Investice do rozvoje vzdělávání

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení projektu: ROZVOJ West Bohemia – rozvoj partnerství v územní působnosti Ústeckého, Plzeňského a Karlovarského kraje 2. Expertní workshop k projektu.
Advertisements

Univerzita a společenství průmyslových podniků Ivo Vondrák VŠB - Technická univerzita Ostrava
Ing. Luboš Kala Central MeetBike Expert Seminar
Klastrové iniciativy olomouckého kraje Ing.Ladislav Torčík.
Různé role zástupce ředitele školy
„RESTART ŠKOLNÍCH METODIKŮ“. Aktuální situace Koncepce státu  ICT koordinátor  Enviromentalista  Koordinátor ŠVP Kariérní řád.
Systémový přístup k předvídání kvalifikačních potřeb Ing. Věra Czesaná, CSc. Národní observatoř zaměstnanosti.
Profese učitele – referenční rámec Mgr. Anna Doubková PaedDr. Karel Tomek Praha
MetaCentrum1 MetaCentrum a projekty FR CESNET Náročné výpočty a zpracování dat Jiří Sitera.
Nadace Sirius Centrum podpory, o. p. s.
Transfer technologií na Technické univerzitě v Liberci Pavel Němeček.
1 Školy jako centra celoživotního učení a uznávání Jana Bydžovská KONFERENCE MŠMT K VYUŽÍVÁNÍ ESF VE VZDĚLÁVÁNÍ
KOMUNIKAČNÍ A INFORMAČNÍ SYSTÉMY
Univerzitní centrum energeticky efektivních budov
Spolupráce střední školy se sociálními partnery Ing. Jiří DLAPAL.
Distanční vzdělávání v ČR, současnost a budoucnost II. národní konference Jindřichův Hradec
Reforma systému výzkumu, vývoje a inovací v ČR  změny v pravidlech pro podporu VaV v právu ES  reforma VaVaI v ČR Inovační potenciál ČR Praha,
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu Ing. Petra Semeráková, manažerka projektu.
Challenges pro METACentrum. Hlavní úkoly Plná integrace různých přístupů k řízení Gridů –Mezinárodní projekty (EGEE) Rozvoj bezpečnostně orientovaného.
Maturitní otázka do Telekomunikačních systémů
Projekt MedGate – integrace informačních zdrojů pro výzkum a vývoj v medicíně Eva Lesenková, Helena Bouzková, Jarmila Potomková, Eva Chárová MEDSOFT 2004,
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Propojení „soft“ nástrojů a „hard“ podpory je nutnost
Aktivity Sdružení automobilového průmyslu v oblasti vzdělávání Předkladatel: Jiří Černý, viceprezident TPCA Czech a viceprezident AutoSAP 75. zasedání.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.
Inovace výuky a její implementace v oborech Fakulty bezpečnostního inženýrstvíCZ.1.07/2.2.00/ Se zvyšováním technologické a technické úrovně průmyslu.

INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc. VŠB-TU Ostrava.
Název opory – Řízení BOZP, instituce BOZP, jejich místo, úloha a pravomoci Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro.
Konference INOVACE JE ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Brno,
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
MIC Akcelerátor Michal Hrabí
Obsah prezentace Princip fungování Technické parametry Proces realizace Závěrečné zhodnocení 4.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ Inovace v praxi Ing. Jiří Barták 30. září 2015, Plzeň.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR, z.s. Seminář Inovační potenciál ČR Pavel Švejda Praha, 8. září 2016.
Luhačovice, Libor Lukáš Statutární náměstek hejtmana Zlínského kraje Řídící výbor KOMUNIKAČNÍ INFRASTRUKTURY Zlínského kraje.
Fakulta aplikované informatiky / Nad Stráněmi 4511 / Zlín 1.
Možnosti podpory celoživotního učení v programech financovaných Evropskou unií Ing. Marek Mora Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR 10. května.
Centrum pro výzkum, vývoj a inovace Life for Science. Science for Life.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
1 Systémový rámec terciárního vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Individuální projekty národní Skupiny pro výzkum a vysoké školství.
1 CONFIDENTIAL Předvídejte a buďte preventivně připraveni na bezpečnostní hrozby dříve než nastanou.
Reg. č. projektu: CZ.1.07/2.3.00/ Název projektu: Měření výkonnosti Rozvoj lidských zdrojů v oblasti výzkumu měření a řízení výkonnosti podniků,
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Prioritní osa 2 Výzva 2.3 Lidské zdroje ve Výzkumu a vývoji Mgr. Filip Týc Odbor programů výzkumu.
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Exportní konference Praha, 15. listopadu 2012
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Multimediální podpora výuky klinických oborů RITM a MEFANET: Přehled aktivit a návrh meziuniverzitní spolupráce při vytváření vzdělávací sítě lékařských.
Onkologie v ČR v roce 2017 a dále?
Podpora škol v rámci realizace dalšího vzdělávání v JMK
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR, z.s.

Spolupráce Žďáru nad Sázavou s Agenturou pro sociální začleňování
Statutární město Ostrava
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
J a k REALIZUJEME MAP II NA ŘÍČANSKU ? Linda Kůstková.
CZ.1.07/2.3/.00/ NANOTEAM Budování výzkumných týmů a rozvoj
Seminář Ph.D. studentů a zaměstnanců VUT
Investice do rozvoje vzdělávání
Dr. Stella Vallejos Vargas
A colorimetric and fluorescent probe for detecting intracellular GSH
Studium nanoporézních membrán pro senzorické aplikace
Investice do rozvoje vzdělávání
Faculty of Electrical Engineering and Communication
Transkript prezentace:

Investice do rozvoje vzdělávání Připraveno ve spolupráci s projektem OPVK NANOTEAM Budování výzkumných týmů a rozvoj univerzitního vzdělávání výzkumných odborníků pro mikro- a nanotechnologie (NANOTEAM) Reg. č. CZ.1.07/2.3/.00/09.0224 Systém pro detekci dehydratace Jiří Sedláček 24.10.2014 Investice do rozvoje vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání Detekce dehydratace Proč vytvářet systémy personální medicíny? Proč vytvářet systém pro detekci dehydratace? Jak detekovat dehydrataci? Náročný úkol – nutnost spojení více druhů měření Množství přijaté a vyloučené vody Detekce draslíkových iontů v moči Různé senzory propojené do sítě -> WBAN Investice do rozvoje vzdělávání

Struktura WBAN - obecná Investice do rozvoje vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání WBAN pro dehydrataci Investice do rozvoje vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání SWEAT senzor Investice do rozvoje vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání SWEAT senzor Koordinátor SWEAT Investice do rozvoje vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání Naměřené výsledky Investice do rozvoje vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání Naměřené výsledky Investice do rozvoje vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání Naměřené výsledky 5 dnů provozu (750 mAh: AAA) Investice do rozvoje vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání Poděkování: Budování výzkumných týmů a rozvoj univerzitního vzdělávání výzkumných odborníků pro mikro- a nanotechnologie (NANOTEAM) CZ.1.07/2.3/.00/09.0224 Investice do rozvoje vzdělávání