový slovník XX Hudba – музыка
Určení severního pólu cívky s proudem pomocí pravidla pravé ruky
Autorem materiálu a všech jeho částí je Irena Nemetová
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Interaktivní hra s různými obrazci a jejich skládání
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
Představujeme a sestavujeme krychli
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY A KOSTRA
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
PEXESO – OVOCE ruský jazyk
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní větné členy 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
Základní větné členy 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
Převody – jednotky délky
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Ruský obrázkový slovník XV Tvary – формы
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Konstrukce pravoúhlého trojúhelníku pomocí Thaletovy kružnice,
M O T Ý L Í L O T O 3 Najdi stejného motýla!
Pořadí obrázků – auto Postup práce:
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Ruský obrázkový slovník XXV Přídavná jména A
Převody jednotek obsahu - 2.část
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
WHAT IS GREEN? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Hra Znáš některé dopravní značky?
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Transkript prezentace:

Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Celá čísla bez závorek 3, 5 nácvik 3 sekundy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslav Pěnička. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

1. 5 − 3 =

1. 5 − 3 = 2

2. − 5 − 3 =

2. − 5 − 3 = − 8

3. 5 + 3 =

3. 5 + 3 = 8

4. − 5 + 3 =

4. − 5 + 3 = − 2

5. 3 − 5 =

5. 3 − 5 = − 2

6. − 3 − 5 =

6. − 3 − 5 = − 8

7. − 3 + 5 =

7. − 3 + 5 = 2

8. − 5 − 3 =

8. − 5 − 3 = − 8