Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_32_12 Název materiáluSublimace.
Advertisements

Střední průmyslová škola a Střední odborné učiliště Uničov, Školní 164.
Metody oddělování složek směsi. Krystalizace Krystalizací se oddělují složky směsí na základě jejich rozdílné rozpustnosti. Látka méně rozpustná vykrystalizuje.
T EPELNÁ VÝMĚNA Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání pro potřeby.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_10_09_F9_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Vedení elektrického proudu v polovodičích.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
VZDUCH PLYN KOLEM NÁS. VZDUCH  směs látek, které tvoří plynný obal Země – atmosféru  složení vzduchu při Zemi: dusík, kyslík, oxid uhličitý, mikroorganismy,
VY_32_INOVACE_ES_18 SADA Elektrické systémy. Systém mívá dvě přípojky : Nízkotlaká větev - modrá hadice Vysokotlaká větev - červená hadice.
? Kde se šíří teplo prouděním ? Kde se využívá proudění tepla ? Dovedeš vysvětlit princip ledničky ?
SPALOVACÍ MOTORY. Jsou to stroje (tepelné motory), ve kterých se přeměňuje tepelná energie vzniklá hořením paliva na energii pohybovou. Palivo spalují.
VZDUCH. Plynný obal Země se nazývá ATMOSFÉRA. Směs látek tvořících atmosféru je vzduch. SLOŽENÍ VZDUCHU: 21% kyslík 78% dusík 1% ostatní plyny (oxid uhličitý,
ŠÍŘENÍ TEPLA. a) VEDENÍM = dotykem těles (teplo se přenáší přes atomy). Nastává mezi dvěma dotýkajícími se tělesy nebo částmi téhož tělesa, které mají.
V LASTNOSTI PLYNŮ Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání pro potřeby.
Název školy: Základní škola T. G
Tepelné motory.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Zdeněk Šmíd Název materiálu: VY_32_INOVACE_2_FYZIKA_12.
Základy rovnovážné termodynamiky
VY_32_INOVACE_ Snímače hladiny
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Vzduch VY_32_INOVACE_1A_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Pístové spalovací motory
Název školy ZŠ a MŠ Březno Název: Autor: Mgr. Petr Pištěk
Oběh vody v přírodě Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Objemové změny těles s teplotou
Autor: Stejskalová Hana
Magnetické ztráty.
Tepelné stroje.
Změny skupenství Výpar, var, kapalnění
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze středním školám
Tato prezentace byla vytvořena
VY_32_INOVACE_
Tepelné motory Motory s vnějším spalováním parní stroj parní turbína
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Tepelné motory.
FÁZOVÝ DIAGRAM.
Adiabatický děj s ideálním plynem
Klimatizace.
Klimatizace.
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
F-Pn-P055-cocka_Spojka PAPRSKOVÁ OPTIKA 5. SPOJNÁ ČOČKA.
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
F-Pn-P056-cocka_Rozptylka
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
Člověk a záření – DETEKCE IONIZUJÍCÍHO ZÁŘENÍ
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
Kubické elementární buňky
Člověk a technika – OPTICKÉ PŘÍSTROJE
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
SPECIÁLNÍ TEORIE RELATIVITY
Základní poznatky – KMITÁNÍ A VLNĚNÍ
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
Člověk a voda – VODNÍ STAVBY
Člověk a voda – VODNÍ STROJE
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Člověk a voda – VODNÍ STAVBY
Člověk a voda – VODNÍ STROJE
Člověk a voda – HYDROSTATIKA
SKLÁDÁNÍ VEKTOROVÝCH VELIČIN
Sdělovací technika– POLOVODIČOVÉ SOUČÁSTKY
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – PRINCIPY PŘÍSTROJŮ
Měření fyz. veličin – PRINCIPY PŘÍSTROJŮ
Transkript prezentace:

Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE F-Pn-P011-Lednicka Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE LEDNIČKA Možnosti výklad animace o prezentaci konec

Kompresor stlačuje plynné chladící médium, které kapalní. Expanzní tryska: Kapalné médium se rozpíná a stává se plynným. Při této změně se médium ochlazuje. Radiátor: Kapalné (ohřáté) médium prochází radiátorem, kde se médium ochlazuje. Uvolněné teplo zahřívá radiátor, který je ochlazován proudícím vzduchem za chladničkou. Výparník: Systém výparníku bere z okolí (vnitřek chladničky) teplo, které ohřívá chladící médium a tím chladí potraviny. Kompresor: Kompresor stlačuje plynné chladící médium, které kapalní.

Prezentace lednička Zdroje a použitá literatura: Wikipedie: Lednička. [online]. [cit. 2012-01-03]. Dostupné z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Lednička Science Home Page: How your fridge works. [online]. [cit. 2012-01-03]. Dostupné z: http://www.ior.org.uk/ior_/ fantastic_fridges_site/science/fridge1/frigprint.htm Prezentace byla vytvořena v rámci projektu: „Přechod na komplexní multimediální výuku na Gymnáziu Jaroslava Vrchlického v Klatovech“