Německý jazyk – Cvičení na podporu konverzace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POŘÁDEK SLOV V NĚMECKÉ VĚTĚ
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného.
KVETE A VONÍ VY_32_INOVACE_Čt z 1
Pravidla hry Hra je rozdělena do tří částí
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako souhrnné opakování výukového bloku Střední Evropa – obecně a Německo. Studenti se rozdělí.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_115.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného.
Základní škola a mateřská škola Šaratice V/2 Inovace a zkvalitnění výuky VY_32_INOVACE_ Jméno autora: Mgr. Marcela Orságová Datum: leden 2012 Ročník: IV.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
CHEMICKÝ KUFR Chemické prvky
Essen und Trinken VY_32_INOVACE_02-26 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.20_opakovaci_test Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A_11_zpusobove_sloveso_mussen Datum : Ročník.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Das Wetter VY_32_INOVACE_02-23 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
Einkaufen VY_32_INOVACE_02-34 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
Berlin - Quiz VY_32_INOVACE_02-28 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_06 Zu Hause II TEMA:My a svět kolem.
Vy_32_Inovace_57_Slovní zásoba k počítači Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Martina Katzerová.
Der menschliche Körper VY_32_INOVACE_02-25 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení.
Německý jazyk – Gramatické jevy
ANGLICKÝ JAZYK – CVIČENÍ NA PODPORU KONVERZACE Countries and Nationalities VY_32_INOVACE_02-43 Ročník: 7. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_17_Jahreszeiten_Wetter TEMA:My a svět.
Wohnen VY_32_INOVACE_02-36 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
Zvratná slovesa VY_32_INOVACE_02-18 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_457Nj/7 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ5 – 6 - Wohnen Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Zápor v německé větě VY_32_INOVACE_02-03 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Vendula Steidlová Název : VY_32_INOVACE_20_RISKUJ.
Mode und Kleidung VY_32_INOVACE_02-30 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení.
Im Restaurant - konverzační cvičení VY_32_INOVACE_02-27 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický.
Předložky se 4. pádem VY_32_INOVACE_02-08 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
Skloňování osobních zájmen ve 3. a 4. pádě VY_32_INOVACE_02-20 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.7.A.08_pridavne_jmeno_v_prisudku Datum : Ročník.
ANGLICKÝ JAZYK – CVIČENÍ NA PODPORU KONVERZACE Means of transport VY_32_INOVACE_02-48 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
CHEMICKÝ KUFR Deriváty uhlovodíků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Michal Kapoun. Dostupné z Metodického portálu
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_07_01_slovní úloha Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Přivlastňovací zájmena VY_32_INOVACE_02-19 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
Německý jazyk – Gramatické jevy
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Používání členu určitého a neurčitého – téma školní potřeby.
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
Německý jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
Deutsch mit Max 2 Lektion 0
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová Datum vytvoření:
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
Anglický jazyk – Cvičení na podporu konverzace
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Německý jazyk – Gramatické jevy
VY_32_INOVACE_183 Tomáš Nový osmý opakování České republiky
Anglický jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Německý jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Německý jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
VY_32_INOVACE_06-18 Testové otázky k tématu Vylučovací soustava
Desetinná čísla HRA.
CHEMICKÝ KUFR Redoxní děje
VY_32_INOVACE_38_CJ_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Fahrzeuge ‒ 1 Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
CHEMICKÝ KUFR Deriváty uhlovodíků
Částicové složení látek
Transkript prezentace:

Německý jazyk – Cvičení na podporu konverzace Sprachspiel II - Bilder VY_32_INOVACE_02-32 Ročník:  8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu konverzace Téma: Sprachspiel II - Bilder Jméno autora: Mgr. Petr Kozlovský Vytvořeno dne: 8. 6. 2011 Metodický popis, (anotace): Aktivita na procvičení slovní zásoby., motivační aktivita. Žáci jsou rozděleni do týmů, vidí na monitoru obrázky a musí říci jejich německou podobu. Vítězí tým, který správně určí nejvíce zobrazených slov.

Sprachspiel II. Bilder

Pravidla hry: Skupina se rozdělí na 2 týmy. Z každého týmu se v úvodu vybere jeden člen, který bude týmovým mluvčím. Obě skupiny uvidí na monitoru obrázek a musí co nejrychleji prostřednictvím týmového mluvčího sdělit jeho německou podobu. Která ze skupin řekne správný německý výraz, získává bod. Na uhádnutí každého slova mají obě skupiny pouze po jednom pokusu. Pokud slovo neuhodnou, může hádat skupina, která byla pomalejší.

Hraje se bez časového limitu. K dispozici je celkem 25 slov. Po každém obrázku vždy následuje kontrola – napsané slovíčko. Moderátor může skupině pomoci s označením slovních druhů (např. podstatné jméno, sloveso...). Vyhrává skupina, která získá v průběhu hry nejvíce bodů. Pravidla lze libovolně obměňovat. Za špatnou odpověď lze např. ubírat body apod.

der Apfel

die Sonne

der Schneemann

die Stadt

der Käse

der Kuchen

das Badezimmer

die Gans

das Baby

das Brötchen

aufstehen

lernen

unterrichten

Im Garten arbeiten

Zähne putzen

sich rasieren

einkaufen

sparen

regnen

backen

alt

müde

glücklich

traurig

groß

Přehled zdrojů Obrázky 1 – 25 použity z www.office.microsoft.com [online]. c2011 [cit. 2011-08-06].