NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matematika a její aplikace
Advertisements

Matematika a její aplikace
Hra – riskuj – Objem a povrch krychle a kvádru – 2
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Desetinná čísla a jejich znázorňování VY_42_INOVACE_01 Sada 3 Základní.
MATEMATICKÉ LOTO.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – sčítání zlomků VY_42_INOVACE_05 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace
VY_32_INOVACE_S1.1_M.4.12 Kliknutím vyber typ příkladů: Správnost počítání zkontroluj kliknutím na zelené pole. 1.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel VY_42_INOVACE_02 Sada.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, změna základu 1 VY_42_INOVACE_15 Sada 4 Základní škola T.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Matematika a její aplikace Základní tvar zlomku VY_42_INOVACE_14 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola T.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, změna základu 2 VY_42_INOVACE_16 Sada 4 Základní škola T.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
HRAJEME SI S ČÍSLY SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_20 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_12 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiáluDělení v oboru do 100 – hra na krále, dělení.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola Dolní Benešov,přísp.organ.
Jméno autoraMgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvořeníkvěten 2012 Ročník3. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Matematika a její aplikace Matematika ( DUM.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Blanka Vamberová DATUM VYTVOŘENÍ: říjen 2011 NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_Matematika.
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Dagmar Šaflová Název:VY_32_INOVACE_M Téma:Matematika tučnáka Toma Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
PODOBNOST GEOMETRICKÝCH ÚTVARŮ
Magnetické vlastnosti látek
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
PODOBNOST GEOMETRICKÝCH ÚTVARŮ
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VY_32_INOVACE_16_M_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola:
Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
VY_32_INOVACE_M.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Matematika a její aplikace, Číslo a početní.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Hra k zopakování či procvičení učiva:
Desetinná čísla HRA.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
RISKUJ v matematice.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
VY_32_INOVACE_M6.04 Autor: Mgr. Jaroslav Korb
Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Dělení se zbytkem 6-9 (puzzle)
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Blanka Vamberová DATUM VYTVOŘENÍ: červen 2012 NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Matematika ve 4. ročníku VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace TÉMA: Velká násobilka ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.1427

Anotace: Materiál je určen k opakování učiva ve 4. ročníku Pokyny pro prezentaci: Snímek č. 3, 4 - HRA : Soutěží dvě družstva nebo dvojice. Na plochu postupně přilétají příklady. Děti si spočítají a výsledek se snaží co nejrychleji najít na budíku. Kdo najde jako první, připíše si bod. Snímek č. 5, 6 – žáci počítají příklady, pokud řeknou správný výsledek, kliknutím sjede parašutista na své místo. Snímek č.7 – za každý správný výsledek přiletí po kliknutí jeden díl domu.Připraveno pro dvě skupiny.

BUDÍK 80 12 . 5 15 . 3 91 68 4 . 14 18 . 5 16 .5 85 76 6 .12 56 19 . 4 12 . 4 60 5 .15 98 13 . 5 17 . 5 65 7 . 13 72 14 . 7 12 . 8 45 4 . 17 75 48 BODY: BODY: 90 98

BUDÍK 30 . 5 40 . 8 300 640 4 . 50 80 . 8 60 . 5 400 200 6 . 90 630 70 . 9 50 . 7 720 5 . 80 350 150 90 . 5 70 . 6 7 . 40 280 320 30 . 7 80 . 9 4 . 60 450 540 240 420 BODY 210 BODY

Kam dopadne padák? 91 : 7 96 : 3 70 : 5 88 : 4 60 : 5 76 : 4 84 : 3 56 : 4 90 : 6 96 : 8 19 12 14 15 32 22 14 12 13 28

Urči další místa dopadu. 93 . 4 28 . 5 34 . 6 56 . 3 63 . 4 35 . 9 72 . 6 45 . 7 86 . 3 58 . 5 315 258 204 290 140 168 315 432 192 372

Postav si dŮm 400:50 560:7 450:9 240:4 320:80 240:6 280:7 270:3 720:8 630:7 630:9 480:60 300:5 360:90 Postav si dŮm

Zdroje: Ilustrace: www.office.microsoft.com