Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Advertisements

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_265_AJ7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
(personality adjectives, clothes, physical appearance) (Popis osob)
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Slovní zásoba-ovoce, zelenina Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
So, such, (a) few, (a) little Nominal Subject Clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině How do you feel VY_22_INOVACE_31 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_08_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
What is it? Let´s play a game! ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmeno WHAT přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:1.-4.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: VIII. Datum vytvoření:25.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-1.PT-06-Rodina a přátelé Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-23-Počasí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_129_ WEATHER CONDITIONS 2 Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
ADJECTIVES Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku a slouží k výkladu či zopakování nejpoužívanějších přídavných jmen Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_84_FARMING Název školyMasarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola, Opava,
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adjectives and adverbs Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
GE - Vyšší kvalita výuky
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
MY HOUSE - MY CASTLE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
PASSIVE II..
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
VY_32_INOVACE_Spo_II_11 LONDON´S BURNING
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Superlatives – 3. stupeň přídavných jmen
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
WH-QUESTIONS.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
VY_32_INOVACE_Spo_II_07 U4: What was happening?
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0565 Číslo materiálu VY_32_INOVACE_132_PŘÍDAVNÁ JMÉNA, PŘÍSLOVCE Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková organizace Autor Mgr. Kateřina Slaninová Průřezové téma SLOVNÍ ZÁSOBA, slovotvorba Tématický celek Anglický jazyk Ročník 1. - 4. Datum tvorby 23. 10. 2012 Datum a místo ověření Druh učebního materiálu Prezentace Anotace Prezentace ukazuje základní slovotvorbu co se týče přídavných jmen a příslovcí. Věnuje se rozdílu mezi přídavnými jmeny –ed a –ing formy, které se žákům často pletou. Prezentace je vyrobena přehlednou a jednoduchou formou za použití grafiky. Téma má za úkol rozšířit slovní zásobu žáků tak, aby sami byli schopni do budoucna tvořit přídavná jména. Důraz je kladen na synonyma a antonyma, jejich použití. Přiložené jsou odkazy na seznamy základních synonym a antonym, cvičení různého charakteru pro aktivizaci žáků zábavnější formou než je vyplňování cvičení v učebnicích. Klíčová slova Přídavná jména, příslovce, adjectives, adverbs, synonyms, antonyms Metodický pokyn Určeno k výkladu do hodiny i k samostudiu Výklad je udělán jednoduše a přehledně aby poskytl žákům co nejsrozumitelnější formu výkladu látky o tom, jaké jsou možnosti ve tvoření slov, počínaje přídavnými jmény. Zaměřme se na synonyma a antonyma. Seznamy lze vytisknout, vytvořit kartičky a procvičovat s jejich pomocí ve škole. Výklad je jednoduchou přehlednou formou, pomocí grafiky, a příkladů. K dokumentu jsou připojeny odkazy na originální a interaktivní cvičení a pracovní listy, které lze buďto vytisknout nebo použít při práci online. Doporučuje se pro zpestření vyřešit i přiložená interaktivní cvičení. Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora 07. 02. 2013, 4.Ca

Adjectives X Adverbs

Adjectives Adjective usually answers the question What is sth like? Ex: What is your brother like? Answer: He is really smart. smart is an adjective

Scale adjectives A general description of something We can use „very“ before them Examples: Lovely X awful Wonderful X terrible Terrific X dreadful

Good or bad Exercise: Put these adjective into the „good“ or „bad“ ones. Amazing kind Horrible superb Nasty difficult Fantastic boring Fascinating fine Naughty brilliant

Synonyms and antonyms To enlarge your vocabulary, remembering synonyms and antonyms is a crucial thing. Example: Big – huge, enormous, large, great (synonyms) - little, small, tiny, (antonyms)

Exercise Write as many synonyms and antonyms as you can think of, or use a dictionary to help you. Cold Happy Interesting Fascinating Tired

A list of synonyms and antonyms http://www.myenglishpages.com/site_php_files/vocabulary-lesson-synonyms.php http://www.myenglishpages.com/site_php_files/vocabulary-lesson-opposites-adjectives.php

Online exercises on adjectives Exercises on opposites http://www.myenglishpages.com/site_php_files/vocabulary-exercise-opposites.php http://www.myenglishpages.com/site_php_files/vocabulary-exercise-synonyms.php

ED X ING forms -ing : describes a person, thing or situation. -ed : describes how we feel Ex: It was a very interesting film. I was really interested in the film. The end of the film was depressing. I felt really depressed today.

Exercise on –ed and –ing forms http://perso.wanadoo.es/autoenglish/gr.ad.inged.p.htm http://www.better-english.com/grammar/adjing.htm Audio: http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/radio/specials/934_gramchallenge3/