Šablony I a jejich realizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ANIMACE škol Šumperk, Slovníček pojmů „bruselština“ MAS – „místní akční skupina“ IROP – „integrovaný regionální operační program“ OP VVV –
Advertisements

1. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany Nýřany
Národní projekt Úspěšný ředitel Model vzdělávání vedoucích pracovníků škol a školských zařízení.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
Grantový projekt OP VK oblast podpory 1.3 DVPP škol a školských zařízení Mozaika nových inspirací pro pedagogy mateřské školy CZ.1.07/1.3.02/
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
EU peníze školám Čtenářská gramotnost - záměr  Zlepšování čtenářských dovedností a zvyšování čtenářské gramotnosti ve všech ročnících  Obnovit knižní.
Asistent pedagoga jako nástroj pro inkluzivní vzdělávání Mgr. Lucie Macků.
Ustavující zasedání Řídícího výboru MAP Tanvaldsko Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání na území ORP Tanvald.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Zkušenosti z inspekční činnosti ve školách s prvním stupněm Mgr. Miroslav Pospíšil, ČŠI Jihlava, leden 2011  hodnocení ŠVP  poznatky z inspekční činnosti.
Proč je dobré požádat o prostředky ze šablon. Je to jednoduché Není to souboj o peníze – vyjdou na každou školu Žádost o podporu i zprávy o realizaci.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Šablony pro MŠ a ZŠ Výzva č. 02_16_022
Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj
Tematické setkání k TVORBĚ INDIVIDUÁLNÍCH VZDĚLÁVACÍCH PLÁNŮ
Individuálně, ale společně a jinak
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Dokument KAP MSK - obsah
ProŽeny Třebíčské centrum o.s..
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP Náměšť nad Oslavou
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Jednání pracovních skupin k tvorbě Ročního akčního plánu (RAP)
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
Podpora krajského akčního plánování
Projekty MŠMT na podporu pedagogů
Aktivity a činnosti úseku služeb v oblasti dalšího vzdělávání
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Průběh čerpání - Šablony pro SŠ/VOŠ I..
Výsledky průzkumu HK ČR k čerpání a využívání OP PIK 2014 – 2020
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Návrhy možných inkluzivních opatření pro MAP ORP Litvínov
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
RAP aneb CO BUDE DÁL? Jana Churáčková, ŘV MAP Praha 10,
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
vzdělávání dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Vítejte na třetí místní konferenci
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Vybrané cíle projektu KIPR
Inkluzivní a kvalitní vzdělávání v územích se sociálně vyloučenými lokalitami
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Písecku II
Zkušenosti Gymnázia, Praha 5, Na Zatlance 11
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
Model intenzivní podpory
Tento projekt je spolufinancován EU: CZ /0.0/0.0/17_047/
Strategické řízení a plánování
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Akční plán - plánované společné aktivity
Vzdělávací kurzy Rodinného Integračního Centra zaměřené na problematiku poruch autistického spektra
Model intenzivní podpory
Počítač ve škole a MŠMT Mgr. Jaroslav Faltýn
Model intenzivní podpory
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
5. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Transkript prezentace:

Šablony I a jejich realizace Projekt „Společné vzdělávání na ZŠ J. Hradec II, Janderova 160“ ZŠ Jindřichův Hradec II, Janderova 160 Mgr. Jan Javorský, ředitel školy 377 01 Jindřichův Hradec 08. 11. 2018

Obecné informace o realizaci projektu období realizace: 01. 01. 2017 – 31. 12. 2018 projekt zaměřen na společné vzdělávání a rozvoj čtenářské gramotnosti výše dotace představovala cca 1.300.000,- Kč administrace a realizace probíhá zcela v režii školy 08. 11. 2018

Realizační tým hlavní manažer a koordinátor projektu finanční manažer garant šablon – doučování, čtenářský klub, setkávání realizátoři jednotlivých aktivit – učitelé školy 08. 11. 2018

Příprava realizace projektu podoba žádosti projednána s pedagogickým sborem vytvořen plán realizace a finanční plán čerpání dotace pro projekt zpracován dodatek k vnitřnímu platovému předpisu 08. 11. 2018

Zvolené aktivity 1) Školní speciální pedagog pro ZŠ (II/2.1) ½ úvazku po dobu celé realizace projektu návaznost na projekt RAMPS VIP III a rozvojový program MŠMT pravidelnou podporu využívá cca 45 žáků školy součástí činnosti jsou také pravidelné konzultace s rodiči 08. 11. 2018

Zvolené aktivity 2) Čtenářský klub pro žáky ZŠ (II/3.1) šablona realizována celkem 4 x – pro žáky 1. i 2. stupně vybaven fond žákovské knihovny klub pokračuje i v letošním školním roce mimo projekt omezené prostorové možnosti školy – komplikace pro vybudování čtenářského koutku 08. 11. 2018

Zvolené aktivity šablona byla realizována celkem 8 x 3) Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem (II/3.3) šablona byla realizována celkem 8 x nabídnuto žákům 1. i 2. stupně doučování škola žákům nabízí i nadále mimo projekt komplikace – časové možnosti, pedagogické intervence 08. 11. 2018

Zvolené aktivity 4) Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ zaměřené na inkluzi - DVPP v rozsahu 32 hodin (II/2.3) šablona realizována pro celý pedagogický sbor (32 x) Inkluze a efektivní vyučovací metody pro společné vzdělávání 1 vzdělávací program → 4 tematicky zaměřené semináře 08. 11. 2018

Zvolené aktivity Volba další vzdělávací dráhy 5) Odborně zaměřená tematická setkávání pro rodiče žáků ZŠ (II/4.1) – uskutečněna 4 setkání s odborníky po 3 hodinách: Volba další vzdělávací dráhy Práce s dětmi s poruchami učení a chování Bezpečná komunikace na internetu Projevy rizikového chován u dětí 08. 11. 2018

Zvolené aktivity 6) Vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP v rozsahu 80 hodin se zaměřením na mentoring (II/2.6) je realizována 1 šablona velmi malá nabídka 80 hodinových kurzů mentoringu v době vyhlášení výzvy byl stále „ve hře“ kariérní řád 08. 11. 2018

Zvolené aktivity 7) Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol (II/2.10) bude realizováno v listopadu 2018 08. 11. 2018

Klady výzvy jednoduchost vykazování podpora školám – MAS, NIDV relativní volnost při volbě šablon existence funkční infolinky MŠMT možnost provádění některých změn v projektu snaha MŠMT o přímou návaznost v následujících letech 08. 11. 2018

Nevýhody, rizika výzvy dlouhé procesní řízení - ŽoP, ZoR, žádost o změnu rizika spojená s obsazením některých personálních pozic rizika spojená s realizací některých DVPP – velký zájem ze strany škol x omezená kapacita poskytovatelů velmi různorodá kvalita vzdělávacích programů problematický systém MS 2014+ 08. 11. 2018

DĚKUJI ZA POZORNOST A PŘEJI MNOHO ÚSPĚCHŮ (NEJEN) V PROJEKTOVÉ ČINNOSTI  08. 11. 2018