EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Advertisements

1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Tomáš Dupal Lukáš Toman Garant: Marcela Fejtová Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti.
K LIENT JAKO MOTOR ZMĚNY Klient jako partner a spolutvůrce terapie Mgr. Veronika SlepičkováBc. Tereza Peštová
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Metody sociální pedagogiky
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
Závěrečná konference k projektu „Prevence násilí na pracovištích v oblasti zdravotnictví a sociální péče“ Shrnutí výstupů projektu a jejich udržitelnost.
Jak lépe rozumět týmům? Michal Osuský Cyril Hoschl Veronika Langrová.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Pedagogické minimum – lektorské dovednosti
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU: INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI CZ.2.17/1.1.00/36093 Úspěch přeje připraveným II 1.
Projekt Pracujte na dálku, registrační číslo CZ.1.04/5.1.01/
Průběh projektu SLIC 2012 Co jsme se dozvěděli? Posouzení psychosociálních rizik Kampaň Evropské inspekce SLIC 2012 PhDr. Ludmila Kožená SZÚ.
Důsledky zákona o svobodném přístupu k informacím pro veřejné knihovny Bakalářská práce FF MU V Brně, Ústav české literatury a knihovnictví, kabinet knihovnictví,
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
Prezentace společnosti Metrostav a.s.
Projekty PHARE v gesci odboru informatizace veřejné správy Ministerstva vnitra ČR PHARE 97 informační a komunikační systémy VS přednáší Ing. Tomáš Holenda.
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Aktuální rizika dobrovolnického programu v nemocnicích a význam metodických doporučení MUDr.Ivana Kořínková Garant a konzultant zdravotně sociálních dobrovolnických.
Prezentační dovednosti
Jak efektivně komunikovat s klientem?
Supervize v rámci sociální práce Specifické metody SP LS 2014 Specifické metody SP LS 2014.
Praktické tipy pro budování interdisciplinárního týmu (nejen) v hospici Ladislav Kabelka DLBsH Rajhrad Subkatedra paliativní medicíny XII.BDPM, BVV
Zkušenosti ze spolupráce státního a neziskového sektoru při realizaci projektů financovaných z ESF Ing. Vladimír Kváča, Ph.D. Ministerstvo práce a sociálních.
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
Psychologie II Sociální psychologie
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Školení Excel – základní jednoduché funkce Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme.
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem.
1 Úvod do modulu: Evaluace distančního vzdělávání Miroslava Dvořáková Olomouc 2007 akademie distančního vzdělávání.
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
Jiří Dan Etické cíle vysokoškolského vzdělávání 11. seminář z cyklu Hodnocení kvality vysokých škol. Současné trendy v hodnocení kvality. Brno
MOŽNOSTI INTERVENCE – SEKTY
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Vzdělávání zaměstnanců v Národním ústavu pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků EVROPSKÝ.
1.1. Formování veřejného mínění dr.Ján Mišovič, CSc
Dejvice Matěj Volf Seminář Město v dějinách Aktivita č. 1 Praha – město našeho života Projekt č. CZ.2.17/3.1.00/36097, podpořený Evropským sociálním fondem.
Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. Mobil
1 Týmová práce TYMP 2/ C5 Styly vedení lidí. Odlišnosti vedení v jednotlivých fázích vývoje. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH.
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
Problémový žák Biologie a chemie se zaměřením na vzdělávání
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
KOMUNIKACE A JEDNÁNÍ s LIDMI – na vysoké škole, v organizaci, ve společnosti.
Vůdcovství Doc. PhDr. Jan Neuman, CSc. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem Hlavního.
Právní psaní – Legal writing JAK UČIT PRÁVO na počátku 21. století? Konference pořádaná projektem OPPA – Právo pro praxi PF UK, úterý 5. března 2013 PhDr.
Škola jako poskytovatel DV Seminář propojování počátečního a dalšího vzdělávání v ČR 24. března 2011 Ústí nad Labem.
ORIENTAČNÍ TÝDEN PRO STUDENTY PRVNÍCH ROČNÍKŮ Informační, poradenské a sociální centrum.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Anotace Aneb o dorozumívání  Slovo cizího původu, které znamená 1. Spojení - veřejné dopravní prostředky a veřejnou dopravu ( silnice, dráha) 2. Dorozumívání.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Pohyb jednotlivého vozidla a brzdění Předmět: Teorie dopravy Ing. František Lachnit,
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE KOMUNIKAČNÍ SITUACE V PRÁCI MANAŽERA IVANA NEKVAPILOVÁ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Učení, praktické aplikace principů učení
Hledáme klíč k právům dětí
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Standardy pro základní vzdělávání
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ STUDENTŮ Garant: Mgr. Anna Krátká, Ph.D
ZÁKLADY SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE
Rybolov – poznej svou značku
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Flexi Work Komerční banka, a.s. Martina Maričová, Human Resources
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
VIKBA32 Informační vzdělávání
Hledáme klíč k právům dětí
Prezentační a komunikační dovednosti
Rodičovství biologické a pěstounské
zpracovaný v rámci projektu
Transkript prezentace:

EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA &EU: INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI KOMUNIKAČNÍ STYL JAK ZVÝŠIT SVOU ŠANCI NA ÚSPĚŠNÉ DOROZUMĚNÍ S OSTATNÍMI LIDMI VOLITELNÝ PŘEDMĚT BAKALÁŘSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ VŠCHT PRAHA ŘÍZENÍ VLASTNÍHO ROZVOJE A KARIÉRY

KOMUNIKACE 1.NEJČASTĚJŠÍ OBLASTI PROBLÉMŮ A NEDOROZUMĚNÍ KOMUNIKAČNÍ STYL 1. KOMUNIKAČNÍ PROBLÉMY KOMUNIKACE 1.NEJČASTĚJŠÍ OBLASTI PROBLÉMŮ A NEDOROZUMĚNÍ DISPOZICE PRO KOMUNIKACI: Schopnost sdělovat, argumentovat, zaujmout, přesvědčit, získat pro něco Schopnost naslouchat, vnímat, respektovat druhou stranu Schopnost aktivního přizpůsobení potřebám situace a ostatním lidem NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY: NADHODNOCENÍ VLASTNÍCH DISPOZIC OSOBNÍ REAKCE V KOMUNIKACI (zejména na problémy a nedorozumění) PŘEDPOKLAD STEJNÉHO VIDĚNÍ, VNÍMÁNÍ A HODNOCENÍ VĚCÍ U OSTATNÍCH ( pravidlo 80%) - NEDIFERENCOVANÝ PŘÍSTUP K OSTATNÍM (komunikační styl, profesní versus týmové role)

KOMUNIKACE 1.NEJČASTĚJŠÍ OBLASTI PROBLÉMŮ A NEDOROZUMĚNÍ KOMUNIKAČNÍ STYL 1. KOMUNIKAČNÍ PROBLÉMY KOMUNIKACE 1.NEJČASTĚJŠÍ OBLASTI PROBLÉMŮ A NEDOROZUMĚNÍ Tendence k nadhodnocení vlastní disponovanosti v oblasti KOMUNIKACE!!! Schopnost a ochota k vstřícné a otevřené komunikaci je důležitá DISPOZICE. Z hlediska této dispozice se jeden od druhého lišíme (někdo je disponován méně, někdo více, obdobně jako u IQ, tělesné výšky,velikosti bot,…) 100% 76% 25%

KOMUNIKAČNÍ STYL 2. ÚVOD DO PROBLEMATIKY KOMUNIKAČNÍHO STYLU

KOMUNIKAČNÍ STYL 2. ÚVOD DO PROBLEMATIKY KOMUNIKAČNÍHO STYLU

KOMUNIKAČNÍ STYL 2. ÚVOD DO PROBLEMATIKY KOMUNIKAČNÍHO STYLU

KOMUNIKAČNÍ STYL 2. ÚVOD DO PROBLEMATIKY KOMUNIKAČNÍHO STYLU

KOMUNIKAČNÍ STYL 3. JAK JEDNAT S JEDNOTLIVÝMI TYPY

KOMUNIKAČNÍ STYL 4. JAK ROZEZNAT TYP KOMUNIKAČNÍHO STYLU

KOMUNIKAČNÍ STYL 4. JAK ROZEZNAT TYP KOMUNIKAČNÍHO STYLU

KOMUNIKAČNÍ STYL 4. JAK ROZEZNAT TYP KOMUNIKAČNÍHO STYLU

KOMUNIKAČNÍ STYL 4. JAK ROZEZNAT TYP KOMUNIKAČNÍHO STYLU

KOMUNIKAČNÍ STYL 5. SPECIFIKACE JEDNOTLIVÝCH TYPŮ

KOMUNIKAČNÍ STYL 5. SPECIFIKACE JEDNOTLIVÝCH TYPŮ

KOMUNIKAČNÍ STYL 5. SPECIFIKACE JEDNOTLIVÝCH TYPŮ

KOMUNIKAČNÍ STYL 5. SPECIFIKACE JEDNOTLIVÝCH TYPŮ

KOMUNIKAČNÍ STYL 5. SPECIFIKACE JEDNOTLIVÝCH TYPŮ

KOMUNIKAČNÍ STYL 5. SPECIFIKACE JEDNOTLIVÝCH TYPŮ

KOMUNIKAČNÍ STYL 5. SPECIFIKACE JEDNOTLIVÝCH TYPŮ

KOMUNIKAČNÍ STYL 5. SPECIFIKACE JEDNOTLIVÝCH TYPŮ

KOMUNIKAČNÍ STYL 5. SPECIFIKACE JEDNOTLIVÝCH TYPŮ

KOMUNIKAČNÍ STYL 5. SPECIFIKACE JEDNOTLIVÝCH TYPŮ

KOMUNIKAČNÍ STYL 5. SPECIFIKACE JEDNOTLIVÝCH TYPŮ

KOMUNIKAČNÍ STYL 6. VZÁJEMNÉ PŘEDSUDKY JEDNOTLIVÝCH TYPŮ

KOMUNIKAČNÍ STYL 6. VZÁJEMNÉ PŘEDSUDKY JEDNOTLIVÝCH TYPŮ

KOMUNIKAČNÍ STYL 7. INTERPRETACE DIAGNOSTIKY

KOMUNIKAČNÍ STYL 8. DOPORUČENÍ JAK TYTO INFORAMCE VYUŽÍT